|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 23, 2008 1:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 04, 2008 2:35 pm
Titeln på denna tråd är något missvisande med tanke på dess dammiga innehåll.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 05, 2008 3:20 am
Newberg Titeln på denna tråd är något missvisande med tanke på dess dammiga innehåll. Har du nått aktuellt att medela så är det bara att skriva här wink 10/12 Motörhead i Gbg. Jag skall gå, om nån annna känner för att fira Jul 14 dagar tidigare så är det ju bara att medela ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 06, 2008 1:37 am
Vet inte hur aktuellt detta är (är kanske mer en sommar grejj) men jag och allansson har snackat om att det vore kul att samla så mycket som möjligt av gänget nån gång och åka finlandsfärjan fram och tillbaka. Bara liksom proppa i sig buffé, spela slot machines, köpa tax free etc.
Men ja som sagt, vet inte hur aktuellt det är, men visst vore det en kul grejj att göra? Har hört att det inte skall vara så dyrt med biljett heller satt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 06, 2008 6:08 am
Du glömde det viktigaste, och typ det enda man gör på finlandsfärjan: Super sig REDIGT full.
Sure jag är på. Så länge jag faktiskt existerar i samma form som nu då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 06, 2008 6:18 am
nilP Du glömde det viktigaste, och typ det enda man gör på finlandsfärjan: Super sig REDIGT full. Sure jag är på. Så länge jag faktiskt existerar i samma form som nu då. Supa är underförstått och ingår i allt det andra jag sa wink Yeah, vi måste dra med alla biggrin när det nu skall bli av.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 06, 2008 7:38 am
Jao jao det ordnar sig ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 10, 2008 3:47 am
Tycker att Finlandsfärja låter super XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Graviton of WINGS Vice Captain
|
Posted: Wed Oct 15, 2008 5:45 pm
Vilka skall åka upp/hem över Jul och hur länge stannar ni isåfall?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 12:58 am
Jag, hur länge beror på vilka andra som stannar. Om alla börjar trilla iväg för att fira nyär nån annanstans så gör jag också så, annars vore det kul att fira nyår tillsammans igen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Graviton of WINGS Vice Captain
|
Posted: Thu Oct 16, 2008 9:44 am
*nods* Jag har samma tankar om fler folk väljer att stanna så hänger jag gärna kvar till efter nyår.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 18, 2008 8:41 am
Graviton of WINGS Vilka skall åka upp/hem över Jul och hur länge stannar ni isåfall? Ska hem, kommer stanna uppe till nån gång efter nyår.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 31, 2008 1:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 03, 2008 9:42 pm
Kommer inte stanna över nyår. Åker upp nån dag innan Jul, åker tillbaka nån dag efter. Med "nån dag" så menar jag 1-2 ca.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 14, 2008 7:23 am
nilP Kommer inte stanna över nyår. Åker upp nån dag innan Jul, åker tillbaka nån dag efter. Med "nån dag" så menar jag 1-2 ca. Synd att du blir uppe så kort tid.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |