|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 6:19 am
Lærer: Og hva sa da Eva til Adam? *Billy Adams prikker Lilly på ryggen med en blyant* Lilly: Jeg sverger til Gud, Adams, hvis du prøver på å stikke den tingen inn i meg en gang til, brekker jeg den i to! Lærer: 0_o
rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 8:11 am
Marius`: Nei, 300 er basert på tegneseiren med samme navnet og er tegnet av samme fyren som tegna Sin City, en mr. Frank Miller, legendarisk amerikansk tegner. Fyren som regiserte 300 er samma fyren som regiserte Dawn of the Dead, by the way
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 1:56 pm
Marius og Aurfy: Høres ut som om dere hadde det kjekt XD
Allvis: Skal nok se den ^^ Hører at det er veldig mange delte meninger om filmen
Koko: Artig vits, men den passer vel best i latterhjørnet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 26, 2007 2:40 pm
300 er GENIAL! Jeg har nett sett den for andre gang, og den er så utrolig verdt det. biggrin <3 -siklemasse-
Gleder meg til TMNT også. : D : D
Char: Jajajaja. : D Vi hadde det megakos.
Synes alle skal komme til meg og kose sånn på rundtur. xD <3
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 27, 2007 1:39 am
Allvis Marius`: Nei, 300 er basert på tegneseiren med samme navnet og er tegnet av samme fyren som tegna Sin City, en mr. Frank Miller, legendarisk amerikansk tegner. Fyren som regiserte 300 er samma fyren som regiserte Dawn of the Dead, by the way Ach so, men jeg må i hvert fall få sett den da. Ser litt ut som God of War egentlig. whee
Piaaah: Hørte fra en av mine andre guilder at TMNT var en av de dårligste filmene de hadde sett, men hvem vet?
Og ja, vi bør få til et skikkelig norsk paradis en dag. Med koseorgy. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 3:48 am
JAMMEN BARNDOMSMINNER! D: <3333
Koseorgyyay! : D <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 4:28 am
Den fikk ganske grei kritikk på IMDB da, så den kan ikke være så værst. Only time will tell.
-kosekosekose-
Hvor blir det forresten av den fine kunsten vi skulle få?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 6:04 am
Høres ut som en festlig ide XD
Elsket også turtles da jeg var liten; hadde en figur av Donaltello i 6-års klubben! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 11:17 am
Marius` Allvis Marius`: Nei, 300 er basert på tegneseiren med samme navnet og er tegnet av samme fyren som tegna Sin City, en mr. Frank Miller, legendarisk amerikansk tegner. Fyren som regiserte 300 er samma fyren som regiserte Dawn of the Dead, by the way Ach so, men jeg må i hvert fall få sett den da. Ser litt ut som God of War egentlig. whee
Piaaah: Hørte fra en av mine andre guilder at TMNT var en av de dårligste filmene de hadde sett, men hvem vet?
Og ja, vi bør få til et skikkelig norsk paradis en dag. Med koseorgy. ninja Koseorgy!? eek What the hell is up with yah!? Anyway, hvordan flytter man poster?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 11:20 am
Charinje Høres ut som en festlig ide XD Elsket også turtles da jeg var liten; hadde en figur av Donaltello i 6-års klubben! whee Turtles ja! Hadde vi hatt cartoon network her nå så hadde jeg sikkert sett på det nå. Når jeg var liten var det MC-musene og Power ranges som var det store!
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 1:51 pm
Charinje Marius og Aurfy: Høres ut som om dere hadde det kjekt XD Allvis: Skal nok se den ^^ Hører at det er veldig mange delte meninger om filmen Koko: Artig vits, men den passer vel best i latterhjørnet XD rofl Du kan takke "The Foreign Languages Guild" for det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 28, 2007 2:17 pm
[C]hris Koseorgy!? eek What the hell is up with yah!? Anyway, hvordan flytter man poster? Don't be afraid. ninja Det vet jeg faktisk ikke, men det er ikke så viktig.
Husker godt dagene med MC-musene.. mmja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 4:11 am
Marius` Den fikk ganske grei kritikk på IMDB da, så den kan ikke være så værst. Only time will tell.
-kosekosekose-
Hvor blir det forresten av den fine kunsten vi skulle få? Gledemegmasse! Mc musene fra Mars fikk lillebroren min til å elske sennep. o_O;; Men ja, de savner jeg også! <33 Ang kunsten aner jeg ikke, spør sandra? : P Chris: Du kan ikke "flytte" poster. Bare slette, eller flytte hele tråden. : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 4:12 am
Åh Marius, tro ikke jeg ikke har lagt merke til det.
DIN NISSE DU KØDDA MED SIGGEN MIN! D : -slå slå slå-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 29, 2007 1:44 pm
-ventepåSandra- Men ja, har ikke noe hastverk egentlig.
Oooog.. det tok sin tid. xd Skifta den for nesten en uke siden nå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |