|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 8:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 8:20 am
hehe tenkte meg det...jeg tror det var du som sa til nimmy at de var teite forige uke! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 8:28 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 8:30 am
EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ hehe tenkte meg det...jeg tror det var du som sa til nimmy at de var teite forige uke! XD stemmer, de har alle mulige dumme små ¦arger på ³eg.. rosa og blå®® xp jeg har ikke rosa og blå © outfit'n min, da få² jeg ikke brukt'n da xp det er rosa ører...og blÃ¥ øyner....men hvis det er problemet...hvorfor ikke bruke roro robo puppy da? ^^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 8:36 am
Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ hehe tenkte meg det...jeg tror det var du som sa til nimmy at de var teite forige uke! XD stemmer, de har alle mulige dumme små ¦arger på ³eg.. rosa og blå®® xp jeg har ikke rosa og blå © outfit'n min, da få² jeg ikke brukt'n da xp det er rosa ører...og blÃ¥ øyner....men hvis det er problemet...hvorfor ikke bruke roro robo puppy da? ^^;; fordi den er rød og grÃ¥, passer hverfall ikke til outfit'n min xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 8:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 8:41 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 07, 2005 8:42 am
EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ EgoDoll Evil anime fan girl ^o^ hehe tenkte meg det...jeg tror det var du som sa til nimmy at de var teite forige uke! XD stemmer, de har alle mulige dumme små ¦arger på ³eg.. rosa og blå®® xp jeg har ikke rosa og blå © outfit'n min, da få² jeg ikke brukt'n da xp det er rosa ører...og blÃ¥ øyner....men hvis det er problemet...hvorfor ikke bruke roro robo puppy da? ^^;; fordi den er rød og grÃ¥, passer hverfall ikke til outfit'n min xp hehe sant det....vel...hå°¥r det blir noe bedre til din outfit til slutten av mnd da! 3nodding og noe drit kult! >.< hehe hadde væ²´ stas det 3nodding jeg veit ikke hva det kunne ha væ²´ da.. men samma det xp hadde væ²´ kult med no sko slik som Penguin og Seal slippers 3nodding eller noe med demonic eller angelic! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|