Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 254 255 256 257 258 259 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Wed Feb 28, 2007 4:16 am

Det er ganske bra ja! wink Men mye som kunne blitt gjort på en bedre måte, og jeg er absolutt ikke fornøyd med alle de kjedelige dungeon greiene. Så jeg må si at FFX fortsatt er bedre på det meste. <3
PostPosted: Wed Feb 28, 2007 12:08 pm

Har aldrig vært spesielt glad i dungeone jeg heller; liker meg best ute i friluft xd

Charinje

Friendly Explorer

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Fri Mar 02, 2007 3:45 am

De nye itemene er SYKT dyre.. cry
PostPosted: Fri Mar 02, 2007 12:19 pm

Marius`

Ja.. *Sukk* Men akk, så fine! Jeg ønsker meg selvfølgelig omtrent alle sammen, men det kan jeg vel bare drømme om. eek
Parykkene er spesielt spiffy, synes jeg. *Drømmer videre*

Engwannuniel

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Fri Mar 02, 2007 2:25 pm

Engwannuniel
Marius`

Ja.. *Sukk* Men akk, så fine! Jeg ønsker meg selvfølgelig omtrent alle sammen, men det kan jeg vel bare drømme om. eek

Jeg har råd, men vil egentlig ikke bruke så mye gull på vanlige butikksaker. Kan jo ikke få noe igjen for det senere heller. Muulig jeg kjøper den skjorten med gullkant på. <3
PostPosted: Sun Mar 04, 2007 10:18 am

Marius`
Engwannuniel
Marius`

Jeg har råd, men vil egentlig ikke bruke så mye gull på vanlige butikksaker. Kan jo ikke få noe igjen for det senere heller. Muulig jeg kjøper den skjorten med gullkant på. <3

For meg spiller det egentlig ingen rolle om det er butikkgreier eller ei - jeg er bare glad for at det ikke er inflasjon i bildet her. xd Jeg har vurdert å ta på meg et par commissions for å tjene litt gull, men jeg vil gjøre meg ferdig med gruppebildet deres først, og jeg vet ikke om jeg har tid til det.

Ville også nevne at jeg jobber med saken, at jeg ikke har glemt dere - har hatt mye å gjøre i det siste, i tillegg til litt influensa, søvnløse netter og sånt. stare
Tenkte jeg skulle slenge med en "fargeprøve", av Allvis og meg selv. XD Min karakter sitter nede i venstre hjørne på tegningen, så dette er speilvendt. Vet det er et dårlig bilde, men brukte webkamera siden jeg ikke har scanner tilgjengelig akkurat nå. ^^;;

User Image

Engwannuniel

Charinje

Friendly Explorer

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 12:14 pm

Liker også en del av de nye tingene, men de er som sagt altfor dyre 3nodding Kjøper ikke butikk ting som er dyrere enn 10k XP

Eng: Kjempesøt tegning! Tror du fint kunne tjent mye gull på commisions whee
PostPosted: Sun Mar 04, 2007 12:46 pm

Supersøt tegning ja! ^^ Mulig jeg kjøper noe fra deg i etterkant, bare for morros skyld. <3

Ellers er jeg enig der.. kjipt med inflasjon. MÅ ha den halen snart. Har holdt på i eeeevigheter. Selv om jeg egentlig vet at det er litt drøyt å betale 7 millioner for en eneste item.
xd

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Engwannuniel

PostPosted: Sun Mar 04, 2007 1:33 pm

Tihi. Så det er godkjent så langt?
Kan godt lage en tegning for deg også, Marius, men du har jo masse fine avatartegninger i signaturen din allerede. ^^ (Greia er at jeg ikke aner hvor mye jeg burde ta betalt - har ingen idé om hvor mye tegningene mine er "verdt". O.O)
PostPosted: Sun Mar 04, 2007 3:34 pm

Så klart, den kan bare bli bedre derfra. wink
Kommer vel helt an på om det er chibi, vanlig størrelse eller hva nå det er, også hvor komplisert avataren du tegner er. Slike ting er i hvert fall det de fleste pleier å se på. Du kan alltids ha en auksjon, eller en testperiode der du finner ut hvor mye folk er villig til å betale.

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Charinje

Friendly Explorer

PostPosted: Mon Mar 05, 2007 12:07 am

Absolutt godkjent ja! whee

Er ikke så god på prising selv... Men en kan ofte få nyttige tips i minishop forumet ^^ - http://www.gaiaonline.com/forum/viewforum.php?f=109
PostPosted: Mon Mar 05, 2007 1:42 am

Håhå, endelig dyre commons! ^w^

Jeg *må* ha ALLE! xDDD

Greia med dyre commons er jo det at da kan du iallefall være sikker på at de ikke går opp i pris når de quester etter de?
Også er de jo kjempe-detaljerte og fine. <33

Sandra: Du kan tjene heftig på dine - men hvor mye kommer jo ann på full-body/headshot/waist-up/color/non-color/chibi/realistic/OC osv. xD

Aurfy
Vice Captain

Dangerous Conversationalist

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Mon Mar 05, 2007 8:02 am

Det er selvsagt positivt ja.. vil ha en del av commons pixlene, men det blir litt dumtå bruke så mye når jeg quester. cry
PostPosted: Mon Mar 05, 2007 12:05 pm

Charinje
Absolutt godkjent ja! whee

Er ikke så god på prising selv... Men en kan ofte få nyttige tips i minishop forumet ^^ - ]http://www.gaiaonline.com/forum/viewforum.php?f=109

Wow, tusen takk! Mange forum jeg ikke har vært i ennå, ser jeg. sweatdrop
Skal se om jeg klarer å gjøre ferdig litt forskjellige eksempler - lager både chibier, portretter, fullfigur og "realisme", blyant og tusj (og elendig CG, om jeg må) - så jeg kan jo prøve å lage min egen lille commission-tråd?

Jeg håper på å få råd til min egen Coco, siden jeg låner Pia sin akkurat nå - også skal jeg prøve å spare til en Kiki, om de ikke koster millioner av gull før den tid. stare
Også var det de nye tingene,da.. Blir nok nødt til å ta på meg commissions om jeg noensinne skal få råd til alt dette!

Kan jeg forresten få lov til å spørre dere hva dere ville gitt for et chibibilde (ordentlig scan, ikke bare webcambilde) som det jeg postet tidligere? Bare for å få en vag idé..?

Engwannuniel

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Mon Mar 05, 2007 12:36 pm

Det var en god ide! <3 Du kan få lage eksempler av meg hvis du vil. ninja

For et slikt chibibilde av to personer ville jeg nok betalt en 5-7k for. 3nodding
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 254 255 256 257 258 259 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games