|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 10, 2007 2:44 pm
Det er forskjellige meninger innad i partier også. Man må finne ut hvor man hører mest hjemme og påvirke innad der.
For eksempel er jeg en av mindretallet i mitt parti som mener at det ihvertfall vil være fornuftig å ha en prøveordning med stemmerett for 16-åringer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 1:03 am
Ja, derfor er det forvirrande... noen sier ein ting mens noen sier noe annet...
Her i Odda hadde vi ein flott morning... russen hadde det kjekt ivertfall siden vi blokkerte inngangen og spruta vann på alle som skulle inn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 9:17 am
Og derfor er det greit å lese litt i programmene, fordi det er vedtatt politikk og ikke et eller annet tilfeldig utspill.
Frekke russejævler. Takler ikke russ. Spesielt fløyteblåsing.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 1:51 pm
Ha det!
Eg har å gå til "Father's and Son's" ting, eg ska komme tebake på imorgen . crying Eg vil ikkje å gå der......Det e kjedelig! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 2:59 pm
Gargis Frekke russejævler. Takler ikke russ. Spesielt fløyteblåsing. yeah! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 3:49 pm
Hehe, helt enig, og jeg er russ selv. Den lyden er jææævli!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 9:49 am
Greit nok, lyden er fæl, men det er kjekt å lage den lyden... har forresten brukt formiddagen på å selge russeavisa "Gjennom Røde Briller"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 5:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 13, 2007 11:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 14, 2007 2:45 am
heeey! grattis me den 7000 posten i guilden! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 14, 2007 2:46 am
ojoj..blir snart en vaskeekte bergenser du wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 14, 2007 1:07 pm
miyakoangel heeey! grattis me den 7000 posten i guilden! biggrin Kor ser du det hen confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 14, 2007 1:08 pm
miyakoangel ojoj..blir snart en vaskeekte bergenser du wink Eller bare vestlending... eg og snakke sånn til vanlig men bruker ikkje så mye dialekt når eg skriver.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2007 12:45 am
s10g miyakoangel heeey! grattis me den 7000 posten i guilden! biggrin Kor ser du det hen confused heelt på framsiden..der står det kor mange poster som har blitt skrevet. Der som alle guildene står. på banneret. ehm.. rolleyes ja du skjønner vell wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2007 12:47 am
IcephoenixLuna miyakoangel ojoj..blir snart en vaskeekte bergenser du wink Eller bare vestlending... eg og snakke sånn til vanlig men bruker ikkje så mye dialekt når eg skriver. ja sant det, men no va det sånn at eg sku lære han bergensk då..men har ikkje fått gjort så mye endå..hmm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |