|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 8:05 am
Eng: Hvis du vil kan jeg ordne en random greie, slik at de rullerer automatisk hele tiden. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 9:56 am
Marius` Eng: Hvis du vil kan jeg ordne en random greie, slik at de rullerer automatisk hele tiden. whee Det hadde vært veldig koselig, men det er jo helt opp til dere som styrer guilden. Spurte bare av nysgjerrighet, jeg. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 08, 2007 3:12 pm
Engwannuniel Marius` Eng: Hvis du vil kan jeg ordne en random greie, slik at de rullerer automatisk hele tiden. whee Det hadde vært veldig koselig, men det er jo helt opp til dere som styrer guilden. Spurte bare av nysgjerrighet, jeg. wink
Jeg for min del hadde tenkt å gjøre det uansett. ninja Så tegn i vei. Jo fler jo bedre. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 2:10 am
[C]hris Aurfy [C]hris Aurfy Tankeprikker er bra. <3
Øverlie bruker de hele tiden. whee Yay, one who agrees! xd Jeg sa ikke at jeg var enig. xp
Jeg sier at sålenge de er i riktig kontekst er de bra. Om man misbruker de, så voldtar man det norske språket. Og det hater jeg. mad Det Norske språk er allerede på god vei til bunnen. Du som alle andre kjenner vel til "kebab" språket? Yo, Hvordan har'u det? Zup? xd Get it? Anyway, voltekt av det Norske språk foregår heeeeeele tiden, og de tre prikker (tanketegnet) anser jeg som helligt! You dissrespect my belive! ninja
Bærre tulla. xd Kebabnorsk ja. Wollah! Lø den schpaa kæba der'a? ; ) Jeg bor da i Oslo, om det er noe som omringer meg hver dag så er det disse menneskene. MEN! Jeg skiller sterkt mellom det skriftlige språket og det muntlige.
I'm dissin' on your .. something. : P
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 2:14 am
Marius` Aurfy Marius` Pia, Pia, Piaaa! mrgreen Så.. hvor er folket blitt av? Mariuuuuus. 4laugh
Hehe. Jeg har fått meg helt ny vennegjeng. ^w^ De er superkule. Også rollespiller man og er egentlig veldig opptatt hele tiden. Masse deilig. <3
Skjer med du? Real life rollespilling eller MMORPG type greier? Men ja, det høres uansett supert ut. <3 Jeg hadde ikke sagt nei til en ny gjeng folk som har like interesser som meg.. hvis alt bare hadde vært like lett som på nett.
Sa jeg at jeg har begynt på Kung Fu? Så ja, watch your back. ninja Sånn med terninger og slikt. o: Jeg er Chaotic Neutral w/Evil Tendencies. xDD Aka: Gal. Det er heftig morsomt, men gir desverre ikke mye tid til andre ting .. som Gaia bl.a.
Omg. o: -passe på ryggen sin-
@Folk: Jaja, jeg vet jeg er en horribel person. crying
@Sandra: Jeg sa jeg skulle oppdatere tråden, men jeg har ikke tid! D: Jeg suser rundt alt for mye. Skal prøve å få gjort noe akkurat NUH! Men det jeg ikke får tid til får jeg lempe i fanget til Marius. ^^;; Men loverly at du er klar for å tegne bildet. <33
@Char: Jaja, jeg vet .. Jeg skulle oppdatert så mye for så lenge siden.
UNNSULD! :'< 4giffme?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 5:00 am
Aurfy [C]hris Aurfy [C]hris Aurfy Tankeprikker er bra. <3
Øverlie bruker de hele tiden. whee Yay, one who agrees! xd Jeg sa ikke at jeg var enig. xp
Jeg sier at sålenge de er i riktig kontekst er de bra. Om man misbruker de, så voldtar man det norske språket. Og det hater jeg. mad Det Norske språk er allerede på god vei til bunnen. Du som alle andre kjenner vel til "kebab" språket? Yo, Hvordan har'u det? Zup? xd Get it? Anyway, voltekt av det Norske språk foregår heeeeeele tiden, og de tre prikker (tanketegnet) anser jeg som helligt! You dissrespect my belive! ninja
Bærre tulla. xd Kebabnorsk ja. Wollah! Lø den schpaa kæba der'a? ; ) Jeg bor da i Oslo, om det er noe som omringer meg hver dag så er det disse menneskene. MEN! Jeg skiller sterkt mellom det skriftlige språket og det muntlige.
I'm dissin' on your .. something. : P Jeg syntes det er tidig å høre på de som snakker kebabnorsk. xd Og jeg vet godt at du bor i byen med alle de folka, pluss de politiske taperene*. Jeg selv skiller sterkt mellom muntlig og skriftlig Norsk og eventuelt engelsk. mrgreen But what the hell are you dissin'!? eek
*Gargis er untaket siden han støtter oss!
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 5:46 am
Ja for terninger, artige rollefigurer og eventyr! Gøy å være nerd av og til XD Jeg, vandreren Sharia, og min venn Kurt Von Scneider holder på å løse en del mordsaker på gjestehuset vi bor på for øyeblikket blaugh
Aurfy: Går helt fint det ^^
Engwannuniel: Kjenner meg igjen der XD Blir liten tid til gaia når jeg er hjemme. Ironisk nok har jeg flere venner her da.. Men vi bor på samme bygget så det tar kortere tid å besøke hverandre ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 5:47 am
Aurfy @ Sandra: Jeg sa jeg skulle oppdatere tråden, men jeg har ikke tid! D: Jeg suser rundt alt for mye. Skal prøve å få gjort noe akkurat NUH! Men det jeg ikke får tid til får jeg lempe i fanget til Marius. ^^;; Men loverly at du er klar for å tegne bildet. <33 Ikke noe problem, babe. Det er lov å late som om man har et liv av og til, så lenge du lover å komme tilbake til oss igjen. xd
Hurra. I går kom det omtrent tre centimeter med snø her borte - logisk nok blir da labratorietimen min avlyst i dag. (For ikke å snakke om alle skolene i resten av landet.. ^^) Engelskmenn og snø er en merkelig kombinasjon. Da jeg våknet i går, hadde de lagd snømann utenfor her, og det pågikk snøkrig kontinuerlig fra morgenen og til mesteparten hadde smeltet litt utover kvelden. Da hadde også snømannen gått med i kampen - den er i alle fall borte nå. rofl
Ta forøvrig også en kikk her. Awhdorable!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 5:57 am
Høres ut som kule engelskmenn XD Søt snømann! 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 09, 2007 10:12 am
Aurfy Sånn med terninger og slikt. o: Jeg er Chaotic Neutral w/Evil Tendencies. xDD Aka: Gal. Det er heftig morsomt, men gir desverre ikke mye tid til andre ting .. som Gaia bl.a.
Omg. o: -passe på ryggen sin- Det ypperste av nerd..het. <3 Er det D&D dere spiller? Jeg har alltid hatt lyst å prøve noe sånt, men ingen jeg kjenner er nerd nok. Joa, samme problemet med skolen her. mad
You better. -bruce lee sounds-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 5:28 am
Jeg spiller World of Warcraft rollespill 3nodding Fant endelig noen som var nerd nok på studentbygget mitt XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 10, 2007 8:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 11, 2007 8:26 am
*slår seg i pannen* xp Mente Warhammer blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 3:33 am
Snart klart for Valentinsdag event whee Pleier ikke å feire dagen, men alltid gøy med eventer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 13, 2007 4:08 am
[C]hris Jeg syntes det er tidig å høre på de som snakker kebabnorsk. xd Og jeg vet godt at du bor i byen med alle de folka, pluss de politiske taperene*. Jeg selv skiller sterkt mellom muntlig og skriftlig Norsk og eventuelt engelsk. mrgreen But what the hell are you dissin'!? eek
*Gargis er untaket siden han støtter oss! Tidlig? O_o;;
y0y0, det er da ingen tapere her! Det er jo Kristiania! Byen alle drømmer om! Jokkes hjem, helt til han døde! Neinei. Tigerstaden må forbli hellig. <3
Og derfor burde du være flinkere på å skrive korrekt norsk, synes jeg. : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|