|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Fri Feb 23, 2007 1:32 pm
Melding til de som vil ha Vista: Det likner på XP, og det er omtrent samme opplegg, bare med mer unødvendige og irriterende sikkerhets greier som suger til seg CPU! Man må også konfigurere visse greier i systemet for at man skal kunne bruke MSN og liknende! Jeg personlig ambefaler og fortsette med XP eller linux.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 4:09 am
Tro jeg holder meg til Xp jeg og 3nodding Har ikke hørt mye positivt om det nye systemet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 24, 2007 4:42 am
Charinje Heldige Marius; jeg vil og ha FFXII! Må bare vente til det blir litt billigere; gleder meg sinnsykt whee Får sikkert ikke spilt det før sommerferien alikevel da Ps2 er hjemme siden jeg og søsteren min spleiste på den ^^ Har nesten rundet det fra før av da.. whee Fikk takk i en NTSC versjon for noen måneder siden. En av de bedre FF spillene i min mening.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 3:19 am
[C]hris Melding til de som vil ha Vista: Det likner på XP, og det er omtrent samme opplegg, bare med mer unødvendige og irriterende sikkerhets greier som suger til seg CPU! Man må også konfigurere visse greier i systemet for at man skal kunne bruke MSN og liknende! Jeg personlig ambefaler og fortsette med XP eller linux. Ikke glem det administrative nivået du ikke kan komme deg inn i, slik at Microsoft kan spionere på deg. :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 8:32 am
Jeg vil ha XP igjen, noe sier meg at linux ikke er en dum ide heller.. Men jeg kjenner jo best til XP. Det eneste dume nå er at jeg mistenker at denne bærbare PCen ikke vil fungere med XP. eek Anyway, jeg er syk, og det suger! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 11:26 am
*Ynk*
Syk, jeg også. Ligger rett ut med influensa, og det har jeg aldeles ikke tid til. I dag er jeg i alle fall oppegående nok til å ha laptop'en på nattbordet så jeg får surret litt rundt på internett.
Blir bare mer og mer skeptisk til Windows, jeg.. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 25, 2007 11:57 am
-klappepå- Enda en rammet av det onde influensa viruset.. Har faktisk aldri hatt skikkelig influensa jeg. whee
Kjenner mange som har konventert til Mac, noen som har prøvd det her?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 2:41 am
Jeg hadde brukt linux/Free-bsd/hva som helst av opensource os om jeg bare hadde skjønt litt mer av det. Men når man ikke gjør det, så føler jeg at det bare er waste. Mac har jeg bare noe imot. Og jeg vet ikke hvorfor. o_O;;
Men jeg tror det har mye med at jeg er windows-born and breed. : P Altså, oppvokst med det.
Menmen, Vista tror jeg det skal ta en laaang stund før jeg prøver meg på. Jeg liker fortsatt ikke XP. xp
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 2:45 am
Jeg husker ikke en gang hvordan Windows 2000 ser ut. surprised Første dataen jeg fikk hadde det, men så kom XP noen uker etterpå. Siden da har jeg brukt XP hele veien. Har egentlig aldri hatt problemer med noe som helst, så det er ingen grunn til å bytte til noe annet for øyeblikket. Spesielt ikke noe så dyrt som Vista.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 2:53 am
Første dataen min hadde bare DOS. xp
Så fikk vi Windows 3.11. OMGLOLOLD! D: 3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 2:58 am
MS DOS for the win. Har du spilt alle de gode gamle DOS spillene? Keen, Duke Nukem og ikke minst Leisure Suit Larry. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 3:03 am
Ne-ei. :/ Husker vi spilte Worms, jeg og lillebror.
Også vet jeg vi hadde mange av de store diskettene med spill på skolen, men husker ikke akkurat hva vi spilte av de. xD Ellers brukte jeg og lillebror paint og egentlig ikke så mye annet når vi fikk 3.11. Vi monga rundt på pc'en og lærte oss ting, sånn egentlig. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 3:07 am
Du kan faktisk laste ned de DOS spillene fortsatt, så det kan jo prøves. De ligger vel på en 100 kilobyte hver.. xd
Ooh, Worms er fett. Har original versjonen til PS. Good times.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 3:12 am
Yeye.
Også husker jeg at vi hadde Kaptein Sabeltann-pcspill. Og at jeg var heeeelt avhengig! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 26, 2007 4:21 pm
Vi har fortsatt en Windows 95 stående hjemme; fine dataen ^^ Det var den første vi fikk; det var stort!
Har en del dos spil på dataen; det finns mange artige slike spill ^^
Marius: Har bare hørt god kritikk til nå iallefall whee
Tror aldri jeg har hatt skikkelig influensa heller; er heldigvis sjeldent syk 3nodding
Eng og Chris: God bedring! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|