|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 09, 2008 2:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 19, 2008 2:08 pm
Presenterar mig sjÀlv nu pÄ rÀtt stÀlle.. whee
Namn/Smeknamn: Nessa (gissa mitt riktiga namn!) Ă
lder: 20 Var bor du? - I stockholms lĂ€n, iaf. NĂ€r gick du med i Gaia? Jag gick med redan 2004, men var inte sĂ„ aktiv dĂ„, men blev medlem igen nu i augusti iĂ„r, 2008! Födelsedag i verkligheten: 4e maj 1988 Intressen: teckna, spela tvspel, trĂ€ffa vĂ€nner, kultur.. Husdjur: neej, men vill gĂ€rna ha katt! Favoritfilmer: Leon Favoritböcker: LĂ„t den rĂ€tte komma in Favorit artister/musik: indie, elektronisk pop, klassisk musik Favorit TV-program: hum... kobra Favorit manga och anime: Hayao Miyazaki gör bra anime och manga =) Ăvrigt:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 20, 2008 11:05 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 03, 2008 4:56 am
Namn/Smeknamn: lynxia Ă
lder: 16 Var bor du? sverige NĂ€r gick du med i Gaia? 1,5 Ă„r sen Födelsedag i verkligheten: 16/6 Intressen: gaia och imvu Husdjur: stor svart hund vid namn shadow Favoritfilmer: Favoritböcker: twilightböckerna Favorit artister/musik: blandat Favorit TV-program: kollar inte pĂ„ tv gaia tar upp all min tid Favorit manga och anime: manga:power anime: strawberry panic Ăvrigt: god jul 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 03, 2008 11:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 08, 2008 3:04 pm
VĂ€lkomna och hoppas ni kommer ha det bra! C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 23, 2009 2:17 pm
Namn/Smeknamn: Sara Ă
lder: 23 Var bor du? NorrtĂ€lje NĂ€r gick du med i Gaia? 2003 tror jag.. Födelsedag i verkligheten: 31/5 Intressen: MĂ„la, rita, min hĂ€st, lĂ€sa. Husdjur: Hundar, katter, hĂ€st Favoritfilmer: Peter Pan Favoritböcker: Lord of the rings, Harry Potter Favorit artister/musik: Green Day, Parken, NĂ€sblod Favorit TV-program: Sex and the City Ăvrigt: mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 01, 2009 4:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 1:32 am
Namn/Smeknamn:Tinkis, det Ă€r mitt nick bĂ„de irl och pĂ„ nĂ€tet^^ Ă
lder:18 Var bor du?Göteborg biggrin NÀr gick du med i Gaia? Första gÄngen gick jag med 2004 men jag slutade vara aktiv ganska snabbt och joinade igen sommaren -08 ^^ Födelsedag i verkligheten: 90/10/23 Intressen:Lite allt möjligt, sömnad, bageri, tvspel, fotografi Husdjur:En katt biggrin Favoritfilmer:Tonari no totoro^^ Favoritböcker:Harry potter xD Favorit artister/musik:Massor, The cure, david bowie, a perfect circle, system of a down Favorit TV-program: simpsons/americas next top model Favorit manga och anime: Allt frÄn studio ghibli blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 2:11 am
Namn/Smeknamn: Runa
Ă
lder: 21
Var bor du?: Linköping men mitt hjÀrta kommer alltid vara kvar i norrland.
NĂ€r gick du med i Gaia? I oktober 08
Födelsedag i verkligheten: 13 dec
Intressen: Allt möjligt frÄn hockey till konst. Jag kan sÀga att jag Àlskar att teckna, lÀsa och spela TV/data-spel (jag Àr en nörd whee )
Husdjur: Nope
Favoritfilmer: Monty Python The Holy Grail
Favoritböcker: NÀstan vad som helst av Terry Pratchett. Absoluta favorit Àr Goda Omen.
Favorit artister/musik: HÄrdrock och Heavy Metal eller nÄgon annan sorts metal (men inte Death Metal)
Favorit TV-program: Gordon Ramseys Kitchen Nightmares eller valfri dokumentÀr av nÄgot slag.
Favorit manga och anime:Honey and Clover (relativt realistisk iframstÀllningen av förhÄllanden) eller Ouran High School Host Club (sÄ otroligt fÄnig och överdriven att det blir hysteriskt roligt, jag och min kompis kunde inte andas stundtals dÄ vi skrattade sÄ mycket)
Ăvrigt: Har aldrigt gillat övrigt delen eller att fĂ„ frĂ„gan "Kan du inte berĂ€tta lite om dig sjĂ€lv?" eftersom jag dĂ„ fĂ„r en hord av smĂ„ versioner av migsjĂ€lv som springer runt i mitt huvud i vild panik efter nĂ„got att sĂ€ga. Jag rör mig ocksĂ„ vĂ€ldigt tyst för nĂ„gon av min lĂ€ngd sĂ„ jag har fĂ„tt höra att jag Ă€r som en ninja och har en tendens att ljudlöst dyka upp. ninja Hoppas jag inte skrĂ€mde för mĂ„nga nu xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 18, 2009 2:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 30, 2009 2:11 pm
ooooookey! DÄ kör vi.. Kommer sÀkert glömma en massa men:
Jag Ă€r X-antippa. X-antippa var mitt första championmarsvin egentligen. blaugh Jag har kommit till den Ă„lder dĂ€r man slutat fylla Ă„r... Har en dotter pĂ„ 24 Ă„r som var den som fick in mig pĂ„ Gaia förresten.. (Rackarns underbara unge! xd ) Har sambo, en katt (som vi fick med huset), cirka 60 marsvin (föder upp dem), samt 4 kaniner... plus en vansinnig massa blommor. Samlar pĂ„ Saint Paulia, Pelargoner, Hoyor, Orkideer plus lite annat smĂ„tt o gott. Bor strax söder om Stockholm pĂ„ landet, med fĂ€lt, skog o hĂ€sthagar runt omkring. Jobbar med min sambos firma. Vi sysslar med vakuumförpackningsmaskiner. Ălskar allt som har med natur och djur att göra, trevliga mĂ€nniskor. Musiksmaken vĂ€xlar rejĂ€lt. Jag lyssnar pĂ„ i stort sett allt frĂ„n klassiskt och Edith Piaf till Death Metal... lol
Javisst ja! Jag gick med i Gaia för drygt en mÄnad sedan och i denna guild nu i kvÀll... Tror det rÀcker sÄ hÀr... mrgreen heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 07, 2009 12:49 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 1:21 am
Namn/Smeknamn: Keitha, Kita, Keke Ă
lder: 18 Var bor du? Kalifornien, Amerika NĂ€r gick du med i Gaia? 14 juni 2007 Födelsedag i verkligheten: 16 juli 1990 Intressen: talar, internet, musik, sjunger, filmer, kunskap Husdjur: Samma som ovan Favoritfilmer: Komedi och Drama Favoritböcker: "The Giver" Favorit artister/musik: Ne-Yo men jag lyssnar pĂ„ alla genrer av musik Favorit TV-program: Jag kan inte titta mycket tv lĂ€ngre Favorit manga och anime: Kikaider, Blue Gender, och Silent Möbius Ăvrigt: Vem som helst kan bara PM mig om de vill veta nĂ„gonting annat biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|