|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 11:29 am
Håhå. Jul er tøft. Man må jo like jul, uansett religion.
Jul i Tøyengata. Kommunen min ble nevnt. "De fyste par åra delte je' celle mæ' en spritsmugler frå Løten", elns.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 1:30 pm
*Begynner å synge på ''Jingle bells''* Woo! Ikke lenge te jul nå, ey? Men mopeden må te kompissen min for sin vinterdvale xd Jeg bor i et sykt boretslag!
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 8:15 am
Så noen snakket om en Wii XD Jeg er blitt utrolig lei av den (ikke misforstå, jeg vil ha en selv!!), fordi en kompis av meg er helt gal etter den XD Og så høre det så dumt ut når han sier: "Omfg, I'm going to invite you all to my place one day, and you can all play with my Wii!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 11:07 am
Albino: Høres kjekt ut det. <3 Ingen ting som å leke med Wiiene sine. Så en omtale av Zelda på Gamespot, de ga det 8.8. Ikke så gale det.
Gargis: Jul i Tøyengata sugde.. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 2:01 pm
Marius` Albino: Høres kjekt ut det. <3 Ingen ting som å leke med Wiiene sine. Så en omtale av Zelda på Gamespot, de ga det 8.8. Ikke så gale det.
Gargis: Jul i Tøyengata sugde.. mad Enig med det om jul i tøyengata, hadde det ikke vært for at jeg elsket skomakergaten da jeg var liten, så hadde jeg sett bedre på det, men det var en idiotisk parodi av vår kjære skomakergaten! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 11:48 pm
Marius` Aurfy Marius` Ho ho ho.. Ho. <3 Det er alltid kjekt å ha besøk av familen ja. Selv om det bare er morfar som kommer på besøk, ellers har jeg et juleselskap litt før julaften med min far sin side av familien.
Ribbe? <3 Vi skal ha hjortesteik til nyttårsaften, noe jeg gleeeder meg til. Hvis du aldri har smakt det før så er det himmelsk!
Yay! Takkkk. heart Bare noen uker igjen.. Vil ha ny TV. :3 :'< Ho kan du være selv!
Får ikke besøk av familie i år. Dvs, det blir meg, mamma, lillebror, kjæresten til mamma og de to [ufordragelige] sønnene hans, som er 23 og 26 elns. rolleyes JIPPI! talk2hand
M-m. Ribbe er kos, men pinnekjøtt er best. Hjortestek tror jeg at jeg har smakt, men Gudene vet. o:
Np. ^^ Ooh, jeg vil ha Wii. o: Men tror ikke jeg får det. :'( Gutteleke vet du. Jeg får smykker og parfyme og sånn. Teite voksne.
Hva? Jeg bare lekte julenisse. <3
Haha. Hva er så gale med sønnene hans da? Ellers høres det ganske greit ut syns jeg. Vi skal ikke en gang ha juletre her i år.. *grine*
Ingen protest? Smalahove. XD Det vet de nok ja, men i hvert fall bør det smakes på nytt. Spesielt hvis min mor lager det da, hun tilbereder en sinsykt god viltsos til.
Wii? Jeg også. Men så vil jeg også ha en ny gitar, TV og barbermaskin. Uansett så kan jo du bare si ifra da? Eller si at du bare vil ha penger. Noe sånt.Suuuure. rolleyes
Tja, de er idioter. Vel, jeg har bare møtt den ene, men jeg baserer min mening på det faktum at faren OG den ene sønnen er like tette i hodet begge to. Det er nok noe som går i familien. Han ene jeg har møtt, Carl Christian [eller DJ Calle som han liker å kalle seg] har en stor forkjærlighet for rap/hip hop og alt sånt tull. Nei usj. Takke seg til å tilbringe BURSDAGEN MIN på den måten?!
Ikke juletre? Hvorfor ikke? O_o;;
UGH! Smalahove?! :spy:
Hehe, jeg har sagt i fra. Men når jeg ønsker meg sånne ting og lillebror ønsker seg sånne ting - så får lillebror det. mad Så må jeg bruke masse krefter på å overtale han til å la meg leke med de, fordi jeg ikke har penger til å kjøpe det selv. Dette har vi erfaring med.
Super Nintendo'en aner jeg ikke *hvem* som fikk, men vi måtte selge den for å fa N64'en iallefall. Og da slang mamma opp med litt ekstra så vi fikk den. PS1 fikk vi sammen, GC fikk lillebror og alle GameBoyene har lillebror fått for å holde kjeft, sånn ca. xp
Vi er en Nintendo-familie. :B
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 12:47 am
Pinnekjøtt, ribbe og hjortestek.. Sikkert litt mer normalt enn juletorsken vår xd Kommer fra gammel fiske/sjøfart familie ^^
Jeg synes heller ikke jul i Tøyengata var så gøy egentlig; skal prøve å få med meg en episode av julekalenderne på Nrk og tv2 for å se hva de dreier seg om også 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 5:02 am
Får jeg lov til å smitte min lykke på alle sammen? O.o
JEG REISER HJEM OM FEM DAGER! JEG FIKK MITT FØRSTE KYSS PÅ LØRDAG! heart JEG ER SÅ UTROLIG GLAD I SJOKOLADE! EG EEER SÅ GLAAAAD HVER JUUUULEKVELD, FOR DA FÅR JEG MASSE PRESANGERRRRR....!
o.o *glemme seg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 2:41 pm
@Char Ew Torsk! D: Laks hadde i det minste vært godt! rofl
@Albino: Grattis. ^^ Med alt! xD Men bare et lite spørsmål - du er biseksuell, men ikke seksuelt aktiv? o_O;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 2:08 am
Aurfy @Albino: Grattis. ^^ Med alt! xD Men bare et lite spørsmål - du er biseksuell, men ikke seksuelt aktiv? o_O;;
Ja, nettopp! o.o Ikke alle bifile oppfører seg som horer, vel? For jeg er ingen hore D: Saken er den at jeg ikke ser på meg selv som ordet "bifil", men en som forelsker seg i sjelen, og kunne ikke brydd seg mindre om kjønnet :3 Skjønner?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 2:25 am
Vanja?! O_o Hvorfor har du ikke sagt noe til meg før??
Jeg er skuffa over deg!! D: Men glad for deg, likevel O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 3:25 am
Aw, beklager Jone! D: Jeg glemmer sånt støtt.....
Pene øredobber ;D Ligner på de du har i virkeligheten!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 8:49 am
Aurfy Suuuure. rolleyes
Tja, de er idioter. Vel, jeg har bare møtt den ene, men jeg baserer min mening på det faktum at faren OG den ene sønnen er like tette i hodet begge to. Det er nok noe som går i familien. Han ene jeg har møtt, Carl Christian [eller DJ Calle som han liker å kalle seg] har en stor forkjærlighet for rap/hip hop og alt sånt tull. Nei usj. Takke seg til å tilbringe BURSDAGEN MIN på den måten?!
Ikke juletre? Hvorfor ikke? O_o;;
UGH! Smalahove?! :spy:
Hehe, jeg har sagt i fra. Men når jeg ønsker meg sånne ting og lillebror ønsker seg sånne ting - så får lillebror det. mad Så må jeg bruke masse krefter på å overtale han til å la meg leke med de, fordi jeg ikke har penger til å kjøpe det selv. Dette har vi erfaring med.
Super Nintendo'en aner jeg ikke *hvem* som fikk, men vi måtte selge den for å fa N64'en iallefall. Og da slang mamma opp med litt ekstra så vi fikk den. PS1 fikk vi sammen, GC fikk lillebror og alle GameBoyene har lillebror fått for å holde kjeft, sånn ca. xp
Vi er en Nintendo-familie. :B
OMG! Glemte at du hadde bursdag på julaften. Da skjønner jeg det godt, men de kommer nok til å behandle deg godt siden det faktisk er julaften OG din bursdag da.. eller? Uansett hva som skjer skal du få sparke "DJ Calle" for meg, slike mennesker trenger vi ikke i Norge. mad
Vi bor i andre etasje, mamma er allergisk og det er dyrt. Jeg kjøpte ett pittelite et til 69 kroner. <3
Huff da.. vel da får du snike deg bort til lillebror for å spille Zelda. xd Eller du kan alltids selge noe greier på Ebay. Så en som solgte sokkene sine for hele 10$.. så mange syyyyke mennesker her i verden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 8:51 am
Charinje Pinnekjøtt, ribbe og hjortestek.. Sikkert litt mer normalt enn juletorsken vår xd Kommer fra gammel fiske/sjøfart familie ^^ Jeg synes heller ikke jul i Tøyengata var så gøy egentlig; skal prøve å få med meg en episode av julekalenderne på Nrk og tv2 for å se hva de dreier seg om også 3nodding Da hadde jeg byttet familie.. xd Seriøst, jeg er anti-fisk. Klarer så vidt å tvinge i meg tran hver dag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 11:59 am
Herregud som jeg hater skrekkøglene på venstresida. *ser på Finansdebatt fra Stortinget*
"Skatteletteler med kutt i felleskapet."
Ærlig talt. Det ble gitt 24 milliarder i skattelettelser i forrig periode. Skatteinntektene økte med 48 milliarder.
Og Felleskapet. De snakker ikke om fellesskap, men fellesskapet. Bestemt form, entall. Altså de 169 som sitter på stortinget.
GRAAAAARGH!
*irritert*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|