|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 5:39 am
Heisann Miyako. wink Velkommen til Guilden.
Har ikke vært hjemme i ferien jeg heller, så det er deilig å slappe av litt igjen. Hva gjorde du på oppe i nord da?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 10:10 am
miyakoangel [C]hris miyakoangel [C]hris Jess. Tilbake fra landet. Har vært 6 dager i Tromsø nå, sykt mye snø der oppe! heisann whee Heisann ja!
God påske da allesammen! Kos dere med min mektige bønny! cool
 god påske te deg og whee nesten over no jah... prøver å få siden opp å gå litt eg, e du me i crewet eller noe? hmm...*sjekke* wink Jeg er moderator, men der er ikke mye annet jeg kan annet enn å slette eller redigere poster... Om jeg kan flytte poster, aner jeg ikke!
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 10:11 am
miyakoangel heisann whee har nettopp joinet dokkar eg..har skrevet om meg på den introduksjonssiden. *hilse på* Helt glemt å hilse på deg jo! *Tar deg i hånden* Velkommen til guilden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 12:19 pm
[C]hris miyakoangel heisann whee har nettopp joinet dokkar eg..har skrevet om meg på den introduksjonssiden. *hilse på* Helt glemt å hilse på deg jo! *Tar deg i hånden* Velkommen til guilden!takktakk... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 12, 2007 2:40 pm
*Vinker til Miyakoangel* ^^
Tøff kanin Chris! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 13, 2007 3:20 am
Charinje *Vinker til Miyakoangel* ^^ Tøff kanin Chris! XD *vinker tilbake til Charinje* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 8:50 am
Hvor har alle blevet ad? Er mig alene? Skrekk og gru!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 10:20 am
Allvis Hvor har alle blevet ad? Er mig alene? Skrekk og gru! heisann whee eg e her
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 11:49 am
Allvis Hvor har alle blevet ad? Er mig alene? Skrekk og gru! Pia blev hackad. sad Så det er ikke sikkert hun har lyst å komme tilbake på Gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 12:21 pm
Heya! Nett blitt medlem... så eg tenkte eg skulle ta turen innom her no når eg er ferdig med introduksjonen min
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 2:14 pm
IcephoenixLuna Heya! Nett blitt medlem... så eg tenkte eg skulle ta turen innom her no når eg er ferdig med introduksjonen min heisann whee velkommen! e ikkje så lenge siden eg blei medlem sjøl, men det e en veldig koselig gjeng som holder til her. eg håper du finner deg til rette her som eg har og hjelper til me å holde guilden aktiv wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 11:49 pm
miyakoangel IcephoenixLuna Heya! Nett blitt medlem... så eg tenkte eg skulle ta turen innom her no når eg er ferdig med introduksjonen min heisann whee velkommen! e ikkje så lenge siden eg blei medlem sjøl, men det e en veldig koselig gjeng som holder til her. eg håper du finner deg til rette her som eg har og hjelper til me å holde guilden aktiv wink Det skal eg nok, er ein del på Gaia og er så aktiv som eg kan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 3:07 am
IcephoenixLuna miyakoangel IcephoenixLuna Heya! Nett blitt medlem... så eg tenkte eg skulle ta turen innom her no når eg er ferdig med introduksjonen min heisann whee velkommen! e ikkje så lenge siden eg blei medlem sjøl, men det e en veldig koselig gjeng som holder til her. eg håper du finner deg til rette her som eg har og hjelper til me å holde guilden aktiv wink Det skal eg nok, er ein del på Gaia og er så aktiv som eg kan. jess jess, den e grei vettu whee sier dokkar eg i odda altså?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 3:52 am
IcephoenixLuna Heya! Nett blitt medlem... så eg tenkte eg skulle ta turen innom her no når eg er ferdig med introduksjonen min Velkommen til Guilden. wink Håper du får det kjekt her.
Du har samme navn som kjæresten min! surprised Minus "Icephoenix" selvsagt. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 4:00 am
miyakoangel IcephoenixLuna miyakoangel IcephoenixLuna Heya! Nett blitt medlem... så eg tenkte eg skulle ta turen innom her no når eg er ferdig med introduksjonen min heisann whee velkommen! e ikkje så lenge siden eg blei medlem sjøl, men det e en veldig koselig gjeng som holder til her. eg håper du finner deg til rette her som eg har og hjelper til me å holde guilden aktiv wink Det skal eg nok, er ein del på Gaia og er så aktiv som eg kan. jess jess, den e grei vettu whee sier dokkar eg i odda altså? Ja... vi gjør det, kankje ikkje før, men så har no fleirtallet av elevane nynorsk som hovedmål og så... @Marius: Takker. Kommer nok til å like meg her. Men det blir litt travelt framover i og med det at eg er russ.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |