|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 1:39 pm
Marius` Aurfy @Marius Jeg stemmer 100% for Secret Santa! o: <3 Men det går ikke ann å pakke inn gjør det vel?
Hm.. Det vet jeg faktisk ikke. Da får vi bare ta noe "randomizer" greier på hvem som får hva, noe i den duren. Skal alltids ordne noe.Sure, det kan jo vi fikse. ^^ Evt så får vi bare sette ett nummer på hver av "gavene" og så får folk velge hvert sitt nummer - og så får de gaven som matcher ? ^^
Men uansett - det kan vi ta senere.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 2:08 pm
Aurfy Marius` Aurfy @Marius Jeg stemmer 100% for Secret Santa! o: <3 Men det går ikke ann å pakke inn gjør det vel?
Hm.. Det vet jeg faktisk ikke. Da får vi bare ta noe "randomizer" greier på hvem som får hva, noe i den duren. Skal alltids ordne noe.Sure, det kan jo vi fikse. ^^ Evt så får vi bare sette ett nummer på hver av "gavene" og så får folk velge hvert sitt nummer - og så får de gaven som matcher ? ^^
Så klart, "lenge" til jul enda. Mamma har allerede pyntet å greier, så jeg merker at jeg begynner å få litt stemning. <3
Har du sett prisene på collectibles? Helt sykt, de er på 12-13k per stykk nå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 4:52 pm
Marius` Aurfy Marius` Aurfy @Marius Jeg stemmer 100% for Secret Santa! o: <3 Men det går ikke ann å pakke inn gjør det vel?
Så klart, "lenge" til jul enda. Mamma har allerede pyntet å greier, så jeg merker at jeg begynner å få litt stemning. <3
Har du sett prisene på collectibles? Helt sykt, de er på 12-13k per stykk nå. Jeg er egentlig litt glad jeg ikke bor sammen med noen. Jeg har lite julepynt, og jeg har ingen planer om å sette opp noe i det hele tatt. Drar hjemover til mamma den 20'ende og da får jeg sikkert overdose med alt av jul. Greit å utsette det til det siste. Håper bare den forbanna snøen kommer snart. gonk
Omfg. o_O;; Jeg vet ikke om jeg har økonomi til å kjøpe noen denne måneden ennå, evt hvor mange skal du ha?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 10:37 pm
Aurfy Jeg er egentlig litt glad jeg ikke bor sammen med noen. Jeg har lite julepynt, og jeg har ingen planer om å sette opp noe i det hele tatt. Drar hjemover til mamma den 20'ende og da får jeg sikkert overdose med alt av jul. Greit å utsette det til det siste. Håper bare den forbanna snøen kommer snart. gonk
Omfg. o_O;; Jeg vet ikke om jeg har økonomi til å kjøpe noen denne måneden ennå, evt hvor mange skal du ha?
Mamma liker egentlig ikke jul da, hun ville bare ha noe å gjøre på. xd Selv er jeg mest glad i julen fordi jeg har bursdag noen dager etter, pluss at jeg får spise pinnekjøtt. <3 Snø? Tviler.. det har regnet her de siste to ukene. (big whoop)
To stykker hadde vært supert. whee Så snart jeg blir 18 og får mitt eget Visa kan jeg nok donere selv, hvis jeg får jobb i hvert fall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 03, 2006 11:02 pm
Aurfy Chaos Anita gaia har altid hatt noe jule greier når det nærmer seg, bare ta det med, det kommer nok... tror ikke jeg kommer til å bli så aktiv på gaia igjennom julen... ^_^; litt for mye snø og pynt og gaver for en anti-juler som meg. Hvordan klarer du å være anti-jul?
gonk
Ganske enkelt, egentlig. Les på eget ansvar: Julen er jo fra en gammel hedensk opprinnelse, det kan du lese hvor som helst, desuten vist det hadde vært for jesus fødsel, hvor i alle dager kommer jule nissen in, og navnet ''Jul'' kommer fra et eller annent språk som betyr 'Sol'. Nå til dags sier folk at de bare feirer jul for å komme sammen med familien, men jeg trenger virkelig ikke en hedensk høytids dag for å være med familien min, det kan jeg være nesten når som helst i hvilken ferie eller helg som helst. Også ble ikke jesus født i desember for de som mener det, det står faktisk i bibelen nøyaktig når han dødde og hvor gammel han var, og ut ifra det kan du regne bakover, og voila, du finner ut at det var i høsten et sted. Og vist du har dette spørsmålet på lur, ja, jeg er kristen og følger bibelen ^_^; (men jeg er ikke i kirken =O Kiken velsigner jo krig og nasjonene sine som er det motsatte av hva bibelen sier at de sanne kristne skal gjøre )Og dette var en stor fortelling om meg og grunnene til at jeg er anti-jul =O ... ennå glad i meg? =O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 2:16 am
Forkortelse på Anitas innlegg: Anita er et Jehovas Vitne o:
Jeg feirer jul, selv om jeg ikke er kristen. Hedensk opprinnelse, ble det jo sagt xD
Jeg er bare glad i gode kaker, julestemning, sjokolade, masse mat, mere mat, norsk mat og pakker <3
Og så skal jeg ha med meg en brite til jula denne gangen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 5:04 am
Marius` Aurfy Jeg er egentlig litt glad jeg ikke bor sammen med noen. Jeg har lite julepynt, og jeg har ingen planer om å sette opp noe i det hele tatt. Drar hjemover til mamma den 20'ende og da får jeg sikkert overdose med alt av jul. Greit å utsette det til det siste. Håper bare den forbanna snøen kommer snart. gonk
Mamma liker egentlig ikke jul da, hun ville bare ha noe å gjøre på. xd Selv er jeg mest glad i julen fordi jeg har bursdag noen dager etter, pluss at jeg får spise pinnekjøtt. <3 Snø? Tviler.. det har regnet her de siste to ukene. (big whoop)
To stykker hadde vært supert. whee Så snart jeg blir 18 og får mitt eget Visa kan jeg nok donere selv, hvis jeg får jobb i hvert fall.Hehe. Mamma er ikke super-jule-crazy hun heller, men det er noe med det å komme hjem til jul som spirer nissen i meg .. Elns. rofl
Pinnekjøtt! D: <333 -grabby hands- Vi skal ha ribbe i år. sad Håper mamma lager pinnekjøtt til 1'ste juledag elns. mad
Sant, men man kan alltids håpe? ^^;;
Oki, skal se hva jeg får gjort. ^^ Ekke lenge til du blir stor nå. o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 5:11 am
Chaos Anita Aurfy Chaos Anita gaia har altid hatt noe jule greier når det nærmer seg, bare ta det med, det kommer nok... tror ikke jeg kommer til å bli så aktiv på gaia igjennom julen... ^_^; litt for mye snø og pynt og gaver for en anti-juler som meg. Hvordan klarer du å være anti-jul?
gonk
Ganske enkelt, egentlig. Les på eget ansvar: Julen er jo fra en gammel hedensk opprinnelse, det kan du lese hvor som helst, desuten vist det hadde vært for jesus fødsel, hvor i alle dager kommer jule nissen in, og navnet ''Jul'' kommer fra et eller annent språk som betyr 'Sol'. Nå til dags sier folk at de bare feirer jul for å komme sammen med familien, men jeg trenger virkelig ikke en hedensk høytids dag for å være med familien min, det kan jeg være nesten når som helst i hvilken ferie eller helg som helst. Også ble ikke jesus født i desember for de som mener det, det står faktisk i bibelen nøyaktig når han dødde og hvor gammel han var, og ut ifra det kan du regne bakover, og voila, du finner ut at det var i høsten et sted. Og vist du har dette spørsmålet på lur, ja, jeg er kristen og følger bibelen ^_^; (men jeg er ikke i kirken =O Kiken velsigner jo krig og nasjonene sine som er det motsatte av hva bibelen sier at de sanne kristne skal gjøre )Og dette var en stor fortelling om meg og grunnene til at jeg er anti-jul =O ... ennå glad i meg? =O Bortsett fra alle skrivefeilene, ja? xD
Jeg har ikke problemer med det, jeg bare lurer på hvorfor. ^^ Julen har alltid vært stor hos meg, men det har mye med hvordan ting har vært tidligere år osv. Dessuten er det den eneste dagen i året jeg får gaver. surprised .. Ja, julen handler om gaver. De som prøver å late som noe annet er bare ignorante. xp
Jeg tror fult og helt på julenissen - alver - store og små julemirakler og slike ting.
Julenissen kommer forøvrig, i følge historiene, etter St. Nicholaus - Sankt Nicholas - Santa Claus - Julenisse. Ikke spør meg helt hvordan den oversettelsen ble til - da må du nok finne opp en tidsmaskin. Julenissen ble forøvrig rød og feit etter Cola-reklamen. 3nodding
Merkelig hvor mye unyttig man kan stappe i hodet sitt. :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 5:17 am
Var det ikke slik at julenissen pleide å gå kledd i grønt? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 5:21 am
Noe sånt, er jeg redd. Evt mulig han ikke hadde en spesiell farge engang. surprised
The horror!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 6:24 am
Aurfy Chaos Anita Aurfy Chaos Anita gaia har altid hatt noe jule greier når det nærmer seg, bare ta det med, det kommer nok... tror ikke jeg kommer til å bli så aktiv på gaia igjennom julen... ^_^; litt for mye snø og pynt og gaver for en anti-juler som meg. Hvordan klarer du å være anti-jul?
gonk
Ganske enkelt, egentlig. Les på eget ansvar: Julen er jo fra en gammel hedensk opprinnelse, det kan du lese hvor som helst, desuten vist det hadde vært for jesus fødsel, hvor i alle dager kommer jule nissen in, og navnet ''Jul'' kommer fra et eller annent språk som betyr 'Sol'. Nå til dags sier folk at de bare feirer jul for å komme sammen med familien, men jeg trenger virkelig ikke en hedensk høytids dag for å være med familien min, det kan jeg være nesten når som helst i hvilken ferie eller helg som helst. Også ble ikke jesus født i desember for de som mener det, det står faktisk i bibelen nøyaktig når han dødde og hvor gammel han var, og ut ifra det kan du regne bakover, og voila, du finner ut at det var i høsten et sted. Og vist du har dette spørsmålet på lur, ja, jeg er kristen og følger bibelen ^_^; (men jeg er ikke i kirken =O Kiken velsigner jo krig og nasjonene sine som er det motsatte av hva bibelen sier at de sanne kristne skal gjøre )Og dette var en stor fortelling om meg og grunnene til at jeg er anti-jul =O ... ennå glad i meg? =O Bortsett fra alle skrivefeilene, ja? xD
Jeg har ikke problemer med det, jeg bare lurer på hvorfor. ^^ Julen har alltid vært stor hos meg, men det har mye med hvordan ting har vært tidligere år osv. Dessuten er det den eneste dagen i året jeg får gaver. surprised .. Ja, julen handler om gaver. De som prøver å late som noe annet er bare ignorante. xp
Jeg tror fult og helt på julenissen - alver - store og små julemirakler og slike ting.
Julenissen kommer forøvrig, i følge historiene, etter St. Nicholaus - Sankt Nicholas - Santa Claus - Julenisse. Ikke spør meg helt hvordan den oversettelsen ble til - da må du nok finne opp en tidsmaskin. Julenissen ble forøvrig rød og feit etter Cola-reklamen. 3nodding
Merkelig hvor mye unyttig man kan stappe i hodet sitt. :B
yay, du er glad i meg!~ og, yepp! du har helt rett! XD kan det jeg og om opprinelsen til julenissen og saker =3 cola reklamene gjorde en uskyldig snill man om til en fet rød fyr som blender barn med gaver overnfor opprinelse og sanhet =O nå ja. tja, albino, jeg så en gang et bilde av sant nicolas da han var menneske, bilde var tegnet slik at han hadde grønne klær O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 6:41 am
Aurfy Hehe. Mamma er ikke super-jule-crazy hun heller, men det er noe med det å komme hjem til jul som spirer nissen i meg .. Elns. rofl
Pinnekjøtt! D: <333 -grabby hands- Vi skal ha ribbe i år. sad Håper mamma lager pinnekjøtt til 1'ste juledag elns. mad
Sant, men man kan alltids håpe? ^^;;
Oki, skal se hva jeg får gjort. ^^ Ekke lenge til du blir stor nå. o:
Ho ho ho.. Ho. <3 Det er alltid kjekt å ha besøk av familen ja. Selv om det bare er morfar som kommer på besøk, ellers har jeg et juleselskap litt før julaften med min far sin side av familien.
Ribbe? <3 Vi skal ha hjortesteik til nyttårsaften, noe jeg gleeeder meg til. Hvis du aldri har smakt det før så er det himmelsk!
Yay! Takkkk. heart Bare noen uker igjen.. Vil ha ny TV. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 7:03 am
Chaos Anita yay, du er glad i meg!~ og, yepp! du har helt rett! XD kan det jeg og om opprinelsen til julenissen og saker =3 cola reklamene gjorde en uskyldig snill man om til en fet rød fyr som blender barn med gaver overnfor opprinelse og sanhet =O nå ja. tja, albino, jeg så en gang et bilde av sant nicolas da han var menneske, bilde var tegnet slik at han hadde grønne klær O_o {^w^}
Han er da ganske snill og uskyldig fortsatt, synes du ikke?
Åh CSS er så teit! :'(
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 7:16 am
Marius` Ho ho ho.. Ho. <3 Det er alltid kjekt å ha besøk av familen ja. Selv om det bare er morfar som kommer på besøk, ellers har jeg et juleselskap litt før julaften med min far sin side av familien.
Ribbe? <3 Vi skal ha hjortesteik til nyttårsaften, noe jeg gleeeder meg til. Hvis du aldri har smakt det før så er det himmelsk!
Yay! Takkkk. heart Bare noen uker igjen.. Vil ha ny TV. :3 :'< Ho kan du være selv!
Får ikke besøk av familie i år. Dvs, det blir meg, mamma, lillebror, kjæresten til mamma og de to [ufordragelige] sønnene hans, som er 23 og 26 elns. rolleyes JIPPI! talk2hand
M-m. Ribbe er kos, men pinnekjøtt er best. Hjortestek tror jeg at jeg har smakt, men Gudene vet. o:
Np. ^^ Ooh, jeg vil ha Wii. o: Men tror ikke jeg får det. :'( Gutteleke vet du. Jeg får smykker og parfyme og sånn. Teite voksne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 9:07 am
Aurfy Marius` Ho ho ho.. Ho. <3 Det er alltid kjekt å ha besøk av familen ja. Selv om det bare er morfar som kommer på besøk, ellers har jeg et juleselskap litt før julaften med min far sin side av familien.
Yay! Takkkk. heart Bare noen uker igjen.. Vil ha ny TV. :3 :'< Ho kan du være selv!
Får ikke besøk av familie i år. Dvs, det blir meg, mamma, lillebror, kjæresten til mamma og de to [ufordragelige] sønnene hans, som er 23 og 26 elns. rolleyes JIPPI! talk2hand
M-m. Ribbe er kos, men pinnekjøtt er best. Hjortestek tror jeg at jeg har smakt, men Gudene vet. o:
Np. ^^ Ooh, jeg vil ha Wii. o: Men tror ikke jeg får det. :'( Gutteleke vet du. Jeg får smykker og parfyme og sånn. Teite voksne.
Hva? Jeg bare lekte julenisse. <3
Haha. Hva er så gale med sønnene hans da? Ellers høres det ganske greit ut syns jeg. Vi skal ikke en gang ha juletre her i år.. *grine*
Ingen protest? Smalahove. XD Det vet de nok ja, men i hvert fall bør det smakes på nytt. Spesielt hvis min mor lager det da, hun tilbereder en sinsykt god viltsos til.
Wii? Jeg også. Men så vil jeg også ha en ny gitar, TV og barbermaskin. Uansett så kan jo du bare si ifra da? Eller si at du bare vil ha penger. Noe sånt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |