|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 3:26 am
I sommer hadde jeg verken internett eller pc i nesten 2 måneder pga. lyn sad skjønner ikke hvordan jeg overlevde xd 2 PCer, 1 modem, 1 router og 1 switch gikk til helvete på en kveld pga lyn eek men det gikk sååå bra sååå xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 4:14 am
Åååå... hadde lynedslag for et par dager siden over her, og en switch jekk i stykker =/ Men min bror kom til reddning med en extra switch han hadde spart på =D
Men stakkars deg, 2 mpneder, og uten pc... akkurat som mine sommere pleier å være, men x3 nå ja~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 4:47 am
Lynnedslag, ja xd Har masser av det her i Taunton, men bare om natten. Det er sykt hvor mye jeg savner Norge, og å gå i regnet <3
Anita: Jeg er ikke så hyper lenger D: Jeg har ingen å være hyper med!.... MEN GODE NYHETER FOR MEG!! *hører på live versjon av Mindless Self Indulgence sin Straight To Video <3 Elsker at vokalisten har rosa sommerfuglvinger på seg* Reuben sier at den lesbiske venninne hans kanskje liker meg!! =D Jeg skjønner ikke hvorfor, men han sier at han kjenner henne kjempegodt... O.o
Nettopp hatt en margarita pizza.... skulle gjort hva som helst for å få vekk den ekle ettersmaken i munnen min nå -_____-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 12:00 pm
Lady Albino Lynnedslag, ja xd Har masser av det her i Taunton, men bare om natten. Det er sykt hvor mye jeg savner Norge, og å gå i regnet <3 Anita: Jeg er ikke så hyper lenger D: Jeg har ingen å være hyper med!.... MEN GODE NYHETER FOR MEG!! *hører på live versjon av Mindless Self Indulgence sin Straight To Video <3 Elsker at vokalisten har rosa sommerfuglvinger på seg* Reuben sier at den lesbiske venninne hans kanskje liker meg!! =D Jeg skjønner ikke hvorfor, men han sier at han kjenner henne kjempegodt... O.o Nettopp hatt en margarita pizza.... skulle gjort hva som helst for å få vekk den ekle ettersmaken i munnen min nå -_____- mmm... margarita... den uken jeg var i italia spiste jeg margarita pizzaer på mange forsjellige resturanger for å kjenne forsjellen, det var bare en som var best, den gode, fyldige og smakfulle pizzaen under hotellet vårt... *soggler* så bra da, albino, du får deg kansje en kjæreste XD litt synd i england, da... du må jo reise hjem etter vært.. =O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 12:04 pm
ÆH! NYTT BLOD!
Tror ikke guilden kan takle aktivitet av denne mengden. o surprised
Forøvrig: Folk må lære seg å *lese* ting som står. [-peke mot påmeldingen til gruppebildet-] Jeg har nevnt det minst 5 ganger nå - LEGG VED ET BILDE AV AVATAREN DIN! Ellers må jeg gjøre 102+0958 ganger mere jobb, og det .. gidder jeg bare ikke. Ja, jeg er lat.
Ellers er jeg glad. ... Synes det ikke? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 12:08 pm
o.o;;;
*løper som galen og forskremt tilbake for å rette opp* bklager beklager beklager! @.@ lesing er ikke mine sterke sider, men jeg prøver!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 12:33 pm
Flott førsteintrykk.
Men takk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 12:47 pm
[P i c k l e s] er foreløpig en Guild Mule. Vennligst aksepter friendslist requesten. Det gjør mange ting lettere. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 1:05 pm
Sweet! Her var det liv ja! Velkommen Chaos Anita!
Alvis: Linken min er totalt safe, men siden du er så skeptisk, så skal jeg poste hele bildet for deg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 8:16 pm
Aurfy [P i c k l e s] er foreløpig en Guild Mule. Vennligst aksepter friendslist requesten. Det gjør mange ting lettere. ^^ ... skulle ha pm'ed det der! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 10:33 pm
Charinje Mange nye livlige folk ser jeg; kult! rofl Heldige Marius! *Vil også spille FF12* whee Får nøye meg med Kh2 når jeg kommer hjem til jul; søsteren min har kjøpt det spillet XD *har rundet KH2 med 100%* Men ja, jeg er jo über Square fanboy da. whee
Ego: Hvis det skjedde hos meg.. Tror nok jeg hadde dratt ned på biblioteket hveeer eneste dag. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 10:34 pm
Chaos Anita Aurfy [P i c k l e s] er foreløpig en Guild Mule. Vennligst aksepter friendslist requesten. Det gjør mange ting lettere. ^^ ... skulle ha pm'ed det der! gonk Haha. Det er ikke krise. Sender en ny invite. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 12:38 am
Marius` Charinje Mange nye livlige folk ser jeg; kult! rofl Heldige Marius! *Vil også spille FF12* whee Får nøye meg med Kh2 når jeg kommer hjem til jul; søsteren min har kjøpt det spillet XD *har rundet KH2 med 100%* Men ja, jeg er jo über Square fanboy da. whee
Ego: Hvis det skjedde hos meg.. Tror nok jeg hadde dratt ned på biblioteket hveeer eneste dag. xd hehe xp er litt for mange bøker nedpå der eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 2:29 am
Jeg har ikke fått invite O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 01, 2006 6:55 am
Helg. Wheeee!
Så da blir det vel hovedsaklig noe så ungdommelig som politikk det kommer til å gå i. Jeg burde vært full. Liggende i en grøft i mitt eget spy. Men neeeeida. Valgkomiteer, politisk utvalg, Arbeidsutvalg, skoleringer, årsmøter.
Og apropos: Nytt Minerva i salg i dag. heart Og apropos: Jeg jobber med en artikkel om rettferdighet, solidaritet og miljø jeg håper på å få inn i det liberalkonservative tidsskriftet.
Og apropos, selv om det ikke er noe apropos, siden det ikke er blitt nevnt tidligere i mitt innlegg: Velkommen alle nye fjes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |