|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 2:26 am
Lady Albino Aurfy Lady Albino Aurfy @Albino: Grattis. ^^ Med alt! xD Men bare et lite spørsmål - du er biseksuell, men ikke seksuelt aktiv? o_O;;
Ja, nettopp! o.o Ikke alle bifile oppfører seg som horer, vel? For jeg er ingen hore D: Saken er den at jeg ikke ser på meg selv som ordet "bifil", men en som forelsker seg i sjelen, og kunne ikke brydd seg mindre om kjønnet :3 Skjønner? Nei nei, det var ikke det jeg sa. Jeg mener bare at man burde vite hva man snakker om før man "vet" slike ting.
Det er jo en ganske god tanke iallefall da. xD; Det var nesten det jeg tenkte du egentlig mente, men jeg tenkte ikke over det før jeg var hjemme, og uten en pc... jeg har jo hatt internett-kjærester før da D: Og jeg skjønner meg ikke på gutter på en romantisk måte.... nei det er vanskelig å forstå guttenes romantikk... XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 6:07 am
EgoDoll Erre forseint å henge seg på a? Må bære finna outfit opplegget mitt til bildet, så er jeg game je! smile Bare til å poste i innmeldingstråden. ^^ <3
Anita: Hvilken romantikk? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 10:42 am
Marius` Aurfy Hehe. Ei venninne trodde jeg ble 30. O_o;;;;; Men neida, jeg er bare 2 år eldre enn deg. ; )
Hehe, minst! Kommer litt ann på hvor du drar da. Nå er jeg endelig gammel nok til å komme inn på .. andre steder. xD <3
Sant! o: <3 Da tror jeg kanskje de stikker kjapt. xD Også får jeg mamma på nakken. :B
-fnis- Tror du jeg får no spenn for de a?
En vennine du ikke har sett på lenge? XD Men joda, mener å huske at du var rundt 20 ja. Skal du ha en senere feiring med "homies" da?
Andre steder? o; Det er et sted her som heter "Ricks", der du må være 20 for å komme inn. Men jeg antar at slike steder er skikkelig.. soss? Jeg er i hvert fall glad for å kunne komme inn steder der de har kule konserter for en gangs skyld. ^^
Gjør det etter alle gavene er åpnet og middagen er spist, da skal nok alt gå som smurt. <3
Joa, hvis du bruker bildet av meg med hanskene på som referanse. whee Hehe, jupp. : P Yeah, regner med det. Vet ikke helt hva som skjer ennå.
Hehe, her i Oslo mener jeg da. Det er mange steder som ikke er 18, og det er kjiipt å ikke kunne gå der man vil. : P Hehe. Jess, Rockefeller er best. <3
Hihi, sant. <3
xDDDD Meget sant.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 10:45 am
EgoDoll Aurfy Lady Albino Jeg har ikke fått invite O.o Alt til sin tid. o:
@Ego: Skarru værra med så heng på! Eller i oversatt betydning: Skal du være med på bildet? Så ikke innmeldingstingen din noe sted. o:
Erre forseint å henge seg på a? Må bære finna outfit opplegget mitt til bildet, så er jeg game je! smile Hehe, som Marius sa - bare å poste i tråden så er du med. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 10:48 am
Lady Albino Aurfy Lady Albino Aurfy @Albino: Grattis. ^^ Med alt! xD Men bare et lite spørsmål - du er biseksuell, men ikke seksuelt aktiv? o_O;;
Ja, nettopp! o.o Ikke alle bifile oppfører seg som horer, vel? For jeg er ingen hore D: Saken er den at jeg ikke ser på meg selv som ordet "bifil", men en som forelsker seg i sjelen, og kunne ikke brydd seg mindre om kjønnet :3 Skjønner? Nei nei, det var ikke det jeg sa. Jeg mener bare at man burde vite hva man snakker om før man "vet" slike ting.
Det er jo en ganske god tanke iallefall da. xD; Det var nesten det jeg tenkte du egentlig mente, men jeg tenkte ikke over det før jeg var hjemme, og uten en pc... jeg har jo hatt internett-kjærester før da D: Og jeg skjønner meg ikke på gutter på en romantisk måte.... Hehe, jenter er absolutt ikke enklere. : P
Men lykke til med det. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 11:58 am
La meg som proffesjonell ta den enkle versjonen til en gutts hjerte:
Grandiosa og pils.
Sikker vinner. Gjerne med en blodig film.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 3:23 pm
Aurfy Marius` Aurfy Hehe. Ei venninne trodde jeg ble 30. O_o;;;;; Men neida, jeg er bare 2 år eldre enn deg. ; )
Hehe, minst! Kommer litt ann på hvor du drar da. Nå er jeg endelig gammel nok til å komme inn på .. andre steder. xD <3
Sant! o: <3 Da tror jeg kanskje de stikker kjapt. xD Også får jeg mamma på nakken. :B
-fnis- Tror du jeg får no spenn for de a?
En vennine du ikke har sett på lenge? XD Men joda, mener å huske at du var rundt 20 ja. Skal du ha en senere feiring med "homies" da?
Andre steder? o; Det er et sted her som heter "Ricks", der du må være 20 for å komme inn. Men jeg antar at slike steder er skikkelig.. soss? Jeg er i hvert fall glad for å kunne komme inn steder der de har kule konserter for en gangs skyld. ^^
Gjør det etter alle gavene er åpnet og middagen er spist, da skal nok alt gå som smurt. <3
Joa, hvis du bruker bildet av meg med hanskene på som referanse. whee Hehe, jupp. : P Yeah, regner med det. Vet ikke helt hva som skjer ennå.
Hehe, her i Oslo mener jeg da. Det er mange steder som ikke er 18, og det er kjiipt å ikke kunne gå der man vil. : P Hehe. Jess, Rockefeller er best. <3
Hihi, sant. <3
xDDDD Meget sant.
I'll be there. ninja
Du slapp i hvert fall å lide så lenge.. Noen bra band som kommer til neste år kanskje? Jeg vil få med meg Dragonforce hvis de kommer tilbake. <3
Da kommer vi frem til at alt jeg sier er sant, eller hva? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 2:02 am
Aurfy Lady Albino Aurfy Lady Albino Aurfy @Albino: Grattis. ^^ Med alt! xD Men bare et lite spørsmål - du er biseksuell, men ikke seksuelt aktiv? o_O;;
Det er jo en ganske god tanke iallefall da. xD; Det var nesten det jeg tenkte du egentlig mente, men jeg tenkte ikke over det før jeg var hjemme, og uten en pc... jeg har jo hatt internett-kjærester før da D: Og jeg skjønner meg ikke på gutter på en romantisk måte.... Hehe, jenter er absolutt ikke enklere. : P
Men lykke til med det. xD
Hah. xD Takk. Jeg prøver.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 2:39 am
Marius` EgoDoll Erre forseint å henge seg på a? Må bære finna outfit opplegget mitt til bildet, så er jeg game je! smile Bare til å poste i innmeldingstråden. ^^ <3
Anita: Hvilken romantikk? xd XD er... det du leser i bøker. (men etter hva jeg opplevde hadde jeg en som kun VAR en bok >.>; Kapitel 1: Hvordan å la seg merke ved å lide. Kapitel 2: Avansert mattematikk of fysikk. Kaptiel 3: Kjærlighet sanger. Kaptiel 4: Vitenskap og mer matte. Kapitel 5: Politikk. (og så videre) ) @Aurfy: så sant, jenter er absolutt ikke enklere x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 2:43 am
Gargis La meg som proffesjonell ta den enkle versjonen til en gutts hjerte: Grandiosa og pils. Sikker vinner. Gjerne med en blodig film. Evt "kle deg naken og legg deg i senga".
Den funker forøvrig på begge kjønn. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 2:45 am
Marius` I'll be there. ninja
Du slapp i hvert fall å lide så lenge.. Noen bra band som kommer til neste år kanskje? Jeg vil få med meg Dragonforce hvis de kommer tilbake. <3
Da kommer vi frem til at alt jeg sier er sant, eller hva? :3 Kult. ^^ Må bare finne ut tid/sted/om det skjer i det hele tatt, så skal jeg passe på å invitere deg. ^^ <3
Hehe, jeg gjorde jo ikke det? : P Jeg har jo lidd i 17 år og 364 dager, som alle andre. Jeg vil få med meg Dragonforce i det hele tatt. :B Jeg glemte at konserten var. D:
xD Ikke akkurat ALT. : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 2:46 am
Lady Albino Hah. xD Takk. Jeg prøver. Vel, det er tanken som teller .. ? rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 4:49 am
Aurfy Marius` I'll be there. ninja
Da kommer vi frem til at alt jeg sier er sant, eller hva? :3 Kult. ^^ Må bare finne ut tid/sted/om det skjer i det hele tatt, så skal jeg passe på å invitere deg. ^^ <3
Hehe, jeg gjorde jo ikke det? : P Jeg har jo lidd i 17 år og 364 dager, som alle andre. Jeg vil få med meg Dragonforce i det hele tatt. :B Jeg glemte at konserten var. D:
xD Ikke akkurat ALT. : P
Yay! <3 Selv om jeg sikkert ikke har råd til å komme, men du kan godt spare litt kake til neste år. :3
Joda, men du har ikke bodd i Oslo så lenge. Det er lettere å lide når man faktisk er rett ved der det skjer. Men ja, må få sett de. Har Sonata noengang kommet til Norge forresten?
Nevn èn gang jeg har tatt feil? mad
Anita: Bøker er noe tull. Kan gå god for det Pia sier, works everytime. 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 6:52 am
Marius` Anita: Bøker er noe tull. 4laugh Oooo~ skal si det neste gang jeg ser han jeg hadde XD (j/k, han ville blitt såret o.o)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|