Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 234 235 236 237 238 239 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Engwannuniel

PostPosted: Sat Dec 16, 2006 3:56 pm

Aurfy
Ja-a. Alt som er "for første gang" er skummelt. Også skal vi feire med kjæresten til mamma og hans to ufordragelige sønner. Det blir sikkert bedre enn jeg inbiller meg, men alikevel. : P

Åh, koselig. <3 Kan ikke jeg bli med i familien din istedet da? xD

xD Da blir det bursdagsvin. ^w^

M-m. Det var skikkelig stilig. o: <3333

Tihi, du kan spille Catopoly med oss, vettu. Joine den gale hønsegjengen her ute. xd
Yay, bursdagsvin! Jeg skal prøve å overtale Cecilie til å bli med også - har du møtt knøttet hennes enda? 3nodding
Aw, det er koselig å være hjemme igjen. Selv om det er kaaaldt her. *Hutre*
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 8:03 pm

Marius`
Aurfy
Selvsagt. ^w^
Bobleplaaaast! <3333 Fikk med masse når jeg fikk tilbake pc'en min. :B <3

Sant nok, men allikevel da. Man føler seg litt som "partypooper" når alle vil på *det* utestedet også er det 20 der, og dørvakta vil ikke la meg komme inn. :'<

Akkurat! Det er skikkelig dårlig gjort av sånne geniale band å ignorere norge! :'< Forøvrig så tror jeg at jeg løy angående Kamelot. Stian sa det til meg i går, når jeg var under påvirkning av [- 1/2 liter blod + 3 liter øl] rofl

Neeeei, tenkte egentlig at det holdt med en jeg, men jeg gjorde den egentlig veldig interresant. o: Dumme Tony.

Åh, kjiipt. IKKE DRA FRA OSS! D: <333

Hvordan går det med den nå da? <33 Kanskje vi kan spille litt snart. :3

Slemme dørvakter.. men de kan alltids bestikkes. wink Ikke at du burde finne på noe slikt da. Mamma sa at jeg må kjøpe nikotin-tyggis, øl og vin til henne når jeg blir 18... Hah. Riiight. mad

Hvordan mistet du en halv liter blod? surprised

Blir ikke før i August da.. yay? *grine* De ga meg en liten sjanse. "Bare 50% av de som er tjenestedyktig vil bli kalt inn i militæret." Så hvis ting går min vei skal jeg nok bli værende.

PS- Super fete nye items. <3333
Pc'en har det bra, jeg skal hilse og si takk. :B <3
Jaaa! Jeg drar til Larvik den 20, og er ledig for spilling etter det - nårsomhelst. Tror egentlig jeg kommer til å leve på FlyFF da. ; )

Hehe. Cleavage er tingen! -fnis- Husker pappa prøvde alltid å sende med på butikken for å kjøpe røyk når jeg var 16. xp

Bloddonasjonting. :/

Yay! Regner med at du ikke blir kalt inn da. :B <33

Jeg veeeeet! Jeg bare klarer ALDRI bruke nye items når de kommer. D: Jeg får sånn "OMG HVA SKAL JEG HA PÅ MEG?" fase. o_O;;;;;;;

Og, nei. Kommer desverre ikke opp til deg på bursdagen din. Men vi kan ta det igjen en annen gang. <3 Feire for alle bursdagene vi har gått glipp av! xD <3

Aurfy
Vice Captain

Dangerous Conversationalist

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100
PostPosted: Sat Dec 16, 2006 8:06 pm

Engwannuniel
Aurfy
Ja-a. Alt som er "for første gang" er skummelt. Også skal vi feire med kjæresten til mamma og hans to ufordragelige sønner. Det blir sikkert bedre enn jeg inbiller meg, men alikevel. : P

Åh, koselig. <3 Kan ikke jeg bli med i familien din istedet da? xD

xD Da blir det bursdagsvin. ^w^

M-m. Det var skikkelig stilig. o: <3333

Tihi, du kan spille Catopoly med oss, vettu. Joine den gale hønsegjengen her ute. xd
Yay, bursdagsvin! Jeg skal prøve å overtale Cecilie til å bli med også - har du møtt knøttet hennes enda? 3nodding
Aw, det er koselig å være hjemme igjen. Selv om det er kaaaldt her. *Hutre*
whee Det hadde jo selvsagt vært mye koseligere enn å måtte forsvare metal-æren i mitt eget hjem. rofl Vi får vel se. ^^
Nei! Huff, jeg er forferdelig til å ta kontakt med mennesker. Har ikke sett Cecilie på .. gudenevethvorlenge. D: Hver gang jeg er i Larvik tenker jeg at jeg skal gjøre det .. også gjør jeg ikke det. D:

Hihi, så kaldt er det da faktisk ikke. 3 blå i dag .. det er jo faktisk varmt i forhold til hvordan det BURDE være. xD
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 1:39 am

Jeg følger ikke med på samtalene som har vært nå D:

Invader Zim, anyone?

Jone Jensen

Engwannuniel

PostPosted: Sun Dec 17, 2006 2:54 am

Aurfy
whee Det hadde jo selvsagt vært mye koseligere enn å måtte forsvare metal-æren i mitt eget hjem. rofl Vi får vel se. ^^
Nei! Huff, jeg er forferdelig til å ta kontakt med mennesker. Har ikke sett Cecilie på .. gudenevethvorlenge. D: Hver gang jeg er i Larvik tenker jeg at jeg skal gjøre det .. også gjør jeg ikke det. D:

Hihi, så kaldt er det da faktisk ikke. 3 blå i dag .. det er jo faktisk varmt i forhold til hvordan det BURDE være. xD

Det er sant - men jeg vet av erfaring hvor ubrukelige sønner av mødres kjærester kan være. Det eneste jeg likte ved eksen til mamma, var hunden hans. Stakkars hund. whee
Da skal jeg passe på at vi får både Cecilie og knøttet med til Kaffebryggeriet eller noe, jeg. Knotten begynner å bli så gammel at han er relativt portabel, selv om det til tider er ganske mye lyd i ham. sweatdrop Men vi finner nok på noe. ^^

Varmt i forhold til hvordan det burde være, men kaaaldt i forhold til London! Djeez, de har ikke rim på bakken en gang der borte. (Og det er en fiiin ting, etter fjorårets grusomme vinter. Det hadde ikke gjort meg noen ting om jeg ikke så snø på mange år!)

Uh, er du bloddonor? Er ikke det skummelt?
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 3:38 am

Aurfy
Jaaa! Jeg drar til Larvik den 20, og er ledig for spilling etter det - nårsomhelst. Tror egentlig jeg kommer til å leve på FlyFF da. ; )

Hehe. Cleavage er tingen! -fnis- Husker pappa prøvde alltid å sende med på butikken for å kjøpe røyk når jeg var 16. xp

Jeg veeeeet! Jeg bare klarer ALDRI bruke nye items når de kommer. D: Jeg får sånn "OMG HVA SKAL JEG HA PÅ MEG?" fase. o_O;;;;;;;

Og, nei. Kommer desverre ikke opp til deg på bursdagen din. Men vi kan ta det igjen en annen gang. <3 Feire for alle bursdagene vi har gått glipp av! xD <3

Så bra, gi den en klem fra meg. <3
Larvik? Høres kjeedelig ut, men ja. Da blir det hardcore gaming på oss i ferien. ninja

Har ikke akkurat så mye kløft at det er noe å skryte av. -grine- Og ja, jeg liker ordet kløft. :3 For en snill far.. xD Hvordan gikk det da?

I want your blooood.. -drool- Hvilken type har du? Jeg har selveste AB, som betyr at jeg kan få fra alle, men bare gi til de som også har AB.

Bruk litt av hvert? Det skal da ikke være så vanskelig, mye bra du kan gjøre med flammene. surprised

Bursdag hver dag en hel måned? I'm in. Eller.. det blir vel nesten som russetiden det da.
whee

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 3:39 am

Jone Jensen

Invader Zim, anyone?

Aldri hørt om? Du kan godt fortelle. <3
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 8:54 am

Engwannuniel
Aurfy

Det er sant - men jeg vet av erfaring hvor ubrukelige sønner av mødres kjærester kan være. Det eneste jeg likte ved eksen til mamma, var hunden hans. Stakkars hund. whee
Da skal jeg passe på at vi får både Cecilie og knøttet med til Kaffebryggeriet eller noe, jeg. Knotten begynner å bli så gammel at han er relativt portabel, selv om det til tider er ganske mye lyd i ham. sweatdrop Men vi finner nok på noe. ^^

Varmt i forhold til hvordan det burde være, men kaaaldt i forhold til London! Djeez, de har ikke rim på bakken en gang der borte. (Og det er en fiiin ting, etter fjorårets grusomme vinter. Det hadde ikke gjort meg noen ting om jeg ikke så snø på mange år!)

Hehe, akkurat! Har nettopp fått vite at eldste sønnen til Henrik, Jarle - har hund. ^w^ Så dette kan faktisk bli koselig. :B

Yay! Hva heter knøttet forøvrig? Husker da ingenting jeg. D: Men Kaffebryggeriet må vi gjøre. <3 Det er noe av det jeg savner mest når jeg er i Larvik. xD <3

Det kan jeg tenke meg. xp Men jeg vil ha snøøøøø. :'< Blir ikke jul uten snø.

Skummelt? Ne-ei? Hvorfor skulle det være det?

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 8:58 am

Marius`
Aurfy

Så bra, gi den en klem fra meg. <3
Larvik? Høres kjeedelig ut, men ja. Da blir det hardcore gaming på oss i ferien. ninja

Har ikke akkurat så mye kløft at det er noe å skryte av. -grine- Og ja, jeg liker ordet kløft. :3 For en snill far.. xD Hvordan gikk det da?

I want your blooood.. -drool- Hvilken type har du? Jeg har selveste AB, som betyr at jeg kan få fra alle, men bare gi til de som også har AB.

Bruk litt av hvert? Det skal da ikke være så vanskelig, mye bra du kan gjøre med flammene. surprised

Bursdag hver dag en hel måned? I'm in. Eller.. det blir vel nesten som russetiden det da.
whee
Den klemmer litt tilbake. <3
Hehe, kjedelig .. kanskje? Men jeg får se masse venner igjen da. ^w^ <3
Wh00t! FlyFF FTW!

Sant nok .. Men jeg har nok for oss begge! xp
Det gikk ganske dårlig, faktisk. o: "Nei, pappa - jeg kan ikke det. Det er 18års grense på slikt!" "åååh da må jeg ut da." xD

Jeg har A+ ^^

Sant nok, men jeg får bare ikke noe fancy til. D:

Det høres genialt ut. <3
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 8:59 am

Jone Jensen

Invader Zim, anyone?
Zim er best! <33

"I'm gonna sing the Doom-song now! Doom doom doom dooooom doomdidoom dooom!" rofl heart

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100

Engwannuniel

PostPosted: Sun Dec 17, 2006 9:00 am

Aurfy
Engwannuniel
Aurfy

Hehe, akkurat! Har nettopp fått vite at eldste sønnen til Henrik, Jarle - har hund. ^w^ Så dette kan faktisk bli koselig. :B

Yay! Hva heter knøttet forøvrig? Husker da ingenting jeg. D: Men Kaffebryggeriet må vi gjøre. <3 Det er noe av det jeg savner mest når jeg er i Larvik. xD <3

Det kan jeg tenke meg. xp Men jeg vil ha snøøøøø. :'< Blir ikke jul uten snø.

Skummelt? Ne-ei? Hvorfor skulle det være det?

Hunder er alltid bra. De er ofte mye mer sympatiske enn sine eiere, og mye lettere å komme overens med. ^^

Knøttet heter Tom Marcus (Marcus/Knøttet til vanlig), og han har visst vært ordentlig vanskelig i dag. Mye lyd i ham, han vet å skrike til når han er misfornøyd med noe - og i dag har han hatt vondt i magen. o.O Glad for at det ikke er meg som har en baby å ta meg av.

Jeg vil gjerne ha en snøfri jul, etter all snøen som kom i januar og februar. Tror jeg fikk senskader av all den snøen.

Er det ikke skummelt eller ekkelt når de stjeler masse av blodet ditt? Blir man ikke litt sliten og svimmel av sånt?
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 9:36 am

*sukk* <3

Gargis
Vice Captain

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 11:24 am

Aurfy
Den klemmer litt tilbake. <3
Hehe, kjedelig .. kanskje? Men jeg får se masse venner igjen da. ^w^ <3
Wh00t! FlyFF FTW!

Sant nok .. Men jeg har nok for oss begge! xp
Det gikk ganske dårlig, faktisk. o: "Nei, pappa - jeg kan ikke det. Det er 18års grense på slikt!" "åååh da må jeg ut da." xD

Jeg har A+ ^^

Sant nok, men jeg får bare ikke noe fancy til. D:

Det høres genialt ut. <3

Sniiill datamaskin. -klappepå-
Det er jo selvsagt supert! ^^ Pleide å ha en haug venner her, men de fleste har flyttet over årene. Gleeeder meg til å flytte. <3

Det er jo sant, da kommer alle inn. whee
Godt jobbet. :3 Jeg misliker faren din, han høres ut som en person som fikk deg til å røyke. mad

Hva er egentlig forskjellen på + og -?

Ooh, den du har nå er jo superfancy. Fugler i håret å greier. Hadde lyst å lage flere selv, men det er så dyrt å måtte kjøpe tonnevis av nye items for å få det til.

Men bleh.. eksamen i Biologi imorgen. Har lest i hele dag. Grr @ skole.
PostPosted: Sun Dec 17, 2006 11:25 am

Gargis
*sukk* <3

Ingen sukking her min gode venn.
Trenger du en klemmm? 4laugh

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Gargis
Vice Captain

PostPosted: Sun Dec 17, 2006 2:53 pm

Marius`
Gargis
*sukk* <3

Ingen sukking her min gode venn.
Trenger du en klemmm? 4laugh
3nodding
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 234 235 236 237 238 239 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games