|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 22, 2007 12:26 am
Neeeeida xd
*mobbe mobbe*
wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 22, 2007 9:46 am
Uzumaki Manga miyakoangel Uzumaki Manga -.- bar? jeg er avholds sweatdrop gi meg en urge xd seriøst? e du avholds? biggrin jepp er avholds jeg. syns øl smaker pyton. vin og, og alt jeg har smakt smaker drit. skal derre mobbe mg og nå eller? sweatdrop confused hehe...nei eg sku bare forsikre meg om at du va det eg xd e det eg og whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 22, 2007 1:40 pm
miyakoangel Uzumaki Manga miyakoangel Uzumaki Manga -.- bar? jeg er avholds sweatdrop gi meg en urge xd seriøst? e du avholds? biggrin jepp er avholds jeg. syns øl smaker pyton. vin og, og alt jeg har smakt smaker drit. skal derre mobbe mg og nå eller? sweatdrop confused hehe...nei eg sku bare forsikre meg om at du va det eg xd e det eg og whee BRUS heart heart xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 22, 2007 2:05 pm
Uzumaki Manga miyakoangel Uzumaki Manga miyakoangel Uzumaki Manga -.- bar? jeg er avholds sweatdrop gi meg en urge xd seriøst? e du avholds? biggrin jepp er avholds jeg. syns øl smaker pyton. vin og, og alt jeg har smakt smaker drit. skal derre mobbe mg og nå eller? sweatdrop confused hehe...nei eg sku bare forsikre meg om at du va det eg xd e det eg og whee BRUS heart heart xp Yay for deg!! e artigt å møte på andre som e avholds og.. whee åh gu det e mye eg har lyst å snakke me deg om whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2007 7:24 am
miyakoangel Uzumaki Manga miyakoangel Uzumaki Manga miyakoangel Uzumaki Manga -.- bar? jeg er avholds sweatdrop gi meg en urge xd seriøst? e du avholds? biggrin jepp er avholds jeg. syns øl smaker pyton. vin og, og alt jeg har smakt smaker drit. skal derre mobbe mg og nå eller? sweatdrop confused hehe...nei eg sku bare forsikre meg om at du va det eg xd e det eg og whee BRUS heart heart xp Yay for deg!! e artigt å møte på andre som e avholds og.. whee åh gu det e mye eg har lyst å snakke me deg om whee ja bare prat i vei det. kan bare adde meg hvis du vill.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2007 10:56 am
Liker ikke øl, men jeg drikker gjerne hvitvin, da helst en tysk en ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2007 1:47 pm
Vær hilset alle nye mennesker! wink Har vært litt opptatt med russetid og slikt, men nå kommer jeg meg vel online litt oftere. Bortsett fra all den tiden jeg kommer til å lese til eksamen.. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 23, 2007 11:58 pm
Marius` Vær hilset alle nye mennesker! wink Har vært litt opptatt med russetid og slikt, men nå kommer jeg meg vel online litt oftere. Bortsett fra all den tiden jeg kommer til å lese til eksamen.. cry Får vite kva trekkfag eg koomer opp i eg idag, men sjølve eksamen er ikkje før mandag 4.juni (det blir ein flott bursdag for meg stare )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 1:41 am
IcephoenixLuna Marius` Vær hilset alle nye mennesker! wink Har vært litt opptatt med russetid og slikt, men nå kommer jeg meg vel online litt oftere. Bortsett fra all den tiden jeg kommer til å lese til eksamen.. cry Får vite kva trekkfag eg koomer opp i eg idag, men sjølve eksamen er ikkje før mandag 4.juni (det blir ein flott bursdag for meg stare ) Samme her faktisk. wink Tror det er helt likt i hele Norge. Bursdag på eksamen? Surt.. men resten av dagen blir vel bra. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 4:35 am
Marius` IcephoenixLuna Marius` Vær hilset alle nye mennesker! wink Har vært litt opptatt med russetid og slikt, men nå kommer jeg meg vel online litt oftere. Bortsett fra all den tiden jeg kommer til å lese til eksamen.. cry Får vite kva trekkfag eg koomer opp i eg idag, men sjølve eksamen er ikkje før mandag 4.juni (det blir ein flott bursdag for meg stare ) Samme her faktisk. wink Tror det er helt likt i hele Norge. Bursdag på eksamen? Surt.. men resten av dagen blir vel bra. whee Ja, staten som bestemmer det, egentlig så er eg ferdig kl 14:00 i dag... og det med bursdagen min, ja , det er litt kjipt fordi vi egentlig skulle hatt fri den dagen... men det blir no grei feiring alikevel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 5:34 am
YAY!!!!
Eg kom opp i engelsk!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 11:37 am
Fint f** å komme opp i; gratulerer! whee
Hadde eksamen i markedsføring idag; tror det gikk bra ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 12:20 pm
Har eksamen i MFII jeg også Char! whee Ble sinnsykt glad. Ellers hadde jeg kommet opp i 3BI.. grøss. Mine eksamen er ikke før den 4 Juli.
Ice: Håper på det i muntlig.. men jeg tviler.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 24, 2007 12:33 pm
Uzumaki Manga miyakoangel Uzumaki Manga miyakoangel Uzumaki Manga jepp er avholds jeg. syns øl smaker pyton. vin og, og alt jeg har smakt smaker drit. skal derre mobbe mg og nå eller? sweatdrop confused hehe...nei eg sku bare forsikre meg om at du va det eg xd e det eg og whee BRUS heart heart xp Yay for deg!! e artigt å møte på andre som e avholds og.. whee åh gu det e mye eg har lyst å snakke me deg om whee ja bare prat i vei det. kan bare adde meg hvis du vill. jess..då gjør eg det vettu whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 25, 2007 2:43 am
Marius` Har eksamen i MFII jeg også Char! whee Ble sinnsykt glad. Ellers hadde jeg kommet opp i 3BI.. grøss. Mine eksamen er ikke før den 4 Juli.
Ice: Håper på det i muntlig.. men jeg tviler. S10g kom opp i Biologi... han blei kjempesur... eg kunne komme opp i engelsk, fransk eller samfunnskunnskap. Heldigvis kom eg opp i engelsk. Og eg trur du meinte å skrive 4. Juni
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |