|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:57 am
Chibi_Chocobo Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* och Baggiz har bunny slippers, Plysch har chickies och Sparvel har en björnhatt o.o Rate me ^_^ 8/10. Inte gilla mummy masken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 7:58 am
Petsy Chibi_Chocobo Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* och Baggiz har bunny slippers, Plysch har chickies och Sparvel har en björnhatt o.o Rate me ^_^ 8/10. Inte gilla mummy masken haha man ser ju så mycket av den sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 8:00 am
Chibi_Chocobo Petsy Chibi_Chocobo Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* och Baggiz har bunny slippers, Plysch har chickies och Sparvel har en björnhatt o.o Rate me ^_^ 8/10. Inte gilla mummy masken haha man ser ju så mycket av den sweatdrop Nä men.. ändå sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 8:25 am
numri Petsy Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* Baggiz har bunnys och chickies plysch har också chickies xp och numri har mini's, 2 brev med OMG/AFK hat och 4 brev med deviltail/angel sash xp Jag har båda hattarna, båda halsdukarna och båda väskorna från januari också smile Men jag har ingen sash längre. Den gick åt när jag köpte mina tofflor (Liksom hela mitt Jack-set crying )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 8:29 am
Yannah numri Petsy Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* Baggiz har bunnys och chickies plysch har också chickies xp och numri har mini's, 2 brev med OMG/AFK hat och 4 brev med deviltail/angel sash xp Jag har båda hattarna, båda halsdukarna och båda väskorna från januari också smile Men jag har ingen sash längre. Den gick åt när jag köpte mina tofflor (Liksom hela mitt Jack-set crying ) Men av Jack-setet, Sashen och tofflorna så föredrar du väl tofflorna ändå. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 8:40 am
Demon86 Mikusagi Ögonfärgen passar inte, men jag tycker inte att du skall byta. Svansen bryter färgen, men den får dig att se vild ut. Finns det inget skägg eller något du kan prova? Håret passar, både färg och frisyr! Jag har inga bra tips. 5.7p kan man inte se dig utan mask??? Jag som kämpar för fullt för att få passande kläder till den! Hallå? Någon som vill b edömma och hjälpa? (Ännu en gång hoppar ni över mig)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 1:40 pm
Petsy Yannah numri Petsy Sephyre kureyuki crying inte snällt crying xd domokun Jag och Petsy har mini wings, och Yannah har chickies. *retas ännu mer* Baggiz har bunnys och chickies plysch har också chickies xp och numri har mini's, 2 brev med OMG/AFK hat och 4 brev med deviltail/angel sash xp Jag har båda hattarna, båda halsdukarna och båda väskorna från januari också smile Men jag har ingen sash längre. Den gick åt när jag köpte mina tofflor (Liksom hela mitt Jack-set crying ) Men av Jack-setet, Sashen och tofflorna så föredrar du väl tofflorna ändå. xd av det skulle jag helst vilja ha ett jack-set ... speciellt tröjan 3nodding O_o;; whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 1:44 pm
Mikusagi Demon86 Mikusagi Ögonfärgen passar inte, men jag tycker inte att du skall byta. Svansen bryter färgen, men den får dig att se vild ut. Finns det inget skägg eller något du kan prova? Håret passar, både färg och frisyr! Jag har inga bra tips. 5.7p kan man inte se dig utan mask??? Jag som kämpar för fullt för att få passande kläder till den! Hallå? Någon som vill b edömma och hjälpa? (Ännu en gång hoppar ni över mig) hmm..vet inte riktigt...för min del tycker jag inte att rött och rosa går ihop...men det är ju bara min ringa åsikt (att byta hårfärg kanske?) men jag är lite dålig på att ge tips på vad mer att sätta dit/ändra sweatdrop (ignorerar dig iaf inte) ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 1:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 3:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:26 am
*döda Blixtras svans* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 1:36 am
Signstealer *döda Blixtras svans* ninja 7/10 Det mesta passar ihop, men det är inte min smak. o.< BAGGIZ! eek Jag såg dig på Avatar Spotlight tråden i Avatar Talk! Den bilden av din avatar ROCKADE, alltså! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 6:45 am
Midnight Yume Signstealer *döda Blixtras svans* ninja 7/10 Det mesta passar ihop, men det är inte min smak. o.< BAGGIZ! eek Jag såg dig på Avatar Spotlight tråden i Avatar Talk! Den bilden av din avatar ROCKADE, alltså! xd o.O Vart då? Det måste jag ha missat surprised Edit: Jag hittade den. Men jag tycker inte om outfiten som jag hade där gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 6:49 am
10/10
Älskar den där söta/gulliga stilen
Chibi_chan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 20, 2004 6:50 am
Baggiz: Jag tycker du borde försöka hitta föremål som passar dina slippers. surprised Alltså.. av samma gula färg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |