|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 11:37 am
Det er varmt her i Utah........ xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 2:43 pm
[C]hris miyakoangel ska du te bergen S10g? blaugh Ey, da kan han sikkert bo hos meg, bor 5 minutter fra haakonsvern! cool hehe, verden e ikkje stor du. bor du ve vestkanten då eller? tenk då, om eg har ekspedert deg en gang der eg jobber då rofl kan søren meg godt hende.. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 2:44 pm
Koko.Dk Det er varmt her i Utah........ xp her i Norge har det vært tropevarme i noen dager, det va digg! då låg vi langflate ved sjøen og solte oss og badet whee men no har det blitt kaldt igjen..blææ
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 2:52 am
Huh! Jeg er så lettet over at det endelig er blitt litt kjøligere. Som en inneperson som sover på loftet har jeg lov å si det! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 8:02 am
[C]hris miyakoangel ska du te bergen S10g? blaugh Ey, da kan han sikkert bo hos meg, bor 5 minutter fra haakonsvern! cool Hehe, eg rekne med at de har egen innkvartering der xd Marius: Kaldt? I Troms? Ke snakke du om... ?? xd Hehe, midnattssol og greier då :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 15, 2007 11:23 am
tidligere i uka var det tropenetter. I dag var det is på vinduene på bilen.
Snodig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 2:28 am
Global Oppvarming, here we come xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 10:40 am
eg bare lurer på en ting. eg kjøpte nettopp gift of the goddess. men kan eg ikkje bruke flere av tingene samtidig? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 7:20 am
miyakoangel eg bare lurer på en ting. eg kjøpte nettopp gift of the goddess. men kan eg ikkje bruke flere av tingene samtidig? rolleyes Meine du at du har to stk, og vil bruka de samtidig?? Det går fint, ihvertfall for meg confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 11:41 am
s10g miyakoangel eg bare lurer på en ting. eg kjøpte nettopp gift of the goddess. men kan eg ikkje bruke flere av tingene samtidig? rolleyes Meine du at du har to stk, og vil bruka de samtidig?? Det går fint, ihvertfall for meg confused hmm...nei det e flere ting i den som eg kjøpte..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 20, 2007 3:52 pm
s10g Kaldt? I Troms? Ke snakke du om... ?? xd Hehe, midnattssol og greier då :p Overlever nok.. Du får kose deg i hjemstedet mitt i hvert fall. wink Satse på at vi får 83 dagers sammenhengende regn neste år også.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 22, 2007 9:44 am
miyakoangel s10g miyakoangel eg bare lurer på en ting. eg kjøpte nettopp gift of the goddess. men kan eg ikkje bruke flere av tingene samtidig? rolleyes Meine du at du har to stk, og vil bruka de samtidig?? Det går fint, ihvertfall for meg confused hmm...nei det e flere ting i den som eg kjøpte.. Kan bare bruke en av dem da, desverre. :7 ..noen andre her?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 23, 2007 7:21 am
Whoo! Ikke lenge til Metallica konserten nå! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 24, 2007 4:40 am
Miridee miyakoangel s10g miyakoangel eg bare lurer på en ting. eg kjøpte nettopp gift of the goddess. men kan eg ikkje bruke flere av tingene samtidig? rolleyes Meine du at du har to stk, og vil bruka de samtidig?? Det går fint, ihvertfall for meg confused hmm...nei det e flere ting i den som eg kjøpte.. Kan bare bruke en av dem da, desverre. :7 ..noen andre her? off seriøst? ikkje noen muligheter for å bruke flere om gangen altså? crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 25, 2007 4:05 am
Allvis Whoo! Ikke lenge til Metallica konserten nå! xd *hoppe rundt å skrike* ninja Gleder meg til å komme meg vekk fra Bergen i hvert fall, selv om jeg ikke elsker Oslo så mye mer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |