|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 10:31 pm
[C]hris Koblet opp de to ''rear'' høytalerene, og gjett om lyden er trippy! xd Trippy?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 7:25 am
Marius` [C]hris Koblet opp de to ''rear'' høytalerene, og gjett om lyden er trippy! xd Trippy? Syk... som om man blir høy på hasj eller noe, så ser man og hører man på en syk måte... det er trippy... Trippy hippie=Hippie som er høy.. get it?
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 7:37 am
Marius` Charinje Joda; må jo komme noe fint på radioen iløpet av seks timer xd Husker jeg var å malte med Luna (kjæresten) i sommerferien, også var vi nesten nødt å ha radio på.. 4 timer med lidelse. Så nei, ikke alltid. mad Huff da, høres ikke noe kjekt ut! Dere skulle hatt cd spiller 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 7:49 am
Charinje Marius` Charinje Joda; må jo komme noe fint på radioen iløpet av seks timer xd Husker jeg var å malte med Luna (kjæresten) i sommerferien, også var vi nesten nødt å ha radio på.. 4 timer med lidelse. Så nei, ikke alltid. mad Huff da, høres ikke noe kjekt ut! Dere skulle hatt cd spiller 3nodding Har det, men vi malte utenfor. Så da måtte vi bruke noe som hadde batterier. Sånn er livet.. fikk i hvert fall penger for det. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 24, 2007 4:13 pm
Marius` Charinje Marius` Charinje Joda; må jo komme noe fint på radioen iløpet av seks timer xd Husker jeg var å malte med Luna (kjæresten) i sommerferien, også var vi nesten nødt å ha radio på.. 4 timer med lidelse. Så nei, ikke alltid. mad Huff da, høres ikke noe kjekt ut! Dere skulle hatt cd spiller 3nodding Har det, men vi malte utenfor. Så da måtte vi bruke noe som hadde batterier. Sånn er livet.. fikk i hvert fall penger for det. wink Jaja, da var det ikke fullt så gale da blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 5:58 am
~Gjesp~ Sååå. . hva skjer med det gruppebilde egentlig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 25, 2007 2:03 pm
Allvis ~Gjesp~ Sååå. . hva skjer med det gruppebilde egentlig? Ja! Hva med det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 6:00 am
[C]hris Allvis ~Gjesp~ Sååå. . hva skjer med det gruppebilde egentlig? Ja! Hva med det? Bare lurte hvor det blir av det XB
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 6:28 am
Allvis [C]hris Allvis ~Gjesp~ Sååå. . hva skjer med det gruppebilde egentlig? Ja! Hva med det? Bare lurte hvor det blir av det XB
Jeg sa: "Ja! Hva med det?" Noe som betyr jeg lurer på det samme! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 26, 2007 7:43 am
[C]hris Allvis [C]hris Allvis ~Gjesp~ Sååå. . hva skjer med det gruppebilde egentlig? Ja! Hva med det? Bare lurte hvor det blir av det XB
Jeg sa: "Ja! Hva med det?" Noe som betyr jeg lurer på det samme! xd
Åja, ok. Trodde du mente `Ja hva med det?` XB
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 5:27 am
Det er vel på vei.. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 27, 2007 11:28 am
Gleder meg til å se det whee Tar nok en stund siden det er så mange som skal tegnes ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 8:28 am
Er en del folk som skal tegnes, og jeg tipper at personen som tegner det er en som bruker tiden for å få en konge tegning! 3nodding Jo lengre tid det tar, des mer bra kan det bli.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 11:50 am
Så sant, så sant. whee Kan aldri bruke for mye tid på noe slikt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 29, 2007 1:48 pm
Marius` Så sant, så sant. whee Kan aldri bruke for mye tid på noe slikt. Veeeeel... Det kan diskuteres... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |