|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 8:37 am
Marius` Allvis Marius` Allvis: Hvilken festival er du på? Er nå gøy å drikke en gang i blandt da. Når har litt ekstra alkohol gjort noe skade? xd Ingen i år. Må jobbe å tjene peng. Og litt extra alkohol skader nok ikke. Men mye mer extra alkohol skader nok litt XP Jobbing er for pyser! mad Men joda, glad jeg fikk meg jobb før jeg ble blakk. Skal "heldigvis" i militæret nå snart, så da slipper jeg å tenke på penger i hvert fall.
Og ja.. i form av en SYK ølmage.Rike pyser, ja! HaHA! Og pass på penga dine i Militæret, de forsvinner fort på snop og anna s**t XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 12:18 pm
Allvis Marius` Allvis Marius` Allvis: Hvilken festival er du på? Er nå gøy å drikke en gang i blandt da. Når har litt ekstra alkohol gjort noe skade? xd Ingen i år. Må jobbe å tjene peng. Og litt extra alkohol skader nok ikke. Men mye mer extra alkohol skader nok litt XP Jobbing er for pyser! mad Men joda, glad jeg fikk meg jobb før jeg ble blakk. Skal "heldigvis" i militæret nå snart, så da slipper jeg å tenke på penger i hvert fall.
Og ja.. i form av en SYK ølmage.Rike pyser, ja! HaHA! Og pass på penga dine i Militæret, de forsvinner fort på snop og anna s**t XP Slottsfjell festival for the win! <3 Millitæret er ittno sææærlig razz da blir det ittno pils æll noen tingen da sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 12:51 pm
EgoDoll Slottsfjell festival for the win! <3 Millitæret er ittno sææærlig razz da blir det ittno pils æll noen tingen da sad Heihei! 4laugh Jeg trodde du aldri kommer på Gaia nå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 1:31 pm
Jeg har vært så LITE aktiv på maskin disse to ukene at det nesten er skummelt! Men det har vært koselig. Kjæresten har vært på besøk og greier, han reiste herifra med fly i dag. Blir en måned til jeg ser han igjen. MEN. Da flytter vi sammen uansett. -glede seg-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 2:39 pm
norwegian neko Jeg har vært så LITE aktiv på maskin disse to ukene at det nesten er skummelt! Men det har vært koselig. Kjæresten har vært på besøk og greier, han reiste herifra med fly i dag. Blir en måned til jeg ser han igjen. MEN. Da flytter vi sammen uansett. -glede seg- heisann whee har eg hilst på deg egentlig? hmm.. *vinke*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 05, 2007 3:55 pm
hei hei myako! neij, tror ikke jeg har møtt deg før heller. hehe
-vinke tilbake-
hehe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 06, 2007 8:30 am
EgoDoll Allvis Marius` Allvis Marius` Allvis: Hvilken festival er du på? Er nå gøy å drikke en gang i blandt da. Når har litt ekstra alkohol gjort noe skade? xd Ingen i år. Må jobbe å tjene peng. Og litt extra alkohol skader nok ikke. Men mye mer extra alkohol skader nok litt XP Jobbing er for pyser! mad Men joda, glad jeg fikk meg jobb før jeg ble blakk. Skal "heldigvis" i militæret nå snart, så da slipper jeg å tenke på penger i hvert fall.
Og ja.. i form av en SYK ølmage.Rike pyser, ja! HaHA! Og pass på penga dine i Militæret, de forsvinner fort på snop og anna s**t XP Slottsfjell festival for the win! <3 Millitæret er ittno sææærlig razz da blir det ittno pils æll noen tingen da sad HAN LEVER! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 4:46 am
DET ER ET MIRAKEL?!
Drar til Oslo i dag forresten, så vi snakkes vel der denne gangen! surprised
Jeg skal opp i troms av alle steder.. tviler på at de har snop der en gang. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 12:49 am
omfg jeg er tilbake O.o be afraid... be verry afraid MUAHAHAH
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 3:14 am
Marius` DET ER ET MIRAKEL?!
Jeg skal opp i troms av alle steder.. tviler på at de har snop der en gang. cry I`ll be looking for you! Og de har snop i Troms, no worries. Jeg har vært i indre Troms og de hadde plenty med det
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 7:04 am
Allvis Marius` DET ER ET MIRAKEL?!
Jeg skal opp i troms av alle steder.. tviler på at de har snop der en gang. cry I`ll be looking for you! Og de har snop i Troms, no worries. Jeg har vært i indre Troms og de hadde plenty med det
Det var, hands down, den beste konserten jeg noengang har vært på. <3 Meg og Pia sto å skrek "Allvis" etter konserten, men blandt 40.000 mennesker hørte du vel ikke det. xd
Og takk Gud for det. Snooop!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 10:36 am
Noget møtte Von Helsons og/eller Edmund?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 12, 2007 4:34 am
Marius` Allvis Marius` DET ER ET MIRAKEL?!
Det var, hands down, den beste konserten jeg noengang har vært på. <3 Meg og Pia sto å skrek "Allvis" etter konserten, men blandt 40.000 mennesker hørte du vel ikke det. xd
Og takk Gud for det. Snooop!Ja, er helt enig der. Beste og største konserten jeg har vært på ;D Tror James ble ganske imponert over oss når vi sang slutten på The Memory Remains og holdt på så lenge. Og hørte ikke at dere rope Dx Er vanskelig å finne hverandre i en så stor folke gruppe og vi ikke vet åssen den/de andre personen/folka ser ut XP Kjøpte meg t-skjorte da OwO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 5:25 am
Allvis Ja, er helt enig der. Beste og største konserten jeg har vært på ;D Tror James ble ganske imponert over oss når vi sang slutten på The Memory Remains og holdt på så lenge. Og hørte ikke at dere rope Dx Er vanskelig å finne hverandre i en så stor folke gruppe og vi ikke vet åssen den/de andre personen/folka ser ut XP Kjøpte meg t-skjorte da OwO Hvilken t-skjorte kjøpte du da? Men ja, vi treffes vel på konserten neste år da kanskje? Eller kanskje ikke.. razz Neste gang får vi sende bilder av hverandre eller noe sånt i så fall. Ell telefoner da, litt enklere enn å rope det. wink wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 13, 2007 8:39 am
Marius` Allvis Ja, er helt enig der. Beste og største konserten jeg har vært på ;D Tror James ble ganske imponert over oss når vi sang slutten på The Memory Remains og holdt på så lenge. Og hørte ikke at dere rope Dx Er vanskelig å finne hverandre i en så stor folke gruppe og vi ikke vet åssen den/de andre personen/folka ser ut XP Kjøpte meg t-skjorte da OwO Hvilken t-skjorte kjøpte du da? Men ja, vi treffes vel på konserten neste år da kanskje? Eller kanskje ikke.. razz Neste gang får vi sende bilder av hverandre eller noe sånt i så fall. Ell telefoner da, litt enklere enn å rope det. wink wink Kjøpte den med det hodeskallen som stikker ut tunga ;D Hadde lyst på den med Oslo`s våpenskjold men den var utsolgt når jeg endelig kom fram Dx Og det kan vi vettu! Får ringe hverandre og avtale møtested neste gang XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |