Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 251 252 253 254 255 256 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Aurfy
Vice Captain

Dangerous Conversationalist

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 4:09 am

Charinje
Ja for terninger, artige rollefigurer og eventyr! Gøy å være nerd av og til XD Jeg, vandreren Sharia, og min venn Kurt Von Scneider holder på å løse en del mordsaker på gjestehuset vi bor på for øyeblikket blaugh

Aurfy: Går helt fint det ^^

Engwannuniel: Kjenner meg igjen der XD Blir liten tid til gaia når jeg er hjemme. Ironisk nok har jeg flere venner her da.. Men vi bor på samme bygget så det tar kortere tid å besøke hverandre ^^
Yay! Så morsomt!
Vi har nettopp reddet verden fra en mann laget av marker. D:
Ekkelekkelekkelmann.

Så nå gleder jeg meg til å slakte orker igjen. cool
Jeg og min isbjørn, Fierce.
WH00!
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 4:11 am

Engwannuniel
Aurfy

@Sandra: Jeg sa jeg skulle oppdatere tråden, men jeg har ikke tid! D: Jeg suser rundt alt for mye. Skal prøve å få gjort noe akkurat NUH! Men det jeg ikke får tid til får jeg lempe i fanget til Marius. ^^;; Men loverly at du er klar for å tegne bildet. <33

Ikke noe problem, babe. Det er lov å late som om man har et liv av og til, så lenge du lover å komme tilbake til oss igjen. xd

Hurra. I går kom det omtrent tre centimeter med snø her borte - logisk nok blir da labratorietimen min avlyst i dag. (For ikke å snakke om alle skolene i resten av landet.. ^^)
Engelskmenn og snø er en merkelig kombinasjon. Da jeg våknet i går, hadde de lagd snømann utenfor her, og det pågikk snøkrig kontinuerlig fra morgenen og til mesteparten hadde smeltet litt utover kvelden. Da hadde også snømannen gått med i kampen - den er i alle fall borte nå. rofl

Ta forøvrig også en kikk her. Awhdorable!

Jeg later da ikke som. talk2hand
Men jeg kommer selvsagt alltid tilbake til dere. 4laugh heart

xDDDDD yay! Briter rokker!

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 4:13 am

Marius`
Aurfy

Sånn med terninger og slikt. o:
Jeg er Chaotic Neutral w/Evil Tendencies. xDD Aka: Gal.
Det er heftig morsomt, men gir desverre ikke mye tid til andre ting .. som Gaia bl.a.

Omg. o: -passe på ryggen sin-

Det ypperste av nerd..het. <3 Er det D&D dere spiller? Jeg har alltid hatt lyst å prøve noe sånt, men ingen jeg kjenner er nerd nok.
Joa, samme problemet med skolen her. mad

You better. -bruce lee sounds-

M-m. Nerds are hot. cool
DD spiller vi jau. Akkurat nu er vi i Faerun. o:
Kanskje du kan bli med når du er her i Oslo, kommer ann på om vi skal spille eller ikke og sånt da. Men iallefall komme og se på. xD

hrmf, skole er kjiipt. mad

Likte sønnen til Bruce Lee bedre. wink
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 4:14 am

Charinje
Snart klart for Valentinsdag event whee Pleier ikke å feire dagen, men alltid gøy med eventer

[hæhæ, jeg flooder - bare mine posts!!]

Iallefall .. V-day! Eneste feiringen i år blir vel eventen på Gaia og mulig en stoooooor flaske rødvin. xD Og kanskje litt emolade. o:
Også kan man sitte i en krok og synes synd på seg selv veldig masse. :3

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100

Engwannuniel

PostPosted: Tue Feb 13, 2007 4:48 am

Aurfy
Charinje
Snart klart for Valentinsdag event whee Pleier ikke å feire dagen, men alltid gøy med eventer

Iallefall .. V-day! Eneste feiringen i år blir vel eventen på Gaia og mulig en stoooooor flaske rødvin. xD Og kanskje litt emolade. o:

*Sukk* Får jeg lov å joine deg? Skal vi gi hverandre gavesanger på Gaia og være hverandres valentines, slurpe rødvin og pimpe event items? xd (Er det alltid event items, anyway? Eneste eventen jeg har vært med på var i julen. ^^;; )

Egentlig har jeg en date. Men han er litt merkelig, klengete, og har stalker-tendenser. He's scary. eek

(Åh, og til alle 1337speak gawdz (no offence) - kan noen forklare hva "flooding" er? Har aldri skjønt det helt. sweatdrop )
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 7:01 am

Aurfy
[C]hris
Jeg syntes det er tidig å høre på de som snakker kebabnorsk. xd
Og jeg vet godt at du bor i byen med alle de folka, pluss de politiske taperene*.
Jeg selv skiller sterkt mellom muntlig og skriftlig Norsk og eventuelt engelsk. mrgreen
But what the hell are you dissin'!? eek

*Gargis er untaket siden han støtter oss!

Tidlig? O_o;;

y0y0, det er da ingen tapere her! Det er jo Kristiania! Byen alle drømmer om! Jokkes hjem, helt til han døde!
Neinei. Tigerstaden må forbli hellig. <3

Og derfor burde du være flinkere på å skrive korrekt norsk, synes jeg. : P
Og du trenger briller...
Anyway, når du snakker om jokke, snakker du da om fylliken jokke på berget? Og det siste stedet jeg ville vært var Oslo!
Jeg er da Norsk, så jeg kan skrive Norsk... I alle fall meget bra. Om du ikke syntes det så klag heller til de sløve lærerne vi har hatt i Norsk opp gjennom tiden!

Sir Perfectly Insane
Crew

Fluffy Millionaire

6,200 Points
  • Millionaire 200
  • Tycoon 200
  • Money Never Sleeps 200

Sir Perfectly Insane
Crew

Fluffy Millionaire

6,200 Points
  • Millionaire 200
  • Tycoon 200
  • Money Never Sleeps 200
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 7:04 am

Engwannuniel
Aurfy
Charinje

*Sukk* Får jeg lov å joine deg? Skal vi gi hverandre gavesanger på Gaia og være hverandres valentines, slurpe rødvin og pimpe event items? xd (Er det alltid event items, anyway? Eneste eventen jeg har vært med på var i julen. ^^;; )

Egentlig har jeg en date. Men han er litt merkelig, klengete, og har stalker-tendenser. He's scary. eek

(Åh, og til alle 1337speak gawdz (no offence) - kan noen forklare hva "flooding" er? Har aldri skjønt det helt. sweatdrop )
Flooding: Gjentatte postinger av det samme eller bare tull, som f.eks BUMP trådene er flooding deluxe!
Kort sagt; posting av tull gjentatte ganger.
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 8:10 am

Aurfy: Høres ekkelt ut ja! gonk Sikkert artig da XD Du har en isbjørn? Kult!

Faerun.. Får lyst til å dra fram mine gamle Baldurs gate spill igjen whee

Kommer nok til å være på gaia selv om jeg har type; han er i Danmark og vi feirer sjeldent denne dagen ^^

Eng: Er ikke alltid items på eventer, men de pleier å ha det ^^ Det var ikke items på valentinsdagen i fjor 3nodding

Charinje

Friendly Explorer

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 1:17 pm

Engwannuniel
Aurfy
Charinje

Ja-aaa! <3
Det synes jeg var en genial idé.
Det er som oftest event items. Men det har jo selvsagt skjedd at det ikke har vært. ^^ Evt bare en eller to. xD

o: Så hvorfor går du på date med han?

Flooding kan også være det å poste masse på en gang.
Som jeg nettopp gjorde. wink
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 1:25 pm

[C]hris
Aurfy
[C]hris
Jeg syntes det er tidig å høre på de som snakker kebabnorsk. xd
Og jeg vet godt at du bor i byen med alle de folka, pluss de politiske taperene*.
Jeg selv skiller sterkt mellom muntlig og skriftlig Norsk og eventuelt engelsk. mrgreen
But what the hell are you dissin'!? eek

*Gargis er untaket siden han støtter oss!

Tidlig? O_o;;

y0y0, det er da ingen tapere her! Det er jo Kristiania! Byen alle drømmer om! Jokkes hjem, helt til han døde!
Neinei. Tigerstaden må forbli hellig. <3

Og derfor burde du være flinkere på å skrive korrekt norsk, synes jeg. : P
Og du trenger briller...
Anyway, når du snakker om jokke, snakker du da om fylliken jokke på berget? Og det siste stedet jeg ville vært var Oslo!
Jeg er da Norsk, så jeg kan skrive Norsk... I alle fall meget bra. Om du ikke syntes det så klag heller til de sløve lærerne vi har hatt i Norsk opp gjennom tiden!

Tidig er da ikke noe ord. o_O;;
Derfor jeg tilbød meg å legge til en bokstav slik at det ble det.
Jeg bruker briller forøvrig. : P

Jokke, den geniale musikeren fra Tigerstaden som har laget slike klassiske hits som "Gutta" "Øl" "Sola Skinner" og "To Fulle Menn". <3

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100
PostPosted: Tue Feb 13, 2007 1:28 pm

Charinje
Aurfy: Høres ekkelt ut ja! gonk Sikkert artig da XD Du har en isbjørn? Kult!

Faerun.. Får lyst til å dra fram mine gamle Baldurs gate spill igjen whee

Kommer nok til å være på gaia selv om jeg har type; han er i Danmark og vi feirer sjeldent denne dagen ^^

Eng: Er ikke alltid items på eventer, men de pleier å ha det ^^ Det var ikke items på valentinsdagen i fjor 3nodding
Morsomt var det. ^^ Spesielt når venninna mi, som er veldig forsiktig av seg, stormet inn i et bur med 7 forskjellige lag av .. smerte [en med ildskade, en med gift, ett som du ble til stein og ett som du ble forflyttet til et tilfeldig plan bl.a. xD alle med saves selvsagt] - bare for å redde verden! xD
Så nå er hun opphøyd til Helgen i gruppa. xD

Jupp. Han heter Fierce og er .. ganske blodtørstig. ; )
VI har en druid på laget. -fnis- Needless to say, det blir mange rare situasjoner.

Aw Baldurs Gate. <3
Jeg spilte så mye NWN før. ^^ savner nesten litt. ^^
PostPosted: Thu Feb 15, 2007 7:14 am

Aurfy

M-m. Nerds are hot. cool
Kanskje du kan bli med når du er her i Oslo, kommer ann på om vi skal spille eller ikke og sånt da. Men iallefall komme og se på. xD

Tror ikke det hadde vært så alt for kult å bare se på. mad Kan ikke akkurat "reglene" uansett. Så jeg støtter heller forslaget for en fyllekule. <3

Sønnen til Bruce Lee? Hm.. kan ikke huske å ha sett ham i noen filmer.

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Charinje

Friendly Explorer

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 2:36 pm

Aurfy: Høres kjempeartig ut! whee

Byttet karakter så når er jeg en alvisk trollmannslærling whee Gøyere med magi! Kan ikke gjøre så mye kult ennå da, men det kommer

Hva synes dere om de nye tingene?
PostPosted: Thu Feb 15, 2007 2:58 pm

Charinje
Aurfy: Høres kjempeartig ut! whee

Byttet karakter så når er jeg en alvisk trollmannslærling whee Gøyere med magi! Kan ikke gjøre så mye kult ennå da, men det kommer

Hva synes dere om de nye tingene?

Jeg synes alltid nytt stæsj er kjempegøy. XD Jeg likte egentlig alle sammen, selv om jeg bare ville brukt Dark Star som Mini Stars, og Ren som kjendisdate. We lurve teh emo! Stjernetingene var også fiffige, men jeg er alltid dårlig på å lage outfits til sånne ting - Pia er mye flinkere til det.

Forresten er den nye stilen din kjempefin! Pene avataren. ^^

Engwannuniel

Engwannuniel

PostPosted: Thu Feb 15, 2007 3:04 pm

Marius`
Aurfy

M-m. Nerds are hot. cool

Tror ikke det hadde vært så alt for kult å bare se på. mad Kan ikke akkurat "reglene" uansett. Så jeg støtter heller forslaget for en fyllekule. <3

Sønnen til Bruce Lee? Hm.. kan ikke huske å ha sett ham i noen filmer.

*Flooder*

Sønnen til Bruce Lee er Brandon Lee! The Crow! Han er jo übersmexy! xd
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 251 252 253 254 255 256 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games