Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 230 231 232 233 234 235 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Aurfy
Vice Captain

Dangerous Conversationalist

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100
PostPosted: Thu Dec 07, 2006 1:30 pm

Lady Albino
Aurfy

@Albino: Grattis. ^^ Med alt! xD
Men bare et lite spørsmål - du er biseksuell, men ikke seksuelt aktiv? o_O;;

Ja, nettopp! o.o Ikke alle bifile oppfører seg som horer, vel? For jeg er ingen hore D: Saken er den at jeg ikke ser på meg selv som ordet "bifil", men en som forelsker seg i sjelen, og kunne ikke brydd seg mindre om kjønnet :3 Skjønner?
Nei nei, det var ikke det jeg sa. Jeg mener bare at man burde vite hva man snakker om før man "vet" slike ting.

Det er jo en ganske god tanke iallefall da.
PostPosted: Thu Dec 07, 2006 1:35 pm

Marius`
Aurfy
Suuuure. rolleyes

Tja, de er idioter. Vel, jeg har bare møtt den ene, men jeg baserer min mening på det faktum at faren OG den ene sønnen er like tette i hodet begge to. Det er nok noe som går i familien.
Han ene jeg har møtt, Carl Christian [eller DJ Calle som han liker å kalle seg] har en stor forkjærlighet for rap/hip hop og alt sånt tull.
Nei usj. Takke seg til å tilbringe BURSDAGEN MIN på den måten?!

Ikke juletre? Hvorfor ikke? O_o;;

UGH! Smalahove?! :spy:

Hehe, jeg har sagt i fra. Men når jeg ønsker meg sånne ting og lillebror ønsker seg sånne ting - så får lillebror det. mad Så må jeg bruke masse krefter på å overtale han til å la meg leke med de, fordi jeg ikke har penger til å kjøpe det selv.
Dette har vi erfaring med.

Super Nintendo'en aner jeg ikke *hvem* som fikk, men vi måtte selge den for å fa N64'en iallefall. Og da slang mamma opp med litt ekstra så vi fikk den. PS1 fikk vi sammen, GC fikk lillebror og alle GameBoyene har lillebror fått for å holde kjeft, sånn ca. xp

Vi er en Nintendo-familie. :B

OMG! Glemte at du hadde bursdag på julaften. Da skjønner jeg det godt, men de kommer nok til å behandle deg godt siden det faktisk er julaften OG din bursdag da.. eller? Uansett hva som skjer skal du få sparke "DJ Calle" for meg, slike mennesker trenger vi ikke i Norge. mad

Vi bor i andre etasje, mamma er allergisk og det er dyrt. Jeg kjøpte ett pittelite et til 69 kroner. <3

Huff da.. vel da får du snike deg bort til lillebror for å spille Zelda. xd Eller du kan alltids selge noe greier på Ebay. Så en som solgte sokkene sine for hele 10$.. så mange syyyyke mennesker her i verden.
[-fnis-]
Det er egentlig ganske vanskelig å glemme. For meg iallefall. o:
Lurer på om det hadde vært like spennende for meg om jeg hadde hatt bursdag en annen dag. o:

Om ikke skal jeg dra fram "hei jeg er deprimert og dette skal liksom være bursdagen min" kortet. :B

Åh, kjedelig. :/
Glad jeg ikke er allergisk mot slikt. Juletre er kos. <3
Aw søtt! ^^

Hihi, det tror jeg at jeg skal.
Wth? o: Lurer på hva jeg kan få for mine da. xDDD

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100
PostPosted: Thu Dec 07, 2006 1:36 pm

Gargis
Herregud som jeg hater skrekkøglene på venstresida. *ser på Finansdebatt fra Stortinget*

"Skatteletteler med kutt i felleskapet."

Ærlig talt. Det ble gitt 24 milliarder i skattelettelser i forrig periode. Skatteinntektene økte med 48 milliarder.

Og Felleskapet. De snakker ikke om fellesskap, men fellesskapet. Bestemt form, entall. Altså de 169 som sitter på stortinget.

GRAAAAARGH!

*irritert*
Tomas .. Du vet det er skjeldent få som interesserer seg for slikt? Kan ikke du komme med teite kommentarer fra hverdagen eller noe sånt? xD
[-drittlei-] xp <3
PostPosted: Thu Dec 07, 2006 1:39 pm

Aurfy
Gargis
Herregud som jeg hater skrekkøglene på venstresida. *ser på Finansdebatt fra Stortinget*

"Skatteletteler med kutt i felleskapet."

Ærlig talt. Det ble gitt 24 milliarder i skattelettelser i forrig periode. Skatteinntektene økte med 48 milliarder.

Og Felleskapet. De snakker ikke om fellesskap, men fellesskapet. Bestemt form, entall. Altså de 169 som sitter på stortinget.

GRAAAAARGH!

*irritert*
Tomas .. Du vet det er skjeldent få som interesserer seg for slikt? Kan ikke du komme med teite kommentarer fra hverdagen eller noe sånt? xD
[-drittlei-] xp <3

Tja. Kan jo kommentere fra hverdagen: Høyre er større enn FrP på ei ny kommunevalgmåling.

See what I did there? razz

Gargis
Vice Captain

poffen

6,150 Points
  • Hygienic 200
  • Window Shopper 100
  • Invisibility 100
PostPosted: Thu Dec 07, 2006 1:54 pm

Nå nærmer det seg julen folkens! dramallama

Noen som har noen kule sitater eller mottoer? mrgreen

jeg trenger å bli ferdig med min perfekte, men uferdige russe kort! cool
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 12:15 am

Gargis
Tja. Kan jo kommentere fra hverdagen: Jeg så en gigantisk bille på jobb i går! Også tok en av kollegaene mine og spiste den! -grøss-

See what I did there? razz
Oi, det var da ikke bra. Gikk det bra med han eller? O_o

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100

Sir Perfectly Insane
Crew

Fluffy Millionaire

6,200 Points
  • Millionaire 200
  • Tycoon 200
  • Money Never Sleeps 200
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 6:28 am

Charinje
Pinnekjøtt, ribbe og hjortestek.. Sikkert litt mer normalt enn juletorsken vår xd Kommer fra gammel fiske/sjøfart familie ^^

Jeg synes heller ikke jul i Tøyengata var så gøy egentlig; skal prøve å få med meg en episode av julekalenderne på Nrk og tv2 for å se hva de dreier seg om også 3nodding
Pinnekjøtt!! heart *Sikle, sikle*
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 7:17 pm

Hei, Jeg er ny her

419scambaiterKoko

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100
PostPosted: Sat Dec 09, 2006 9:11 pm

Kokoroki
Hei, Jeg er ny her
Hei Kokoroki! Har du en forkortelse for nicket ditt, eller skal jeg bare kalle deg Koko? xD

Jeg er Aurfy [-rekke ut en hånd-] ^^
PostPosted: Sun Dec 10, 2006 4:13 am

Aurfy
[-fnis-]
Lurer på om det hadde vært like spennende for meg om jeg hadde hatt bursdag en annen dag. o:

Om ikke skal jeg dra fram "hei jeg er deprimert og dette skal liksom være bursdagen min" kortet. :B

Aw søtt! ^^

Hvor ung blir du i år da? :3
Tenker det samme her.. jeg har tross alt bursdag dagen før nyttårsaften. Så det ender som oftest opp med at jeg feirer den på selve nyttårsaften uansett. Spesielt i år. <3 På tide å se om klubblivet faktisk er like kjedelig som jeg har hørt.

Hvis ikke det virker kan du alltids hente frem stereo'n å sette på noe SYK metal. <3

Du kan selge de hanskene dine på nettet.. *gjøreklarlommeboken*

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Sun Dec 10, 2006 4:14 am

Aurfy
Kokoroki
Hei, Jeg er ny her
Hei Kokoroki! Har du en forkortelse for nicket ditt, eller skal jeg bare kalle deg Koko? xD

Jeg er Aurfy [-rekke ut en hånd-] ^^

*rekke ut en til*
Jeg velger å kalle deg.. Kkk. <3
PostPosted: Sun Dec 10, 2006 7:09 am

Marius`
Aurfy
[-fnis-]

Aw søtt! ^^

Hvor ung blir du i år da? :3
Tenker det samme her.. jeg har tross alt bursdag dagen før nyttårsaften. Så det ender som oftest opp med at jeg feirer den på selve nyttårsaften uansett. Spesielt i år. <3 På tide å se om klubblivet faktisk er like kjedelig som jeg har hørt.

Hvis ikke det virker kan du alltids hente frem stereo'n å sette på noe SYK metal. <3

Du kan selge de hanskene dine på nettet.. *gjøreklarlommeboken*
Hehe. Ei venninne trodde jeg ble 30. O_o;;;;;
Men neida, jeg er bare 2 år eldre enn deg. ; )

Hehe, minst! Kommer litt ann på hvor du drar da. Nå er jeg endelig gammel nok til å komme inn på .. andre steder. xD <3

Sant! o: <3 Da tror jeg kanskje de stikker kjapt. xD Også får jeg mamma på nakken. :B

-fnis- Tror du jeg får no spenn for de a?

Aurfy
Vice Captain

9,400 Points
  • Tycoon 200
  • Entrepreneur 150
  • Trader 100

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Sun Dec 10, 2006 7:48 am

Aurfy
Hehe. Ei venninne trodde jeg ble 30. O_o;;;;;
Men neida, jeg er bare 2 år eldre enn deg. ; )

Hehe, minst! Kommer litt ann på hvor du drar da. Nå er jeg endelig gammel nok til å komme inn på .. andre steder. xD <3

Sant! o: <3 Da tror jeg kanskje de stikker kjapt. xD Også får jeg mamma på nakken. :B

-fnis- Tror du jeg får no spenn for de a?

En vennine du ikke har sett på lenge? XD
Men joda, mener å huske at du var rundt 20 ja. Skal du ha en senere feiring med "homies" da?

Andre steder? o; Det er et sted her som heter "Ricks", der du må være 20 for å komme inn. Men jeg antar at slike steder er skikkelig.. soss? Jeg er i hvert fall glad for å kunne komme inn steder der de har kule konserter for en gangs skyld. ^^

Gjør det etter alle gavene er åpnet og middagen er spist, da skal nok alt gå som smurt. <3

Joa, hvis du bruker bildet av meg med hanskene på som referanse. whee
PostPosted: Sun Dec 10, 2006 2:30 pm

Aurfy
Lady Albino
Jeg har ikke fått invite O.o
Alt til sin tid. o:

@Ego: Skarru værra med så heng på!
Eller i oversatt betydning: Skal du være med på bildet? Så ikke innmeldingstingen din noe sted. o:

Erre forseint å henge seg på a? Må bære finna outfit opplegget mitt til bildet, så er jeg game je! smile

EgoDoll

Albino Alchemist

PostPosted: Mon Dec 11, 2006 1:21 am

Aurfy
Lady Albino
Aurfy

@Albino: Grattis. ^^ Med alt! xD
Men bare et lite spørsmål - du er biseksuell, men ikke seksuelt aktiv? o_O;;

Ja, nettopp! o.o Ikke alle bifile oppfører seg som horer, vel? For jeg er ingen hore D: Saken er den at jeg ikke ser på meg selv som ordet "bifil", men en som forelsker seg i sjelen, og kunne ikke brydd seg mindre om kjønnet :3 Skjønner?
Nei nei, det var ikke det jeg sa. Jeg mener bare at man burde vite hva man snakker om før man "vet" slike ting.

Det er jo en ganske god tanke iallefall da.
xD; Det var nesten det jeg tenkte du egentlig mente, men jeg tenkte ikke over det før jeg var hjemme, og uten en pc... jeg har jo hatt internett-kjærester før da D: Og jeg skjønner meg ikke på gutter på en romantisk måte....
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 230 231 232 233 234 235 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games