|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 5:25 am
Off, eg skal i militæret i September, o Sjøforsvaret, ved Håkonsver xd Grue meg, har mest lyst til å bli ferdig med utdanningen min sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 12:17 am
Du har nok rett Marius, det er sikkert fleire, som for eksempel Stig. Men det var bare dei to eg visste om då. Eg veit om ein som skal opp i Finnmark og væra der.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 9:29 am
Icephoenix: Har alltid lurt på. . hva er det du egentlig gjør på folkehøyskole?
Marius: Kommer til å gå på den skolen i to år så hvis du kommer inn til neste år så møtes me kanskje ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 11:38 am
ska du te bergen S10g? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 07, 2007 1:52 pm
Allvis: Hmm, det er skule, men vi får ikkje karakterar og vi har ikkje eksamenar, eg har komt inn på kunstlinje så det blir nok mye som er relatert til tegning, maling og slikt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 9:46 am
Ingen eksamner? Ingen karakterer?
Visste ikke at det fantes kommunist-skoler. *hytte med knyttneven*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 4:10 pm
Ice: Så det er en skole bare uten alle de kjedelige greiene? Me like cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 6:45 am
miyakoangel ska du te bergen S10g? blaugh Ja, t Håkonsvern ( confused )... Hehe, skremmande tanke det, at eg ska beskytta lande xd Men har tenkt å be om utsettelse pga utdanning... Ska bli sånn som subtittle filma, TV-seria og bøker whee Glede meg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 2:03 pm
Allvis
Marius: Kommer til å gå på den skolen i to år så hvis du kommer inn til neste år så møtes me kanskje ;P
Dawh.. Japansk delen er desverre bare annenhvert år. Så jeg kommer nok ikke inn før i 2010 i så tilfellet.
s10g: Heldige jævel! mad Jeg bor sånn ca 5 minutter fra Håkonsvern. Så sender de meg til Troms? Hva faen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2007 2:25 pm
Marius` Allvis
Dawh.. Japansk delen er desverre bare annenhvert år. Så jeg kommer nok ikke inn før i 2010 i så tilfellet.Ah, surt XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 9:51 am
Marius: Haha, fy faen så dumt xd :p Jaja, sikkert fint i Troms og altså, det ekje det wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 5:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 11:51 pm
Allvis Ice: Så det er en skole bare uten alle de kjedelige greiene? Me like cool Ja du kan si det sånn, går meir på det å være sosial og det å kunne klare seg på egen hånd (noe eg trenger litt trening i) Til neste år blir det enten Volda eller Bergen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 4:11 am
miyakoangel ska du te bergen S10g? blaugh Ey, da kan han sikkert bo hos meg, bor 5 minutter fra haakonsvern! cool
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 14, 2007 4:16 am
s10g Marius: Haha, fy faen så dumt xd :p Jaja, sikkert fint i Troms og altså, det ekje det wink Men det er kaldt.. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |