|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 19, 2007 3:20 pm
Den er veldig vanskelig for nybegynnere, så du bør kanskje lære andre fingerspill sanger først. Mye lettere å lære seg med instruktør selvagt, men det er jo alltid gøy å finne ting ut selv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 20, 2007 8:34 am
Kan spille akkorder med fingerspill, men ikke melodier visst du skjønner hva jeg mener 3nodding Satser på å få den til en eller annen gang XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 3:27 am
Heihei, stakk tilfeldigvis innom guilden. Lenge siden sist jeg var her sweatdrop (sikkert ingen som husker : P). Skjer det noe?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 5:28 am
Tootl Heihei, stakk tilfeldigvis innom guilden. Lenge siden sist jeg var her sweatdrop (sikkert ingen som husker : P). Skjer det noe? Skjer alltid noe her vet du. ninja Så hvordan står det til?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 7:49 am
Marius` Tootl Heihei, stakk tilfeldigvis innom guilden. Lenge siden sist jeg var her sweatdrop (sikkert ingen som husker : P). Skjer det noe? Skjer alltid noe her vet du. ninja Så hvordan står det til? Står bra til her. Veeeldig travel med alt mulig (skole) for tiden, men. xp Enn der?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 7:54 am
NEEEEEEEEEI!!!!! F*** i h***!! Nå er jeg inkalt som "Vernepliktig"! Og as far as i know, så er det slik at gutter MÅ stille opp, jenter kan velge om de i det hele tatt vil! Er ikke det kjønsdiskriminering så vet ikke jeg! JEG VIL IKKE!
(Sorry agresjonen, har bare gruet meg til dette siden jeg fikk vite om at jeg ville bli tatt ut som vernepliktig.) ninja
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 21, 2007 12:25 pm
Tootl Marius` Tootl Heihei, stakk tilfeldigvis innom guilden. Lenge siden sist jeg var her sweatdrop (sikkert ingen som husker : P). Skjer det noe? Skjer alltid noe her vet du. ninja Så hvordan står det til? Står bra til her. Veeeldig travel med alt mulig (skole) for tiden, men. xp Enn der? Stort sett det samme.. bare Kung Fu og jobb i tillegg. <3
Christoffer: Nå må du slutte å grine, du blir helt sikkert ikke tjenestedyktig. Alle må bare på sesjon uansett.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 12:44 am
Chris: Bare gjør det dårlig på testene så slipper du nok unna XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 7:45 am
[C]hris: Mohahahahahahahahahaha!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 22, 2007 8:18 am
Marius` Tootl Marius` Tootl Heihei, stakk tilfeldigvis innom guilden. Lenge siden sist jeg var her sweatdrop (sikkert ingen som husker : P). Skjer det noe? Skjer alltid noe her vet du. ninja Så hvordan står det til? Står bra til her. Veeeldig travel med alt mulig (skole) for tiden, men. xp Enn der? Stort sett det samme.. bare Kung Fu og jobb i tillegg. <3
Christoffer: Nå må du slutte å grine, du blir helt sikkert ikke tjenestedyktig. Alle må bare på sesjon uansett. Hva er det de mener med Sesjon da egentlig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 23, 2007 3:18 pm
Å jævelig! Noen sett 300 ennå? Jeg så den i dag!! ~Elsssskkk~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 24, 2007 2:52 pm
Noen som har hørt fra Marius i det siste? Har ikke sett ham siden mandag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Sat Mar 24, 2007 3:54 pm
[C]hris Noen som har hørt fra Marius i det siste? Har ikke sett ham siden mandag... Jess! HER ER VI! NÅ! : D <3 dvs, Marius er hos meg og leker. -fnis- Også har vi drukket tequila! : D : D : D : D HAHAHAHAHAHAHAHAHAH![/drunken stupor]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 9:09 am
Aurfy [C]hris Noen som har hørt fra Marius i det siste? Har ikke sett ham siden mandag... Jess! HER ER VI! NÅ! : D <3 dvs, Marius er hos meg og leker. -fnis- Også har vi drukket tequila! : D : D : D : D HAHAHAHAHAHAHAHAHAH![/drunken stupor] Åja! Han skulle jo til Oslo denne uka ja! xd Trodde ikke det var før ETTER påsken... ninja Hils ham fra meg da!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 25, 2007 1:25 pm
[C]hris Hva er det de mener med Sesjon da egentlig? Det er bare der du må gå for å se om du faktisk kan klare å gjennomføre førstegangstjenesten. 3nodding
Allvis: Skal se den til helgen, eller etter der igjen. Vi får se. Er ikke det han Sin City-mannen som har regisert den?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |