|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 9:27 am
Ah nytt emne og ikke kjedelig politikk! (No offence Gargis XP) Driver å leser `Engler og Demoner` nå for tia. Er helt betatt av den. Masse gammel historikk blanda med en go dose spenning gjør meg til et en glad leser ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 10:46 am
Hurra, folk likte forslaget mitt! blaugh
Aurfy: Det var dyrt! *Tuller laptopen inn i et teppe så den er trygg* XD Nei, er kanskje ikke så ekstrem, men jeg håper denne holder noen år
Allvis: Har hatt lyst til å lese den boka en god stund; må få lånt den av søsteren min ^^ Spenning og historie er bra saker!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 1:30 pm
Ah, engler og demoner! Stemoren min har den på engelsk, men jeg fikk ikke lest så mye av den før jeg måtte dra hjem igjen, jeg kunne ha lånt den ja, men jeg forsto ikke mye av den, siden det var mange fremmed ord på engels der... (fremmed ord for meg er ord man skjeldent bruker i daglig tale...) xd Skal se om jeg finner den på norsk nå da. Glemte helt at jeg ville ha den!
Vel, akkurat nå leser jeg ikke noen bok, har lest alle harry potter bøkene mine (2 stk xd ), Davinchi koden (åh den bare eier så salig!!), og en bok jeg fikk av en kompis til bursdagen min for noen år siden... (lest den to ganger nå xd )
Vel, for dem som liker litt artig, men rå krim, kan jeg ambefale mangaen: "Dektetiven Conan". Den kan virke barnselig, men den inneholder alt krim skal inneholde... Er en tegneserie (har alle bøkene til nå O.o). For dem som vil vite mer om den, så er det bare å spørre!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 3:31 pm
Søsterens bok er også på engelsk tror jeg; får satse på at jeg skjønner sammenhengen i det minste XD
En venninne av meg fra Kina elsket Conan bøkene! Hun kledde seg ut som ham på et kostymeball en gang blaugh Burde kanskje sjekke ut den mangaen. Den eneste krim mangaen jeg har lest foreløpig er Death note. Er ikke ferdig med den ennå, men den er ganske spennende 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 09, 2007 10:13 pm
Albino Alchemist Må begynne å lese den boka selv, før den siste boka kommer ut, og alle på Internettet spoiler alt i sammen stare Må nesten vurdere å holde meg Internettløs til jeg har lest begge de to siste xD Men nettopp nå er jeg hekta på Sagaen om Isfolket D: Jeg begynner å bli dritlei av Heike og Vinga, så jeg prøver å bli ferdig med denne boka, for å se om hovedpersonene blir noen andre neste gang xD -spoilspoilspoil- ninja Men ja, jeg skal sørge for å skaffe meg den siste så snart den kommer. Da klarer jeg nok å unngå alle spoilerene.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:21 am
Marius` Albino Alchemist Må begynne å lese den boka selv, før den siste boka kommer ut, og alle på Internettet spoiler alt i sammen stare Må nesten vurdere å holde meg Internettløs til jeg har lest begge de to siste xD Men nettopp nå er jeg hekta på Sagaen om Isfolket D: Jeg begynner å bli dritlei av Heike og Vinga, så jeg prøver å bli ferdig med denne boka, for å se om hovedpersonene blir noen andre neste gang xD -spoilspoilspoil- ninja Men ja, jeg skal sørge for å skaffe meg den siste så snart den kommer. Da klarer jeg nok å unngå alle spoilerene.xD Det er nesten som om jeg ikke gidder å lese den sjette boka engang, for jeg vet jo hva som skjer xD Liksom-takk, alle spoilere på nettet! biggrin Jaja, jeg ber jo nesten om det O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:30 am
Gargis Aurfy Gargis/Tomas: Finn en måte slik at Staten subsidierer mine mange uhell, hva? ^w^ Sandra: Ikke la han påvirke deg! D: Ikke bli politiker! D: 3333333
Nei. Det får du ta ansvar for selv. Og, jo, bli politiker! Det er fantastisk. Møte masse hyggelige mennesker, gode middager, masse stas. Ansvar! gonk
Høhø, så jeg nettopp at du omtalte politikere som hyggelige mennesker? xp rofl rofl rofl rofl
@Allvis: Hæhæ, prøv deg på noe litt mindre kommersielt så kanskje du kan lese god litteratur også, og ikke bare underholdning. xp .. sorry, litt [sinna følelser] mot Dan Brown, ettersom .. vel - han er ikke spesielt god - han bare vet hvordan han skal manipulere leserene. : P
@Char: Jeg jobber i bokhandel, selvsagt likte jeg forslaget ditt! ^w^ <3 Og, jeg veeet! D: Hvem ante at å bytte hovedkort var nødvendig når man ødelegger porten mellom lader og pc? D: Teite oppsett på lap'en. Oooh! Du leser Death Note! <333 jeg elsker den serien. ^w^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:32 am
Albino Alchemist Marius` Albino Alchemist Må begynne å lese den boka selv, før den siste boka kommer ut, og alle på Internettet spoiler alt i sammen stare Må nesten vurdere å holde meg Internettløs til jeg har lest begge de to siste xD Men nettopp nå er jeg hekta på Sagaen om Isfolket D: Jeg begynner å bli dritlei av Heike og Vinga, så jeg prøver å bli ferdig med denne boka, for å se om hovedpersonene blir noen andre neste gang xD -spoilspoilspoil- ninja Men ja, jeg skal sørge for å skaffe meg den siste så snart den kommer. Da klarer jeg nok å unngå alle spoilerene.xD Det er nesten som om jeg ikke gidder å lese den sjette boka engang, for jeg vet jo hva som skjer xD Liksom-takk, alle spoilere på nettet! biggrin Jaja, jeg ber jo nesten om det O.oPfsh, det er så mye mer enn "dumbledore kills harry" i HP nummer 6. ^w^
I wuw that book. <33
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 1:41 am
Aurfy Albino Alchemist Marius` Albino Alchemist Må begynne å lese den boka selv, før den siste boka kommer ut, og alle på Internettet spoiler alt i sammen stare Må nesten vurdere å holde meg Internettløs til jeg har lest begge de to siste xD Men nettopp nå er jeg hekta på Sagaen om Isfolket D: Jeg begynner å bli dritlei av Heike og Vinga, så jeg prøver å bli ferdig med denne boka, for å se om hovedpersonene blir noen andre neste gang xD -spoilspoilspoil- ninja Men ja, jeg skal sørge for å skaffe meg den siste så snart den kommer. Da klarer jeg nok å unngå alle spoilerene.xD Det er nesten som om jeg ikke gidder å lese den sjette boka engang, for jeg vet jo hva som skjer xD Liksom-takk, alle spoilere på nettet! biggrin Jaja, jeg ber jo nesten om det O.oPfsh, det er så mye mer enn "dumbledore kills harry" i HP nummer 6. ^w^
I wuw that book. <33 Jeg vet! biggrin Det er det som irriterer meg! At jeg har fått vite mer enn bare at Humlesnurr dør D: Ja, jeg skriver norske navn, rett og slett fordi jeg kan! Det betyr ikke at jeg ikke er et ekte Harry Potter-fan D:< *hytte med neven til de som sier noe annet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 4:41 am
Albino Alchemist Aurfy Albino Alchemist Marius` Albino Alchemist Må begynne å lese den boka selv, før den siste boka kommer ut, og alle på Internettet spoiler alt i sammen stare Må nesten vurdere å holde meg Internettløs til jeg har lest begge de to siste xD Men nettopp nå er jeg hekta på Sagaen om Isfolket D: Jeg begynner å bli dritlei av Heike og Vinga, så jeg prøver å bli ferdig med denne boka, for å se om hovedpersonene blir noen andre neste gang xD -spoilspoilspoil- ninja Men ja, jeg skal sørge for å skaffe meg den siste så snart den kommer. Da klarer jeg nok å unngå alle spoilerene.xD Det er nesten som om jeg ikke gidder å lese den sjette boka engang, for jeg vet jo hva som skjer xD Liksom-takk, alle spoilere på nettet! biggrin Jaja, jeg ber jo nesten om det O.oPfsh, det er så mye mer enn "dumbledore kills harry" i HP nummer 6. ^w^
I wuw that book. <33 Jeg vet! biggrin Det er det som irriterer meg! At jeg har fått vite mer enn bare at Humlesnurr dør D: Ja, jeg skriver norske navn, rett og slett fordi jeg kan! Det betyr ikke at jeg ikke er et ekte Harry Potter-fan D:< *hytte med neven til de som sier noe annet* Du er ingen ekte Harry Potter-fan! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 5:06 am
100% enig med Pia. Fornorsking av stort sett alt bok eller film-relatert suger. Det eneste unntaket jeg har funnet hittil er "Istid", der den faktisk var enda morsommere på norsk. whee
Har lest 300 sider i HP6 nå, ganske kjekk bok selv om jeg vet den ene store "tvisten". Fikk heldigvis ikke spoilet noe mer enn det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 5:13 am
[P i c k l e s] Albino Alchemist Aurfy Albino Alchemist Marius` Albino Alchemist Må begynne å lese den boka selv, før den siste boka kommer ut, og alle på Internettet spoiler alt i sammen stare Må nesten vurdere å holde meg Internettløs til jeg har lest begge de to siste xD Men nettopp nå er jeg hekta på Sagaen om Isfolket D: Jeg begynner å bli dritlei av Heike og Vinga, så jeg prøver å bli ferdig med denne boka, for å se om hovedpersonene blir noen andre neste gang xD -spoilspoilspoil- ninja Men ja, jeg skal sørge for å skaffe meg den siste så snart den kommer. Da klarer jeg nok å unngå alle spoilerene.xD Det er nesten som om jeg ikke gidder å lese den sjette boka engang, for jeg vet jo hva som skjer xD Liksom-takk, alle spoilere på nettet! biggrin Jaja, jeg ber jo nesten om det O.oPfsh, det er så mye mer enn "dumbledore kills harry" i HP nummer 6. ^w^
I wuw that book. <33 Jeg vet! biggrin Det er det som irriterer meg! At jeg har fått vite mer enn bare at Humlesnurr dør D: Ja, jeg skriver norske navn, rett og slett fordi jeg kan! Det betyr ikke at jeg ikke er et ekte Harry Potter-fan D:< *hytte med neven til de som sier noe annet* Du er ingen ekte Harry Potter-fan! blaugh stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 6:42 am
Aurfy Gargis Aurfy Gargis/Tomas: Finn en måte slik at Staten subsidierer mine mange uhell, hva? ^w^ Sandra: Ikke la han påvirke deg! D: Ikke bli politiker! D: 3333333
Nei. Det får du ta ansvar for selv. Og, jo, bli politiker! Det er fantastisk. Møte masse hyggelige mennesker, gode middager, masse stas. Ansvar! gonk
Høhø, så jeg nettopp at du omtalte politikere som hyggelige mennesker? xp rofl rofl rofl rofl
Awwwww. Likerikke ansvar? Daaakaj. Tough luck. Ja, jeg gjorde det. For de er jo det. De aller fleste, ihvertfall, selv om flertallet også er inkompetente fjomenisser som løper rundt som hodeløse høner. Men hyggelige er de.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 8:24 am
Aurfy: Kan godt hende at han ikke er en spesiell god forfatter men jeg liker hva han skriver. Bøker godt kryddra med historie, legender, anti kristne bevegelser og hemmlige konspirasjoner er noe Allvis liker å lese ;3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 10, 2007 10:42 am
Har ikke lest noe av Dan Brown før, men tempelherrene/secret bloodline/frimurerne har interesert meg en god stund før han skrev Da Vinci koden 3nodding Spilte et eventyrspill som dreide seg om samme temaet, selv om historiene er ganske ulike XD
Aurfy: XD
Death note er genial! Nærmer meg slutten tror jeg;veldig spennende whee
Marius: Helt enig anngående fornorskningsgreiene 3nodding Istid var litt artig da XD Det er også noen andre sjeldne eksempler hvor det har gått bra, men stort sett hater jeg dubbing og slikt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |