|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 21, 2007 10:15 pm
Jeg har faktisk et ekstra par høytalere, men de er designet for "gaming". Så de ligger som oftest dypt inne i skapet mitt.
Eng: Ooh, hadde lyst på noe sånt til Creative - en min. Spesielt når jeg er på skolen. Det kunne blitt kult.. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 1:09 am
Engwannuniel @ Pia - JegervelikkenoenN00B?? crying Jeg oppfører meg pent i alt av forum, og maser ikke etter penger eller items som n00bs gjør. Så det, såh!
iPhone ser skikkelig tøff ut, men det blir nok en dyr, liten sak.
 Apple rawks! xd
Newbie er du faktisk. : P Men n00b er du ikke. ^w^ Og det er jeg jo glad for, fordi vel .. :B <333 Jadajada, du er så søt atte.
Ånei. o: Tror muligens jeg sparer allerede. D:
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 1:17 am
Marius` Aurfy Det er veldig goth. rofl Men det er uansett utrolig morsomt. ^w^ Jaja, men det er jo langt inn i fremtiden, vi kan jo alltids planlegge mere når dere vet at dere kommer. <3
Kan du veeeeel! <3 Hihi, nei egentlig mest om hva som kom til å skje videre og noe overraskelser og sånt. 4laugh Ah, nå kan du jo jokke i kassa på Rimi og sånt da? Burde ikke være *så* vanskelig?
Hehe, akkurat nå går pengene mine til å fikse pc'en min. Også drar jeg til Danmark om 7 timer [ca] så der går det nok endel penger. : P Men! Jeg skal prøvespille om .. 2 uker. ^w^ <3 Huff da, svarte mennesker. Er det sånn skikkelig emo folk som går der? Eller det er vel kanskje bare stereotypen.. Men ja, det er fortsatt noen måneder til. Så vi shall see, håper Annihilator er der når vi kommer. De skal spille sammen med Trivium. <3
Hva kan jeg veeel? :3 Sa du akkurat jokke? xd Uansett så har jeg absolutt ikke lyst å jobbe i en dagligvareforretning.. -spy- Skal prøve på platekompaniet først i hvert fall.
Hva skal du i Danmark? surprised
Engwa: Den så ganske fet ut, hvor mye tror du den vil koste?Neinei, ikke så veldig emo. Mer Goth. :3 <3 Også utrolig morsomme mennesker. ^w^ Sist gang jeg dro så var det som å se "little Bo Beep" minst 3 steder. xD De kler seg ut som gudenevethva. Også har mange flosshatter. <3
Oooh. That could be fun. ^w^ Samme pokker, er det en konsert så kan jeg dra. xD <3
Jeg .. husker ikke. o: gonk Men du kan da alt! <3 Eh. Jokke .. jobbe .. er det ikke det samme? : P Wh00! Outland vil jeg jobbe på. D: 3
Jeg skal fylle. ^w^ eller .. jeg var og fyllet. -fnis- Men endelig er jeg tilbake. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 1:18 am
Charinje Jeg fikk spørsmål om hva Odd Nordstugas siste album heter, noe med Bjørn Eidsvåg, norsk hip hop.. Uff xd Eg kan! Eg kan! ^w^
Utrolig hvor mye man får med seg når man "må" høre på radio 6 timer om dagen. : P Populærmusikk er da .. underholdende på en måte. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 1:50 am
Engwannuniel Jeg tror det var snakk om at en 4GB versjon kommer til å koste 499 USD, og en 8GB versjon 599 USD. Det er mellom tre og fire tusen norske kroner, men ting er alltid mye dyrere i den norske Apple-butikken. *Sukk*
I Larvik faller det hvite ting fra himmelen nå. Klarer ikke helt å bestemme meg for om det er hagl eller merkelig snø? confused
EDIT: Pia, jeg har klart å jage Cecilie inn på Gaia nå! xd Kan alle medlemmer sende invites, eller må moderatorene gjøre det? Uansett er det en viss Miss Silence som må inviteres hit! 3nodding
OMG CECCI! :B <3
KOR E HON? -kosemose-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 6:24 am
Lalallaa -synger- Long time no visit cool -sprader rundt-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 10:00 am
Aurfy Neinei, ikke så veldig emo. Mer Goth. :3 <3 Også utrolig morsomme mennesker. ^w^ Sist gang jeg dro så var det som å se "little Bo Beep" minst 3 steder. xD De kler seg ut som gudenevethva. Også har mange flosshatter. <3
Oooh. That could be fun. ^w^ Samme pokker, er det en konsert så kan jeg dra. xD <3
Jeg .. husker ikke. o: gonk Men du kan da alt! <3 Eh. Jokke .. jobbe .. er det ikke det samme? : P Wh00! Outland vil jeg jobbe på. D: 3
Jeg skal fylle. ^w^ eller .. jeg var og fyllet. -fnis- Men endelig er jeg tilbake. <3 Goth/emo, samme ulla. ninja Eller kanskje ikke. Jeg kan egentlig komme overens med stort sett alle, så det hadde nok gått bra. ^^ Snakker vi om Lolita her? Det er über hot. <3 Men ja, ser ikke ut som om det er noen gode konserter når jeg skal være der. Så er det ikke sikkert det er så mange som jeg kjenner som skal bli til mer enn Fredag.. -grine- Da blir det for dyrt å bo alene. Men skal se om jeg i hvert fall kan få noen til å bli til lørdag kveld i hvert fall.
Joa.. sant det. <3 Der jeg kommer fra betyr jokke det samme som å onanere. xd Så ja, pardon me.
Billig fyll? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 10:01 am
nylu Lalallaa -synger- Long time no visit cool -sprader rundt- Yay. <3 Hvordan går det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 12:33 pm
Aurfy Engwannuniel Jeg tror det var snakk om at en 4GB versjon kommer til å koste 499 USD, og en 8GB versjon 599 USD. Det er mellom tre og fire tusen norske kroner, men ting er alltid mye dyrere i den norske Apple-butikken. *Sukk*
I Larvik faller det hvite ting fra himmelen nå. Klarer ikke helt å bestemme meg for om det er hagl eller merkelig snø? confused
EDIT: Pia, jeg har klart å jage Cecilie inn på Gaia nå! xd Kan alle medlemmer sende invites, eller må moderatorene gjøre det? Uansett er det en viss Miss Silence som må inviteres hit! 3nodding
OMG CECCI! :B <3
KOR E HON? -kosemose- Hun heter som sagt Miss Silence. Tror hun har blitt invitert inn hit nå. Muaha. Marita var nestemann - nå mangler vi bare Thea. ^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 22, 2007 5:15 pm
Aurfy Charinje Jeg fikk spørsmål om hva Odd Nordstugas siste album heter, noe med Bjørn Eidsvåg, norsk hip hop.. Uff xd Eg kan! Eg kan! ^w^
Utrolig hvor mye man får med seg når man "må" høre på radio 6 timer om dagen. : P Populærmusikk er da .. underholdende på en måte. xD Joda; må jo komme noe fint på radioen iløpet av seks timer xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 1:27 am
Charinje Joda; må jo komme noe fint på radioen iløpet av seks timer xd Husker jeg var å malte med Luna (kjæresten) i sommerferien, også var vi nesten nødt å ha radio på.. 4 timer med lidelse. Så nei, ikke alltid. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 3:54 am
Marius` Aurfy Neinei, ikke så veldig emo. Mer Goth. :3 <3 Også utrolig morsomme mennesker. ^w^ Sist gang jeg dro så var det som å se "little Bo Beep" minst 3 steder. xD De kler seg ut som gudenevethva. Også har mange flosshatter. <3
Jeg skal fylle. ^w^ eller .. jeg var og fyllet. -fnis- Men endelig er jeg tilbake. <3 Goth/emo, samme ulla. ninja Eller kanskje ikke. Jeg kan egentlig komme overens med stort sett alle, så det hadde nok gått bra. ^^ Snakker vi om Lolita her? Det er über hot. <3 Men ja, ser ikke ut som om det er noen gode konserter når jeg skal være der. Så er det ikke sikkert det er så mange som jeg kjenner som skal bli til mer enn Fredag.. -grine- Da blir det for dyrt å bo alene. Men skal se om jeg i hvert fall kan få noen til å bli til lørdag kveld i hvert fall.
Joa.. sant det. <3 Der jeg kommer fra betyr jokke det samme som å onanere. xd Så ja, pardon me.
Billig fyll? surprised rofl Ikke helt kanskje? : P Luverly. <3 Og, ja. Lolita indeed. De har skikkelig fancye kostymer mange av de. ^w^
Du kan alltids bo hos meg, det vet du vel. Med mindre det er mange av dere, så funker det jo. ^^
Haha, ja det betyr jo egentlig det her også. Jeg prøvde bare å dekke over tabben min. talk2hand
Danmark! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 6:22 am
Koblet opp de to ''rear'' høytalerene, og gjett om lyden er trippy! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 6:42 am
Aurfy rofl Ikke helt kanskje? : P Luverly. <3 Og, ja. Lolita indeed. De har skikkelig fancye kostymer mange av de. ^w^
Du kan alltids bo hos meg, det vet du vel. Med mindre det er mange av dere, så funker det jo. ^^
Haha, ja det betyr jo egentlig det her også. Jeg prøvde bare å dekke over tabben min. talk2hand
Danmark! <3 Har aldri møt noen som er "ekte" emo, bare sånne som tror de er det. Latterlige greier.. mad Japansk Lolita er tingen. <3 Husker en film jeg så for ikke så lenge siden som handlet om det.
Det hadde jo vært kos. ^^ Ser kanskje ut som det bare blir meg som har lyst å være en eller to dager til, av mine "homies" i hvert fall. Syns bare det blir teit å dra til Oslo for å være i en jævla moske og noe greier.
Gå tilbake til jokkingen du! wink
Flødegrød med rømme på. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 23, 2007 12:04 pm
Pia, er datamaskintingen din helt frisk nå? xd Du skal vel ikke tilfeldigvis tilbake til Larvik i helgen? wink Jeg drar neste uke, og har ikke akkurat økonomi som tillater Oslotur, selv om jeg gjerne hadde svidd av hele studielånet på Outland. Men da hadde det blitt lite mat og mye klaging de neste fem månedene. O.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |