|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 30, 2007 10:33 am
Jeg håper alle forstår hvor viktig det er å ikke gi bort passordet sitt til en annen etter dere så hvilke grusome konsekvenser det har! Bare se på stakkars Aufry`s siggy! Det er blitt voldtaget på en bestialsk og barbarisk måte av synderen av alle syndere, Marius`! Takk for at dere tok dere tid til å lese dette, takk for meg ~Bukke~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 6:49 am
Allvis Jeg håper alle forstår hvor viktig det er å ikke gi bort passordet sitt til en annen etter dere så hvilke grusome konsekvenser det har! Bare se på stakkars Aufry`s siggy! Det er blitt voldtaget på en bestialsk og barbarisk måte av synderen av alle syndere, Marius`! Takk for at dere tok dere tid til å lese dette, takk for meg ~Bukke~ Jeg kan faktisk ikke passordet. surprised Hun var logget inn på sin egen datamaskin når jeg var der, også var jeg nesten nødt til å foreta meg noe. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 8:29 am
Marius` -ventepåSandra- Men ja, har ikke noe hastverk egentlig.
Oooog.. det tok sin tid. xd Skifta den for nesten en uke siden nå. Hrmf, sig'en min er egentlig litt for stor, så jeg ser det bare på de "små" bildene. : P @ Allvis: Ja, det som Marius sa. Han lånte pc'en min, også har jeg autologin på Gaia. Og Gaia som startside.. Ikke helt smart når man har KLEPTOMANE venner på besøk. -fnis- Så han skiftet avataren min og sig'en min og gjorde sikkert grusomme ting som jeg ikke har oppdaget ennå. :'<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 9:54 am
Der forsvant den muligheten Dx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 01, 2007 1:17 pm
Nå stjal jeg vel ingenting da Pia? Som du vet om i hvert fall.. ninja
Happy 1'st of April forresten! biggrin Fant ut at jeg kommer inn i militæret i August.. så da blir det et helt år uten Marius. cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 02, 2007 6:53 am
Allvis Der forsvant den muligheten Dx Hehe. Det er flott du advarer mot sånne slemme mennesker da. : D <3 @ Marius: Som jeg vet ja .. -sukk- Ånei! Hva skal vi gjøre uten deg?! D: <33
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 4:25 am
Ja, kule MC musene XD
Marius: Men det kan jo hende du får tid til å surfe litt på nettet nå og da? ^^ *krysser fingrere for det*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 03, 2007 9:02 am
Aurfy Som jeg vet ja .. -sukk- Ånei! Hva skal vi gjøre uten deg?! D: <33 -lurt smil-
Ikke vet jeg, dere overlever vel? Som Char sier har de helt sikkert internett der, så jeg kommer nok innom av og til.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 04, 2007 8:28 am
Snakker om sola, jeg var på Rortunet i dag (lokalt "kjøpesenter" der jeg bor") og der hadde de dærre MC leke figurene XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2007 2:30 am
Kult! xd Søsteren min har gamle figurer av Vinnie og Potta et eller annet sted på loftet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 05, 2007 7:24 am
heisann whee
har nettopp joinet dokkar eg..har skrevet om meg på den introduksjonssiden. *hilse på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 6:33 am
Jess. Tilbake fra landet. Har vært 6 dager i Tromsø nå, sykt mye snø der oppe!
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 10:17 am
[C]hris Jess. Tilbake fra landet. Har vært 6 dager i Tromsø nå, sykt mye snø der oppe! heisann whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 2:07 pm
miyakoangel [C]hris Jess. Tilbake fra landet. Har vært 6 dager i Tromsø nå, sykt mye snø der oppe! heisann whee Heisann ja!
God påske da allesammen! Kos dere med min mektige bønny! cool
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 4:50 am
[C]hris miyakoangel [C]hris Jess. Tilbake fra landet. Har vært 6 dager i Tromsø nå, sykt mye snø der oppe! heisann whee Heisann ja!
God påske da allesammen! Kos dere med min mektige bønny! cool
 god påske te deg og whee nesten over no jah... prøver å få siden opp å gå litt eg, e du me i crewet eller noe? hmm...*sjekke* wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |