|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 6:27 am
Allvis Marius` Allvis Call of Ktulu ftw Og ja, hvorfor ikke hookes opp? Sounds like a plans to me Ny versjon av Ecstacy of Gold ftw. <3 But of course, siden vi ikke fikk det til på Unholy.
Hakke hørt den ennå XO ~Lastenedlastenedlastened~ Call it a deal then! Din pirat! pirate Neida, jeg er nok myeee værre når det kommer til slike ting. Selv om jeg fortsatt kjøper CD'er.. av og til.
Yihaa! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 6:32 am
Marius` Allvis Hakke hørt den ennå XO ~Lastenedlastenedlastened~ Call it a deal then! Din pirat! pirate Neida, jeg er nok myeee værre når det kommer til slike ting. Selv om jeg fortsatt kjøper CD'er.. av og til.
Yihaa! whee Dumme universitetet har blokkert alle internettportene som nedlastingsprogrammer og torrents bruker. *Sukk* Jeg vil laste ned musikk! gonk
Jeg fant en fiffig sak kalt Audio Hijack som gjør at jeg kan rappe musikk fra andre folks iTunes-bibliotek, da. Tihi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 7:49 am
Jeg bruker limewire litt ninja Men kjøper ennå en del filmer og sånt da ^^
Marius: Jeg vil og lære den på gitar; får se om jeg finner noen tabs/chord sheets på nettet 3nodding
Eng: Husker også The Memory Remains; kul sang! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 8:11 am
Marius` Allvis Marius` Allvis Call of Ktulu ftw Og ja, hvorfor ikke hookes opp? Sounds like a plans to me Ny versjon av Ecstacy of Gold ftw. <3 But of course, siden vi ikke fikk det til på Unholy.
Hakke hørt den ennå XO ~Lastenedlastenedlastened~ Call it a deal then! Din pirat! pirate Neida, jeg er nok myeee værre når det kommer til slike ting. Selv om jeg fortsatt kjøper CD'er.. av og til.
Yihaa! whee Kjøper CD`er jeg å så dun`t hang mii as a pirat ennå!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 12:07 pm
Det meste på min PC er så å si totalt pirat! pirate All musikk er lastet ned, og den gamle CD spilleren min er nedstøvet. Så her har MP3 og data tatt over det meste.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 10:55 am
Marius` Endelig en skikkelig dame. <3 DUBYA TEE EFF MATE?! crying
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 3:24 pm
Hvorfor kan ikke jeg finner musik på norsk? Jeg akkurat finne Dem på engelsk for eksempel: Venke Knutson, Briskeby, etc. Hvor kan man finne musik på norsk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 7:01 pm
oink.me.uk er en bra torrentside med masse musikk, men det er litt restriksjoner og sånt på medlemskap. emo
Men om du lover å uppe masse og være god medlem, så kan jeg sende deg invite, om du gir meg en epost [ikke hotmail]. : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 15, 2007 11:36 pm
Aurfy Marius` Endelig en skikkelig dame. <3 DUBYA TEE EFF MATE?! crying GEORGE DUBYA? Mente selvsagt utenom damen over dem alle. heart
Og forresten, er jo nesten umulig å få ut noe på den siden. 0.0 kb/s i upload stort sett hele tiden..
Char: Chords? Hah, right. Lær den som fingerspill eller ikke lær den i det hele tatt. mad Lykke til forresten, den er ikke lett hvis du ikke har spilt mye gitar før.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 3:28 am
Marius` Aurfy Marius` Endelig en skikkelig dame. <3 DUBYA TEE EFF MATE?! crying GEORGE DUBYA? Mente selvsagt utenom damen over dem alle. heart
Og forresten, er jo nesten umulig å få ut noe på den siden. 0.0 kb/s i upload stort sett hele tiden..
Char: Chords? Hah, right. Lær den som fingerspill eller ikke lær den i det hele tatt. mad Lykke til forresten, den er ikke lett hvis du ikke har spilt mye gitar før.Sjekk hva som er på topp ti, og last ned det/seed etterpå, sånn at du får opp statsen din litt. : D Men seeder du heletiden da? : P Haha. Utenom Luna liker du Sandra også bedre enn meg? crying /wrist
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 4:55 am
Aurfy Sjekk hva som er på topp ti, og last ned det/seed etterpå, sånn at du får opp statsen din litt. : D Men seeder du heletiden da? : P Haha. Utenom Luna liker du Sandra også bedre enn meg? crying /wrist Hadde en CD på i 3 dager uten resultat.. så ja. Men skal prøve det, selv om ting som er i topp ti helt sikkert ikke faller i smak. xd
Sandra hvem? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 8:04 am
Marius: Spiller fingerspill med chords jeg 3nodding Skal gjøre et tappert forsøk på den!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 16, 2007 10:36 am
Man vet man lever i et flott land når man får slengt etter seg "Du kan være i overkant konservativ noen ganger". Spesielt når utsagnet kommer fra en troende kristen. Også jeg som er ganske liberal. Norge <3
Jeg er også blitt beskyldt for å være en latterlig, sandkassepolitiker uten peiling i avisa i dag. Men mest latterlig er fyren som mente jeg var latterlig. For jeg forsvarer i det minste ikke diktaturer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 9:53 am
Charinje Marius: Spiller fingerspill med chords jeg 3nodding Skal gjøre et tappert forsøk på den! Hvis du trenger hjelp er det bare til å spørre. wink Kan sikkert vise deg på MSN eller noe også.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 18, 2007 4:17 am
Marius: Takker for tilbudet ^^ Akkordene var ganske lette, men ser dårlig ut med å få til tabsene. Er ikke egentlig så flink på gitar egentlig, men jeg øver 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |