|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 8:20 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 12:52 pm
helluu..har ikkje hilst på deg før eg.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 16, 2007 1:40 pm
Allvis Marius` Allvis Ja, er helt enig der. Beste og største konserten jeg har vært på ;D Tror James ble ganske imponert over oss når vi sang slutten på The Memory Remains og holdt på så lenge. Og hørte ikke at dere rope Dx Er vanskelig å finne hverandre i en så stor folke gruppe og vi ikke vet åssen den/de andre personen/folka ser ut XP Kjøpte meg t-skjorte da OwO Hvilken t-skjorte kjøpte du da? Men ja, vi treffes vel på konserten neste år da kanskje? Eller kanskje ikke.. razz Neste gang får vi sende bilder av hverandre eller noe sånt i så fall. Ell telefoner da, litt enklere enn å rope det. wink wink Kjøpte den med det hodeskallen som stikker ut tunga ;D Hadde lyst på den med Oslo`s våpenskjold men den var utsolgt når jeg endelig kom fram Dx Og det kan vi vettu! Får ringe hverandre og avtale møtested neste gang XP Skal du kanskje på Sonata? Prøver å komme meg på den hvis jeg får permisjon.
Piaaah: We love you long time. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 11:20 am
Pia er lol.
Og hvorfor sløser du vekk drikketid, Marius? :O JEG ER DYPT SJOKKERT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 2:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 1:13 am
Marius` Allvis Marius` Allvis Ja, er helt enig der. Beste og største konserten jeg har vært på ;D Tror James ble ganske imponert over oss når vi sang slutten på The Memory Remains og holdt på så lenge. Og hørte ikke at dere rope Dx Er vanskelig å finne hverandre i en så stor folke gruppe og vi ikke vet åssen den/de andre personen/folka ser ut XP Kjøpte meg t-skjorte da OwO Hvilken t-skjorte kjøpte du da? Men ja, vi treffes vel på konserten neste år da kanskje? Eller kanskje ikke.. razz Neste gang får vi sende bilder av hverandre eller noe sånt i så fall. Ell telefoner da, litt enklere enn å rope det. wink wink Kjøpte den med det hodeskallen som stikker ut tunga ;D Hadde lyst på den med Oslo`s våpenskjold men den var utsolgt når jeg endelig kom fram Dx Og det kan vi vettu! Får ringe hverandre og avtale møtested neste gang XP Skal du kanskje på Sonata? Prøver å komme meg på den hvis jeg får permisjon.
Piaaah: We love you long time. <3Ække så veldig stor fan av Sonata Artica så hopper nok pent over den XB
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 8:49 am
Jeg ønsker å sitere overskrifta på det. Useriøst. Det var et flåsete utspill. Jeg er også mot stemmerett for 16-åringer, fordi det bør være én myndighetsalder. Jeg er dog pragmatisk i forhold til å søke om å gjennomføre prøveprosjekt. Men i utgangspunktet mot.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 10:54 am
Hei folkens. Eg er tilbake etter ein laaaang periode uten tilgang på nett. Har no endelig fått nett heime...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 20, 2007 1:25 pm
miyakoangel helluu..har ikkje hilst på deg før eg.. whee Mulig, mulig ikke. Jeg er formerly known as Aurfy - cofounder av dette guildet. Aka Pia for "kjente" : D Men koselig å hilse på deg uansett!
Marjuuuus! <3 Tomaaaas! <3 [du er lolere : P - fyllik]
Allvis: DU ER IKKE MIN VENN! mad [ja .. Sonata er større enn livet for meg.. razz ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 20, 2007 1:45 pm
Turelio miyakoangel helluu..har ikkje hilst på deg før eg.. whee Mulig, mulig ikke. Jeg er formerly known as Aurfy - cofounder av dette guildet. Aka Pia for "kjente" : D Men koselig å hilse på deg uansett!
Marjuuuus! <3 Tomaaaas! <3 [du er lolere : P - fyllik]
Allvis: DU ER IKKE MIN VENN! mad [ja .. Sonata er større enn livet for meg.. razz ]
JE G R IEKKKE FYLLIK!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 20, 2007 4:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 20, 2007 4:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 12:55 am
Turelio Allvis: DU ER IKKE MIN VENN! mad [ja .. Sonata er større enn livet for meg.. razz ]
crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 21, 2007 10:14 am
Gargis Og hvorfor sløser du vekk drikketid, Marius? :O JEG ER DYPT SJOKKERT! Jeg.. jeg vet ikke. cry I must be going back to the good side..
Allvis: Awh.. vel garantert på neste års Metallica konsert da, så lenge det blir en. Hvis ikke har jeg lyst å dra til USA for å se dem.. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 22, 2007 3:48 am
Allvis Turelio Allvis: DU ER IKKE MIN VENN! mad [ja .. Sonata er større enn livet for meg.. razz ]
crying
Bare si at Sonata egentlig er kjempekule osv så går det bra. : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|