|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 11:42 am
Marius` Allvis Hvor har alle blevet ad? Er mig alene? Skrekk og gru! Pia blev hackad. sad Så det er ikke sikkert hun har lyst å komme tilbake på Gaia.Nei! Fy faen så kjipt! XO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 3:28 pm
*Hilser på Ice også* ^^
Hacket?! Å nei! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 4:14 pm
IcephoenixLuna Takker. Kommer nok til å like meg her. Men det blir litt travelt framover i og med det at eg er russ. Da er vi to. wink Skal desverre på ingen store russetreff, må spare pengene til Metallica konserten i sommer. <3
Allvis: Vet.. teitefolk. Skulle ikke vært lov. mad Heng dem!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 2:02 am
Marius` IcephoenixLuna Takker. Kommer nok til å like meg her. Men det blir litt travelt framover i og med det at eg er russ. Da er vi to. wink Skal desverre på ingen store russetreff, må spare pengene til Metallica konserten i sommer. <3
Skal ikkje på noen treff eg heller. Men er ein del andre som skal. Men å som eg gleder meg til å få gå med klæra og ha det kjekt! Hackere er noe hærk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 6:29 am
IcephoenixLuna Marius` IcephoenixLuna Takker. Kommer nok til å like meg her. Men det blir litt travelt framover i og med det at eg er russ. Da er vi to. wink Skal desverre på ingen store russetreff, må spare pengene til Metallica konserten i sommer. <3
Skal ikkje på noen treff eg heller. Men er ein del andre som skal. Men å som eg gleder meg til å få gå med klæra og ha det kjekt! Hackere er noe hærk Ja, det blir herlig det. Er bare glad når denne dagen er over. Siste heldagsprøven vi har, så er det over en hel måned til eksamen. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 11:40 pm
Marius` IcephoenixLuna Marius` IcephoenixLuna Takker. Kommer nok til å like meg her. Men det blir litt travelt framover i og med det at eg er russ. Da er vi to. wink Skal desverre på ingen store russetreff, må spare pengene til Metallica konserten i sommer. <3
Skal ikkje på noen treff eg heller. Men er ein del andre som skal. Men å som eg gleder meg til å få gå med klæra og ha det kjekt! Hackere er noe hærk Ja, det blir herlig det. Er bare glad når denne dagen er over. Siste heldagsprøven vi har, så er det over en hel måned til eksamen. <3Eg skal ha prøve i dag, i mårra og heildagsprøve på mandag men etter det er det ikkje noe før ein heildagsprøve etter russetida.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 9:58 am
Marius`: Henge? Nå er du for snill. Først kappe av fingre, tær, ører og nese, også fryse ned person sånn at han/hu nesten dør også brenne han/henne! FEAR THE HAND OF JUSTICE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 11:12 am
Allvis Marius`: Henge? Nå er du for snill. Først kappe av fingre, tær, ører og nese, også fryse ned person sånn at han/hu nesten dør også brenne han/henne! FEAR THE HAND OF JUSTICE! Hehe... det fortjener dei, men du glemte å stikke ut øynene
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 11:54 pm
*Tar meg en drink, en sterk srink*
Jaja, her va de liv stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 2:51 am
s10g *Tar meg en drink, en sterk srink* Jaja, her va de liv stare Slutta å væra så pessimistisk Stig! Ver med og få litt liv i ting her!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 3:36 am
Allvis Marius`: Henge? Nå er du for snill. Først kappe av fingre, tær, ører og nese, også fryse ned person sånn at han/hu nesten dør også brenne han/henne! FEAR THE HAND OF JUSTICE! O... k. Litt i øverste laget, jeg tror det hadde holdt med fingrene. Hvis en hacker/g33k ikke hadde hatt dem.. selvmord?
Velkommen s10g. wink Godt å se at du tilbringer litt positivitet til laget.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 5:04 am
Heisann igjen! Har fått oversikten over russeknutane her i Odda idag! Skal nok bli mye rart då ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 7:33 am
Marius` Allvis Marius`: Henge? Nå er du for snill. Først kappe av fingre, tær, ører og nese, også fryse ned person sånn at han/hu nesten dør også brenne han/henne! FEAR THE HAND OF JUSTICE! O... k. Litt i øverste laget, jeg tror det hadde holdt med fingrene. Hvis en hacker/g33k ikke hadde hatt dem.. selvmord?
Velkommen s10g. wink Godt å se at du tilbringer litt positivitet til laget.He, takker, ja, eg e ein einaste stor solstråle. Everywhere. Everytime 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 8:46 am
Allvis Marius`: Henge? Nå er du for snill. Først kappe av fingre, tær, ører og nese, også fryse ned person sånn at han/hu nesten dør også brenne han/henne! FEAR THE HAND OF JUSTICE! Pia hacket!? %¤&""# HACKERE!! DØ, DØØØØØØ!!
Men før vi dreper dem totalt, river vi av de edle delene, eller stikker hull på brystene. Avgengi av kjønn. twisted
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 11:16 am
Nei vent! Hackere skulle heller overnatta hos Jigsaw fra Saw filmene og prøvd alle kose maskinene hans XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |