|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:41 am
Marius` Aurfy Jeg prøver. 4laugh
Ooh! Stilig! Kanskje jeg kan "tilfeldigvis" være akkurat der hvor klassen din er den dagen? xD <3
Jajo, sant nok. Men tenk på de små barna som ikke kan engelsk? o:
Oooh Happy Hour! ^w^ <3 Også så jeg på endel amerikanse ungdomsserier, men jeg husker ikke hvilken kanal de gikk på. o_O;; Mulig Fox Kids elns. Iallefall så var det "Sweet Valley High" .. en sånn basket serie som jeg ikke husker navnet på, og .. vel alt jeg fikk tak i egentlig. xD And you succeed.
Detvilleværtkult. Med skolen = torsdag og fredag. Valgfritt alene = fredag til søndag. Så hvis jeg får råd blir jeg nok hele helgen. whee <3 Så lenge noen kompiser også blir igjen da.
Jeg kunne ikke engelsk når jeg begynte å se på TCC f.eks. Lærte meg først å lese, så å lese undertekstene og dermed plukket jeg faktisk opp mye av språket i 4-års alderen. :3
Oh and jeg fikk prøvd Wii i dag, sinsykt kjekt. Vi spilte Twilight Princess og Wii Sports. Som den spillveteranen jeg er var ikke kontrolleren noe problem en gang, det satt som et skudd ganske raskt. 4laugh whee 4laugh
Ooooh, så genialt! Jajaja, da må du si i fra. ^w^ Så kan vi leke masse. Kanskje det tilogmed er noen bra konserter da? Eller .. Gotham Nights kanskje? o: <333
Oi, jikes. Jeg trodde det sto "jeg kunne ikke elske" .. o_O -gni søvn ut av øynene sine- Så tidlig ute tror jeg ikke at jeg var. xP Leste ganske tidlig, men engelsk husker bare jeg at jeg kunne ganske bra når jeg var 10'ish. Da var jeg nemlig på ferie på Mallorca med mamma, lillebror og bestemor - og ble plassert i sånn "vi tar vare på barna dine" greier. Og lederne der skulle være smarte så de snakket engelsk når vi ikke skulle forstå. -fnis- Jeg måtte jo selvsagt formidle denne beskjeden til de andre barna. Så vi visste egentlig alt av det som skjedde, hele tiden. ninja Samme ferien som jeg ble mistenkt for å være svensk. o:
Åh, jeg vil prøvespilleWii. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:49 am
Wii ser så morsomt ut! (Tihi, sjekk forøvrig denne siden, og husk sikkerhetsbelte.) Jeg nerdet hele helgen sammen med en venninne, vi spilte Twilight Princess på GameCube. Fine, fiiine spillet! 4laugh Vi fikk riktig nok ikke veive med kontrollen, men det var kjempegøy likevel.
*Klemme nye MC items* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 1:52 am
Engwannuniel Wii ser så morsomt ut! (Tihi, sjekk forøvrig denne siden, og husk sikkerhetsbelte.) Jeg nerdet hele helgen sammen med en venninne, vi spilte Twilight Princess på GameCube. Fine, fiiine spillet! 4laugh Vi fikk riktig nok ikke veive med kontrollen, men det var kjempegøy likevel.
*Klemme nye MC items* xd
Synes du har fått grepet på Gaia ganske fort altså. o: <3
Hehe, har sett den tidligere. ^w^ Utrolig morsomt.
Jeg vil spilleeeeee! D: Jeg vil egentlig bare ha en spillemaskinting. :'< Og teite mpx har ikke sendt meg lappen så jeg kan sende inn pc'en min ennå engang! T__T HATHATHAT! -vilspilleDofus- 3
Virkelig? rofl Syntes liksom at de .. sugde jeg. : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 6:21 am
Jess, wii ser ganske morsomt ut, nesten som eye toy, bare et mye bedre utvalg av spill som passer til det! Uansett kan jeg tenke meg å kjøpe XBOX 360, for PS3 kommer til å koste en formue, og de fleste spillene kommer på PC eller XBOX uansett... Jeg skal se nærmere bursdagen min, jeg skal jo skrive det på ønskelisten! xd Hva ambefaler dere da? En dyr PS3 med LITT bedre grafikk enn XBOX, eller en... box som koster 2-3000 og tilbyr en del av de samme spillene (utenom MGS og det.... stare )?
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 6:56 am
Aurfy 4laugh whee 4laugh
Ooooh, så genialt! Jajaja, da må du si i fra. ^w^ Så kan vi leke masse. Kanskje det tilogmed er noen bra konserter da? Eller .. Gotham Nights kanskje? o: <333
Oi, jikes. Jeg trodde det sto "jeg kunne ikke elske" .. o_O -gni søvn ut av øynene sine- Så tidlig ute tror jeg ikke at jeg var. xP Leste ganske tidlig, men engelsk husker bare jeg at jeg kunne ganske bra når jeg var 10'ish. Da var jeg nemlig på ferie på Mallorca med mamma, lillebror og bestemor - og ble plassert i sånn "vi tar vare på barna dine" greier. Og lederne der skulle være smarte så de snakket engelsk når vi ikke skulle forstå. -fnis- Jeg måtte jo selvsagt formidle denne beskjeden til de andre barna. Så vi visste egentlig alt av det som skjedde, hele tiden. ninja Samme ferien som jeg ble mistenkt for å være svensk. o:
Åh, jeg vil prøvespilleWii. <3 mad biggrin mad Gotham Nights? Det høres litt.. eh.. goth ut? I hvert fall så la læreren ut noe greier på nettet i dag, også er det mye som måtte ordnes hvis vi skulle få lov til å dra. Så jeg tar ingenting på forskudd.
Er jo for så vidt riktig det og.. o.o -lolle- Hva var det de snakket om da? Sikkert mye snusk. Håper jeg får til en sydentur denne sommeren, men det er nok bare en drøm for øyeblikket.. Alt for vanskelig å skaffe seg jobb! -grine-
Kjøpdenda! Hadde kjøpt en selv hvis jeg hadde penger, men jeg skal nok overleve. Kommer til å vente på PS3 uansett, mye herlige spill til den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 9:37 am
Aurfy Engwannuniel Wii ser så morsomt ut! (Tihi, sjekk forøvrig denne siden, og husk sikkerhetsbelte.) Jeg nerdet hele helgen sammen med en venninne, vi spilte Twilight Princess på GameCube. Fine, fiiine spillet! 4laugh Vi fikk riktig nok ikke veive med kontrollen, men det var kjempegøy likevel.
*Klemme nye MC items* xd
Jeg vil spilleeeeee! D: Jeg vil egentlig bare ha en spillemaskinting. :'< Og teite mpx har ikke sendt meg lappen så jeg kan sende inn pc'en min ennå engang! T__T HATHATHAT! -vilspilleDofus- 3
Virkelig? rofl Syntes liksom at de .. sugde jeg. : P Så uanstendig mye tid som jeg har brukt på Gaia, hadde det vært rart om jeg ikke hadde skjønt greia. xd
Syntes Twilight Princess var superbra på GameCube også. Har ikke prøvd Wii enda, men har ingen kjempetrang til å fekte med kontrollen og sånt, selv om det selvfølgelig ser funky ut. (Jeg vil ha spillemaskinting i ENGLAND, men der har jeg egentlig ikke tid til å spille en gang. *Sukk*)
Har du ikke fått levert inn laptopen din til reparasjon enda en gang? O.O
Neei! Gift of the Goddess var fiiin! 3nodding Masse fine ting å gjøre med den. Damascus Armour var ikke så heftig, men nå har jeg ingen planer om å pimpe avataren min som Sauron, heller. Meeen, jeg fikk råd til Striped Stockings ved å selge et par rustningsting, så det var absolutt verdt det! xd
Jeg tror PS3 kommer til å være myyye bedre enn Xbox 360. Jeg sier bare ett ord: MICROSOFT. talk2hand xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 2:15 pm
Tenk på hva Microsoft har gitt oss da! Microsoft Windows, Microsoft office, Microsoft paint... Microsoft er jo en av de mest kjente el-vare produsentene i verden! Det sies også at PS3 og XBOX 360 skal være ganske like grafikkmessig, og ytelsesmessig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 2:30 pm
Microsoft = Arbeid. Sony = Spill.
Sånn er det, sånn vil det alltid være. I mine øyne selvsagt. PS3 for alltid. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 3:23 pm
[C]hris Tenk på hva Microsoft har gitt oss da! Microsoft Windows, Microsoft office, Microsoft paint... Microsoft er jo en av de mest kjente el-vare produsentene i verden! Det sies også at PS3 og XBOX 360 skal være ganske like grafikkmessig, og ytelsesmessig! Jeg liker ikke Windows, eller Internet Explorer. (Hee, lookie at the signature. 4laugh ) Office er dog litt hjelpsomt, og Paint er ett av de mest genialt enkle programmene jeg har vært borti. (Man kan klare mye med Paint og Word. ^^)
Jeg byttet til Mac i fjor, og har ikke angret et sekund. Mac er riktig nok ikke store på spill - i det hele tatt - men det har jeg ikke tid til fordi jeg studerer, uansett.
@ Marius - Hva med Nintendo, dah? eek Mario og Zelda er jo bestest!
Tihi - er det forresten noen som har fått lyst på iPhone, eller, siden jeg likevel promoterer Apple? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 16, 2007 10:21 pm
Final Fantasy er bestest. ninja Men joda, nintendo har mye kult. Jeg har bare aldri hatt en nintendo konsoll, så jeg står for så vidt på Sony sin side hele veien.
Hva er iPhone? :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 1:05 am
Marius` Aurfy 4laugh whee 4laugh
Åh, jeg vil prøvespilleWii. <3 mad biggrin mad Gotham Nights? Det høres litt.. eh.. goth ut? I hvert fall så la læreren ut noe greier på nettet i dag, også er det mye som måtte ordnes hvis vi skulle få lov til å dra. Så jeg tar ingenting på forskudd.
Er jo for så vidt riktig det og.. o.o -lolle- Hva var det de snakket om da? Sikkert mye snusk. Håper jeg får til en sydentur denne sommeren, men det er nok bare en drøm for øyeblikket.. Alt for vanskelig å skaffe seg jobb! -grine-
Kjøpdenda! Hadde kjøpt en selv hvis jeg hadde penger, men jeg skal nok overleve. Kommer til å vente på PS3 uansett, mye herlige spill til den.Det er veldig goth. rofl Men det er uansett utrolig morsomt. ^w^ Jaja, men det er jo langt inn i fremtiden, vi kan jo alltids planlegge mere når dere vet at dere kommer. <3
Kan du veeeeel! <3 Hihi, nei egentlig mest om hva som kom til å skje videre og noe overraskelser og sånt. 4laugh Ah, nå kan du jo jokke i kassa på Rimi og sånt da? Burde ikke være *så* vanskelig?
Hehe, akkurat nå går pengene mine til å fikse pc'en min. Også drar jeg til Danmark om 7 timer [ca] så der går det nok endel penger. : P Men! Jeg skal prøvespille om .. 2 uker. ^w^ <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 1:31 am
Engwannuniel Aurfy Engwannuniel Wii ser så morsomt ut! (Tihi, sjekk forøvrig denne siden, og husk sikkerhetsbelte.) Jeg nerdet hele helgen sammen med en venninne, vi spilte Twilight Princess på GameCube. Fine, fiiine spillet! 4laugh Vi fikk riktig nok ikke veive med kontrollen, men det var kjempegøy likevel.
*Klemme nye MC items* xd
Virkelig? rofl Syntes liksom at de .. sugde jeg. : P Så uanstendig mye tid som jeg har brukt på Gaia, hadde det vært rart om jeg ikke hadde skjønt greia. xd
Syntes Twilight Princess var superbra på GameCube også. Har ikke prøvd Wii enda, men har ingen kjempetrang til å fekte med kontrollen og sånt, selv om det selvfølgelig ser funky ut. (Jeg vil ha spillemaskinting i ENGLAND, men der har jeg egentlig ikke tid til å spille en gang. *Sukk*)
Har du ikke fått levert inn laptopen din til reparasjon enda en gang? O.O
Neei! Gift of the Goddess var fiiin! 3nodding Masse fine ting å gjøre med den. Damascus Armour var ikke så heftig, men nå har jeg ingen planer om å pimpe avataren min som Sauron, heller. Meeen, jeg fikk råd til Striped Stockings ved å selge et par rustningsting, så det var absolutt verdt det! xd
Jeg tror PS3 kommer til å være myyye bedre enn Xbox 360. Jeg sier bare ett ord: MICROSOFT. talk2hand xd
Forsåvidt sant, men det er mange som tar utrolig lang tid på å forstå alt mulig. xD Du er også en veldig pent kledd n00b. rofl
Men da trenger du ikke klage heller da. o: Det er vel værre å ha en Wii men aldri ha tid til å bruke den! xD da har du brukt sååå mye penger for ingenting. : P
NEI! crying Teite MPX sender meg jo aldri den lappen! Også glemmer jeg alltid å ringe og mase på de! :'(
Hah, genialt. Jaja. ^^ Nei nå har jeg fått tid til å se årntli på de, men de er fortsatt like ugly. : P
rofl Apple talk2hand
Jeg vil ha iPhone ogsååååå!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 1:58 am
Stemmer for Sony jeg og; må kunne spille mine dyrebare Final fantasy spill whee Er også en del andre som bare Sony har som jeg liker veldig godt. Ps3 kommer jo og til å kunnespille det nye dvd formatet som er rett rundt hjørnet ^^ Blir nok en stund før jeg får kjøpt det da siden konsollen sikkert blir veldig dyr.. Er ikke Xbox fan, men Wii'en ser ganske kul ut! Er ikke så stort Mario fan, men vil gjerne prøve Zelda spillene whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 2:20 am
Åh, det er sant. Final Fantasy! whee Fine, fine spillene!
@ Pia - JegervelikkenoenN00B?? crying Jeg oppfører meg pent i alt av forum, og maser ikke etter penger eller items som n00bs gjør. Så det, såh!
iPhone ser skikkelig tøff ut, men det blir nok en dyr, liten sak.
 Apple rawks! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 17, 2007 3:43 am
Aurfy Det er veldig goth. rofl Men det er uansett utrolig morsomt. ^w^ Jaja, men det er jo langt inn i fremtiden, vi kan jo alltids planlegge mere når dere vet at dere kommer. <3
Kan du veeeeel! <3 Hihi, nei egentlig mest om hva som kom til å skje videre og noe overraskelser og sånt. 4laugh Ah, nå kan du jo jokke i kassa på Rimi og sånt da? Burde ikke være *så* vanskelig?
Hehe, akkurat nå går pengene mine til å fikse pc'en min. Også drar jeg til Danmark om 7 timer [ca] så der går det nok endel penger. : P Men! Jeg skal prøvespille om .. 2 uker. ^w^ <3 Huff da, svarte mennesker. Er det sånn skikkelig emo folk som går der? Eller det er vel kanskje bare stereotypen.. Men ja, det er fortsatt noen måneder til. Så vi shall see, håper Annihilator er der når vi kommer. De skal spille sammen med Trivium. <3
Hva kan jeg veeel? :3 Sa du akkurat jokke? xd Uansett så har jeg absolutt ikke lyst å jobbe i en dagligvareforretning.. -spy- Skal prøve på platekompaniet først i hvert fall.
Hva skal du i Danmark? surprised
Engwa: Den så ganske fet ut, hvor mye tror du den vil koste?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |