|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 06, 2006 4:44 pm
Wohoo! Nattevakt! ~God steming~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:20 am
Hrmf. Nettet mitt blir "overbelasta" D:
Meeen jeg har Type O så det går fint. <3 [-syngemasse-]
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 9:27 am
Type O som i Type O Negative? XB
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:26 pm
*Forbereder seg på presentasjon i markedsføring imorgen* Kjempegøy, spesielt siden den ene på gruppen min akkurat fikk feber og den andre er på sykehuset xp Jaja, ikke så mye å gjøre med det; får satse på at jeg ikke blir trukket opp; bare 50% sjanse 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 1:49 pm
Har selv "bedriftsmarkedsføring" i år, hadde "forbrukermarkedsføring" året før. Suuuper lett f** spør du meg. Fikk 5+ på min forrige fremføring. <3 Men ja, du gjør det nok bra. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 2:08 pm
Vårt heter bare markedsføring 3nodding Har laget ett liksom-hotell som vi skal promotere, segmentere og lage tilbud som er tilpasset målgruppen. Ikke så vanskelig egentlig, men ser bare ikke så frem til å framføre for 200 stk XP Takk for oppmuntringen! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 07, 2006 7:33 pm
Allvis Type O som i Type O Negative? XB .. Finnes det noen andre? xp
Char! Eh .. Litt sent, men .. lykketil? xD <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 7:32 am
Gargis Marius` Så du er helt på egenhånd? Da blir det ihvertfall lett å stemme over hva som skal gjøres. mrgreen Nei, det gjør det vanskeligere. Nå er jeg del av Hamar & Omegn. Som er min kommune, Løten, Stange, Hamar, Ringsaker og også Elverum. Men de ønsker en ungdomskandidat høyt oppe på kommunelistene her, så da skulle det ikke være så vanskelig å finne ut hvem det blir. rofl Velkommen tilbake, Chris! Takk for det du!
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 9:06 am
Aurfy Allvis Type O som i Type O Negative? XB .. Finnes det noen andre? xp
Char! Eh .. Litt sent, men .. lykketil? xD <3 Marius ikke ha hørt om. Kule?
*høre på Scar Symmetry*
Char: 200 var litt mange ja.. men du skal nok klare deg helt fint. ^^ Bruker du Power Point?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 08, 2006 2:35 pm
Aurfy: Ikke som jeg veit XB Har bare hørt en sang av Type O Negative. Er de bra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 9:39 am
@Marius & Allvis:
OMG! DERE MÅ KØDDE?! Har dere ikke hørt Type O Negative? cry
Dere kaller dere metal-fans. D:
Pete Steele er bare .. :siklemasse: Han har den DYPESTE stemmen, og er bare SINNSYKT høy. o: Massivt sikle-verdig. Også lager de bra musikk da. talk2hand
Last ned "Be My Druidess" - "Cinnamon Girl" og "My Girlfriends Girlfriend" om dere skal ha samples på noen bra sanger. Evt bare last ned ALT. :B <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 09, 2006 1:05 pm
~Aurfy: Sa jo at jeg har hørt en sang daaa XB Men ska laste ned mer når jeg dimmi-dimmidu-dimmer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:16 am
Allvis ~Aurfy: Sa jo at jeg har hørt en sang daaa XB Men ska laste ned mer når jeg dimmi-dimmidu-dimmer En sang er ikke nok. xp
Når dimmer du igjen? o: <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 2:26 am
Fant en "Best of Type O Negative" CD. Så det går vel greit men jeg er litt skeptisk.. Band som gir ut "best of" CD'er pleier som oftest å være litt sånn.. pop.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 3:26 am
Aurfy: Takker XD
Marius: Jepp, hadde power point og allting.
Men jeg slapp unna! whee Læreren hadde alle gruppenummerene i en bolle, og trakk en lapp fotløpende. Vi hadde bare fire timer på oss så det var ikke tid til å høre på alle gruppene, og jeg var en av de heldige som slapp. Da var jeg glad!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |