|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 11:25 am
Når er det du skal inn i militæret da Marius? Anyway, tror neppe jeg kommer inn i militæret av visse grunner, og om jeg gjorde det så hadde det vel vært laptopen min med adobe photoshop som hadde sørget for "morro".
Fordelene er at du kan ta syke utdanninger der, men den utdanningen du oftest kan ta i militæret er leger, advokater, politi og psykiater utdanninger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 2:16 pm
Engwannuniel Har alltid sett for meg at militæret er beinhardt arbeid hele tiden, jeg. O.O Spille gitar? Tegne? (Godt mulig at jeg tror at hele militæret er som helvetesuka, da. Det ville forklart en del. xd ) Går det ikke an å ta ganske kostbare utdanninger i militæret og til og med få betalt for det? Jeg pleide å drømme om å bli pilot da jeg var liten. ^^
Det er sant, men ikke av den typen jeg vil ha. Så er du nødt til å jobbe i militæret noen år etterpå også. Ikke at det er så forfedelig egentlig. surprised Nå som jeg tenker på det er faktisk militæret en genial måte å få startet livet på.
Christoffer: Skal ikke, men det er en god sjans for det. Mest sannsynlig i August, når du begynner på skolen igjen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 5:56 am
Marius` Engwannuniel Har alltid sett for meg at militæret er beinhardt arbeid hele tiden, jeg. O.O Spille gitar? Tegne? (Godt mulig at jeg tror at hele militæret er som helvetesuka, da. Det ville forklart en del. xd ) Går det ikke an å ta ganske kostbare utdanninger i militæret og til og med få betalt for det? Jeg pleide å drømme om å bli pilot da jeg var liten. ^^
Det er sant, men ikke av den typen jeg vil ha. Så er du nødt til å jobbe i militæret noen år etterpå også. Ikke at det er så forfedelig egentlig. surprised Nå som jeg tenker på det er faktisk militæret en genial måte å få startet livet på.
Christoffer: Skal ikke, men det er en god sjans for det. Mest sannsynlig i August, når du begynner på skolen igjen. Hadde ikke gjort meg noe å jobbe for militæret en stund - da er man jo garantert jobb, i alle fall. Jeg filosoferte litt om å prøve meg på militæret når jeg er ferdig med utdannelsen min, men jeg er redd for at jeg er i alt for dårlig form. Eller blir man trent til å talke alt det de sleper deg igjennom?
Hadde vært kult å få legeutdanning gratis, da. Så lenge man ikke ender opp som feltlege i Afghanistan eller noe - jeg kan styre min begeistring for hele krigsgreia. Jeg er jente, så jeg har lov til å synes at sånne ting er kjipt. rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 6:31 am
Engwannuniel Hadde ikke gjort meg noe å jobbe for militæret en stund - da er man jo garantert jobb, i alle fall. Jeg filosoferte litt om å prøve meg på militæret når jeg er ferdig med utdannelsen min, men jeg er redd for at jeg er i alt for dårlig form. Eller blir man trent til å talke alt det de sleper deg igjennom?
Hadde vært kult å få legeutdanning gratis, da. Så lenge man ikke ender opp som feltlege i Afghanistan eller noe - jeg kan styre min begeistring for hele krigsgreia. Jeg er jente, så jeg har lov til å synes at sånne ting er kjipt. rofl
Jenter må nok igjennom en test i begynnelsen, men jeg er ikke sikker. Tror nok militæret bare er glad for å slippe inn alle jenter som vil prøve seg. Så lenge du jobber hardt. wink
Er ikke sikker på om de har legeutdanning der, men du kan jo håpe. <3 Og ja, syns ikke sånne ting er spesiellt koselig jeg heller. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 9:16 am
Marius`: Me too mate cool Blir bra konsert!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 12, 2007 9:24 am
Allvis Marius`: Me too mate cool Blir bra konsert! Da må jo vi hooke øpp i sommer. whee Hva er din favoritt Metallica sang?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 2:18 am
LOVERMAAAAAN!
I'll be your lovermaaaaan! -synge høyt og skingrende-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 2:48 am
Jeg liker best klassikeren ''Nothing else matters'' XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 6:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 7:50 am
Endelig en skikkelig dame. <3
Char: Den kan jeg på gitar, pen sang. Piaaah: Den er faktisk rå. Sammen med Astronomy og diverse andre fra Garage Inc.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 10:19 am
Call of Ktulu ftw Og ja, hvorfor ikke hookes opp? Sounds like a plans to me
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 1:03 pm
Marius` Endelig en skikkelig dame. <3
Char: Den kan jeg på gitar, pen sang. Piaaah: Den er faktisk rå. Sammen med Astronomy og diverse andre fra Garage Inc. Fine, fine sangen. heart I dag fant jeg endelig ut hva en Metallica-sang jeg husker fra jeg var liten het, også - jeg husket bare at det var en gammel dame som fascinerte meg masse i videoen, og at hun sang. The Memory Remains.
Men Sad But True er fremdeles den beste sangen. Yarr.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 1:40 pm
Allvis Call of Ktulu ftw Og ja, hvorfor ikke hookes opp? Sounds like a plans to me Ny versjon av Ecstacy of Gold ftw. <3 But of course, siden vi ikke fikk det til på Unholy.
Engel: Sad But True er rå den, de kommer nok til å spille den på konserten. Sammen med mye annet fra Master og Puppets tenker jeg. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 2:45 pm
Marius` Engwannuniel Hadde ikke gjort meg noe å jobbe for militæret en stund - da er man jo garantert jobb, i alle fall. Jeg filosoferte litt om å prøve meg på militæret når jeg er ferdig med utdannelsen min, men jeg er redd for at jeg er i alt for dårlig form. Eller blir man trent til å talke alt det de sleper deg igjennom?
Jenter må nok igjennom en test i begynnelsen, men jeg er ikke sikker. Tror nok militæret bare er glad for å slippe inn alle jenter som vil prøve seg. Så lenge du jobber hardt. wink
Er ikke sikker på om de har legeutdanning der, men du kan jo håpe. <3 Og ja, syns ikke sånne ting er spesiellt koselig jeg heller. xd Joda, man kan ta legeutdanning der. Søsteren in tok det!
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 13, 2007 2:52 pm
Marius` Allvis Call of Ktulu ftw Og ja, hvorfor ikke hookes opp? Sounds like a plans to me Ny versjon av Ecstacy of Gold ftw. <3 But of course, siden vi ikke fikk det til på Unholy.
Hakke hørt den ennå XO ~Lastenedlastenedlastened~ Call it a deal then!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |