|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 1:23 am
det har du fullkomligt rätt i. därför ger jag dig 6.8/10.0. gillar frisyren och brallorna. jackan är cool den med.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 29, 2004 4:42 am
5/10 Gillar inte byxorna eller skorna
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 5:48 am
6/10
Jag gillar det röda temat. 3nodding Men med en svart plånka och ett par ljusturkosa vingar och en guldkedja känns accessoarerna alldeles för färgmässigt slumpmässiga, tycker jag. Ingen balans. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 5:57 am
9.5/10 Jag gillar den helt enkelt. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 7:05 am
Jetzudan Rebirth 9.5/10 Jag gillar den helt enkelt. whee Cool! Inte genial men... cool! Jag har inga tips... den duger som den är. 7p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 7:12 am
Kyuu 6/10 Jag gillar det röda temat. 3nodding Men med en svart plånka och ett par ljusturkosa vingar och en guldkedja känns accessoarerna alldeles för färgmässigt slumpmässiga, tycker jag. Ingen balans. neutral Ärligt talat tycker jag att guld passars med det röda... fast du har rätt i vingarna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 7:18 am
chibi_chan: Rätt så söt, men nåt fattas. Dunno' what :3 7.5/10
Edit: Eh? Hamnade jag på fel sida o.0?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 7:52 am
Jag älskar enfärgade avatarer så du får 9,5/10 bara för det! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 8:42 am
Mikusagi Kyuu 6/10 Jag gillar det röda temat. 3nodding Men med en svart plånka och ett par ljusturkosa vingar och en guldkedja känns accessoarerna alldeles för färgmässigt slumpmässiga, tycker jag. Ingen balans. neutral Ärligt talat tycker jag att guld passars med det röda... fast du har rätt i vingarna. Jomen, hade det varit guld eller svart eller ljusturkost ihop med det röda, så hade det varit finfint. Det är bara avsaknaden av något speciellt tema som sabbar, tycker jag. :O Yannah: Mmm, gult. xd Inga invändningar. Det är väldigt... Du! :B 9/10
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 8:57 am
2/10 Ingeting matchar gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 9:15 am
Petsy, 8/10. Gillar rött och grönt, påminner om julen ;p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:05 am
Nightmare Asura Petsy, 8/10. Gillar rött och grönt, påminner om julen ;p ;p Hehu 9/10 till din ava, älskar den, men det känns som om det fattas nåt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:06 am
Petsy ;p Hehu 9/10 till din ava, älskar den, men det känns som om det fattas nåt. Jag funderar på att skaffa en Witch Cape när jag har råd.. Annars kanske det blir bättre om jag byter till röda pimp byxor och hatt, och köper en Dark Cape?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:08 am
Nightmare Asura Petsy ;p Hehu 9/10 till din ava, älskar den, men det känns som om det fattas nåt. Jag funderar på att skaffa en Witch Cape när jag har råd.. Annars kanske det blir bättre om jag byter till röda pimp byxor och hatt, och köper en Dark Cape? Ingen Witch Cape, dom är hemska gonk Men lila pimpin kläder passar dig bra ju.. Fast du gör som du vill
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:10 am
Petsy Ingen Witch Cape, dom är hemska gonk Men lila pimpin kläder passar dig bra ju.. Fast du gör som du vill Håller med på båda punkterna.. Nåja, vi får se
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |