|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 12:49 am
jeg har sikkert vel over 150 items, men likevel ikke mer verdt en... 100 tusen? x3 iafal ikke så mye som en million
eneste jeg har av verdi er guitar of angellus... o.O den lille gylne fe'en. en 'Upsidedown purplemarine' ting, og... vel... masse masse søppel som er verdt litt over 2~5k.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 1:28 am
Hva synes dere om mimzy?
Aurfy: Wow, du er Gaia's versjon av Røkke! XD
Eng: Du har absolutt kommet langt iløpet av et halvt år! Flotte greier! whee
Marius: Wow! Høres ganske suspekt ut, visst ikke en eldre venn av ham ga bort de tingene da 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 2:09 am
Jeg synes Mimzy er kjempesøt! whee Jeg elsker plushies, kan ikke noe for det. ^^;
Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg ventet så lenge med å joine - jeg husker at Pia viste meg Gaia for lengelenge siden, men da skjønte jeg ikke greia helt. Men siden jeg joinet, tror jeg at jeg har vært innom hver dag - har blitt skikkelig glad i Gaia, jeg. heart [/sentimental]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 4:22 am
Jeg også! blaugh
Vet ikke hvorfor jeg har blitt så hekta på en forum side, men må innrømme at jeg stikker innom så ofte jeg kan ^^ Masse artige folk å bli kjent med fra hele verden!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 8:49 am
jeg syntest mimzy var søt helt til jeg såg den lille 'priview' thingen av filmen. Nå er jeg bare redd den o-o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 9:11 am
Må se den en gang til; var litt for opphengt i bamsene til å konsentrere meg om filmen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 12:18 pm
Mimzy <3
Marius`: Allways is, allways will be ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 1:28 pm
Får vel bruke det som en måte å bli enda bedre på gitar. <3 Du tegnet vel mye i militæret eller?
Har 3 Mimzy dukker, men de passet ikke akkurat til avataren. Filmen så ålreit ut den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 9:35 pm
Sikkert en lur ide å ta med gitaren ja; har hørt at det kan bli mye dødtid i militæret 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 08, 2007 10:16 pm
Charinje Sikkert en lurt ide å ta med gitaren ja; har hørt at det kan bli mye dødtid i militæret 3nodding Nettopp, en jeg kjenner hadde visst rundet flere relativt lange PS2 under sitt opphold. Så det skal fint overleves. Dessuten tjener jeg penger. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 5:04 am
Marius`: Å ja, fikk mye tid til å forbedre mine tegning skillz, pluss at jeg lærte non sanger på gitar. Så ta med deg en gitar og en bunke med tabs!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 5:23 am
Allvis Marius`: Å ja, fikk mye tid til å forbedre mine tegning skillz, pluss at jeg lærte non sanger på gitar. Så ta med deg en gitar og en bunke med tabs! Får prøve å drasse med meg 15 Kuben min også, slik at alle får høre. wink Noen forslag til sanger?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 10, 2007 3:49 pm
Marius` Allvis Marius`: Å ja, fikk mye tid til å forbedre mine tegning skillz, pluss at jeg lærte non sanger på gitar. Så ta med deg en gitar og en bunke med tabs! Får prøve å drasse med meg 15 Kuben min også, slik at alle får høre. wink Noen forslag til sanger?Nja, spørs om du liker Metallica da :B Lærte meg Mama Said
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 8:14 am
Allvis Marius` Allvis Marius`: Å ja, fikk mye tid til å forbedre mine tegning skillz, pluss at jeg lærte non sanger på gitar. Så ta med deg en gitar og en bunke med tabs! Får prøve å drasse med meg 15 Kuben min også, slik at alle får høre. wink Noen forslag til sanger?Nja, spørs om du liker Metallica da :B Lærte meg Mama Said Skal på Metallica konsert med Pia i sommer. <3 Så ja. Den kan jeg sikkert prøve meg på, men jeg er ufattelig dårlig på akustiske sanger. gonk Ikke at det er en god mulighet til å bli bedre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 11, 2007 9:48 am
Har alltid sett for meg at militæret er beinhardt arbeid hele tiden, jeg. O.O Spille gitar? Tegne? (Godt mulig at jeg tror at hele militæret er som helvetesuka, da. Det ville forklart en del. xd ) Går det ikke an å ta ganske kostbare utdanninger i militæret og til og med få betalt for det? Jeg pleide å drømme om å bli pilot da jeg var liten. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |