Welcome to Gaia! ::

Det Norske Paradis(Alt for Norge!)

Back to Guilds

Norge, norsk, paradis, smalahove 

Reply Det Norske Paradis
Åpen Bar. Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 225 226 227 228 229 230 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Mon Nov 27, 2006 8:44 am

Aurfy
Akkurat nå har jeg ikke penger til å betale noen andre enn meg selv. o:

Dessuten er det teit å betale for ting man får gratis. :B

Men om jeg flytter vekk herfra så skal jeg få meg eget nett. :3

Selvsagt, så da er det bare til å overleve på det du har. Jeg hadde dial-up en gang i tiden.. forferdelige greier. Pleide å ta 20 minutter å bare koble seg til! xd
PostPosted: Mon Nov 27, 2006 9:32 am

Da er det klart, på onsdag (om alt går bra) skal jeg kjøpe denne heite saken: The ultimate sexyness! surprised xd

På torsdag skal jeg ta mørkekjøring, så da er alt i orden!

Sir Perfectly Insane
Crew

Fluffy Millionaire

6,200 Points
  • Millionaire 200
  • Tycoon 200
  • Money Never Sleeps 200

Charinje

Friendly Explorer

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 1:40 am

Jeg er glad jeg slipper å betale for nettet; det er inkludert i leien min her, og hjemme betaler pappa XD

Egodoll: Det er det, derfor er det godt det ikke skjer ofte ^^ Høres ut som om du har det enda verre da xp

Chris: Den ser flott ut XD
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 4:46 pm

Vet ikke hva det er men er ofte litt spektisk til å klikke på linker som har noe med `Sexyness`, `Hotness`osv. Det har kanskje noe med at sist jeg klikka en sånn link så dukka det opp ett stykke goatse bilde opp

. . . Dumme venner som sender sånn linker
~Surmule~

Allvis
Vice Captain

Kontona Chiro

PostPosted: Tue Nov 28, 2006 9:24 pm

*braser in på det nye stedet* DET KOMMER TIL Å EKSPODERE!!! ...
*ser seg rundt, ser vanlige folk sitte og drikke mens de snakker om saker og ting i all fredsomhet*

... O.o oi, feil dør =D Men hei alikevel!

*tar seg fatt en stol* så, står på?
PostPosted: Tue Nov 28, 2006 10:41 pm

Allvis
Vet ikke hva det er men er ofte litt spektisk til å klikke på linker som har noe med `Sexyness`, `Hotness`osv. Det har kanskje noe med at sist jeg klikka en sånn link så dukka det opp ett stykke goatse bilde opp

. . . Dumme venner som sender sånn linker
~Surmule~

Du har syyyke venner.. ingen sendte goatse eller noe lignende til meg, jeg var faktisk så idiot at jeg oppsøkte det selv. Så klart på grunn av Gaia da.. Heldigvis har jeg aldri vært så sart at jeg ikke tåler litt eh.. griserier? xd

Anita: Oi oi.. mye liv i deg ser jeg! wink Velkommen til Guilden. Skal vel egentlig på skolen nå ja, så vi snakkes sikkert. Byeee.

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Kontona Chiro

PostPosted: Wed Nov 29, 2006 12:35 am

hei hei mariu` x3
Ja det er da litt for mye liv i meg, spørr klassen min, det vil ikke være tvil O_o

Nå ja! *snur seg rundt* finnes det noe kaffe her? mrgreen
fra og med dette skole året har jeg begynt å drikke kaffe, det hjelper faktist! Jeg er ikke halv parten så hyper i år som i fjor =D
men ennå hypreste i klassen cool
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 4:44 am

Kaffe hjelper mot det å være hyper? Merkelig. xd Men ja, det alltids kjekt å ha litt liv. Bare det ikke blir for mye, midt i timene å sånt. Vi har en sånn fyr i vår klasse.. skikkelig irriterende av og til. mad

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200

Jone Jensen

PostPosted: Wed Nov 29, 2006 4:48 am

Jeg kan ikke drikke noe annet enn vann, ellers tar jeg helt av O.o Og da gjør jeg som oftest noe som jeg ikke skulle gjort, sier ting som ikke burde bli sagt... >_> Jeg skal bevise det en gang, ved å drikke brus, for så å sette meg her for å skrive xD Det skal bli.... flaut.

Hei, forresten :3
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 4:55 am

Mange pålogget nå!.... på en måte. Jone, du våger ikke å forsvinne når jeg logger på! D:<

Leste på første side at noen ikke likte cappuccino. XD Skjønner ikke det, jeg elsker det. Jeg brukte det til å holde meg våken før, men jeg sitter ikke oppe til langt på natt lenger. Skal heim om seisten dager :3

Men, jaja. Mindre hyper, Anita? Er det mulig? D: Alle forandrer seg mens jeg er borte, jeg kommer til å bli skuffet når jeg kommer hjem!

Marius: Skjønner det med noen som er FOR hyper XD Jeg snakker ikke om Anita nå, men noen fra ungdomsskolen. XD Her er de syke: John gjemte seg i en eske midt i gangen og angrep alle som gikk forbi XDDD Det var helt sykt! Han angrep en lærer også, men læreren grep tak i esken og tvang ham inn på handikaptoalettet XD

Jone: DRIKK PEPSI MAX %D

Albino Alchemist

Kontona Chiro

PostPosted: Wed Nov 29, 2006 7:27 am

"John gjemte seg i en eske midt i gangen og angrep alle som gikk forbi"

AAAAAAAHHHHHHHH!!!!!! XDDD BEST!! jeg og vil!!! XD

og, ta det med ro lady albino, når du kommer tilbake, kommer sikkert hyperactiviteten min og x3

jeg har tross alt før hyper heten min over til deg O_o du merker det kansje ikke, men du har sikkert blitt mer snakkeferdig eller mer aktiv i det siste, har du ikke? ;P hvem var det som klarte å holde den siste natur og miljø presentasjonen i fjor?~ hmm?~

@kaffe: ja, kaffe virker MOT hyperaktivet for meg, fordi den er varm x3
men siden det er koffein i den, såver jeg ikke heller av det, jeg får rett og slett en balansert stilstand!

jone, ikke drikk vist du ikke vil x3 du vet aldri hva du kan gjøre... o.O *tenker på hva vennene dine*
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 8:44 am

Shiit, hva skjer??
Nye folk jo
biggrin

Allvis
Vice Captain

Kamatarius
Captain

Dangerous Sex Symbol

5,950 Points
  • Ultimate Player 200
  • Elocutionist 200
  • Wall Street 200
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 11:11 am

Allvis
Shiit, hva skjer??
Nye folk jo
biggrin

All hail new Norway. whee

*har fått seg FFXII* Syyyykt kult. <3

Huff da.. vel selv syns jeg at kaffe smaker ehm.. spy? Ja. Ikke noe særlig godt i hvert fall. Skjønner ikke hvordan noen klarer å tvinge det ned i halsen sin egentlig.

PostPosted: Wed Nov 29, 2006 11:15 am

min historie om kaffen begynte i italia, det var hete bølge og jeg ble desperat for alt som kunne drikkes, derimot kaffe.
Fra den dag av har jeg tålt kaffe mer og mer, og nå liker jeg det mer enn før O.o

men ta det med ro, jeg forstår det helt fullstending! ^_^ *tar opp en banan for å spise den*

Kontona Chiro

Charinje

Friendly Explorer

PostPosted: Thu Nov 30, 2006 12:14 am

Mange nye livlige folk ser jeg; kult! rofl

Heldige Marius! *Vil også spille FF12* whee Får nøye meg med Kh2 når jeg kommer hjem til jul; søsteren min har kjøpt det spillet XD
Reply
Det Norske Paradis

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 225 226 227 228 229 230 ... 325 326 327 328 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games