|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 2:57 pm
Gargis Ikke gråte. Var jo ikke vondt ment. D: G. Som i. En referanse. Vel, ja. G. awww. Vel. Fort deg å bli frisk. Ellers skal jeg skrive sinte leserbrev til avisa! razz God bedring! <3 Var det vel! D: Du er OND!!
.. G? Hva i all verden kan du kalle meg på G?
Hahaha. Pass deg, du veit jeg har så mye dritt på deg at tilogmed Sverige ville blitt sjokkert. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 3:00 pm
Marius` Aurfy [jeg savner emoticon :mongo: ] xDD Takktakk. <3 Er det noen andre som sjekker den "hvem har søkt" greia også? xD
Du er nummer 221031.
Min main acc er nummer 480483. xD
Det tror jeg ikke.. glemmer nesten at den eksisterer av og til. Siden det er så sjeldent at folk faktisk søker seg inn hit.
Åh.. vel det er ikke så gale. Det er tross alt snart 5 millioner medlemmer her.. like mange som i HELE Norge. <3
Også håper jeg du blir frisk igjen snart da, aldri kjekt å være sykemeldt. Med mindre du nettopp har fått ett nytt spill eller noe.. ninja Haha. Det er feil. xp Hver gang jeg har sjekket i det siste så har det vært en ny person der! Sådetså! : D <3 Vi burde legge til en sånn "Hvor hørte du om Det Norske Paradis fra?"
Sant. rofl Du vet at Los Angeles County har nesten dobbelt så mange innbyggere som Norge? xD
Haha. Kanskje jeg burde kjøpe meg ett nytt spill. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 3:03 pm
[C]hris Pia aka Aurfy: Jeg satt å snakket med Marius på MSN da han stappet opp en del av smilyene her fra gaia.... jeg har prøvd utallige måter å lagre dem slik at de ser normale ut når jeg putter dem på MSN, men de blir alltid dobbelt så store O.o. Kan du være så snill å fortelle meg hvordan jeg lagrer dem (redigerer dem) slik at jeg kan bruke de på MSN og vil se normale ut? *Legger seg på kneerne og ber om din kunskap* Jeg skal formatere PCen om ikke så lenge, så jeg får ikke beholt de fra Marius serlig lenge... Hopp Chris! Endelig har jeg fått snakket med Brett/X3R0N3 anngående de smileyene. ^^
Det han sa var:
ImageReady and Photoshop.
I copied the 3nodding from Gaia. I got the GIF into ImageReady. Then transferred the GIF, which was broken into layers by IR, into photoshop. I took the low nod and moved it one pixel to the left, then to the right.
The size thing? I took them into ImageReady and changed the canvas size to AT LEAST 19 x 19 pixels.
Håper det gir litt innsikt for deg? ^^ Om ikke kan jeg be han om å utdype. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 1:51 am
En AKTIV norsk åpen bar!? WHOA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 2:51 am
Aurfy Marius` Aurfy [jeg savner emoticon :mongo: ] xDD Takktakk. <3 Er det noen andre som sjekker den "hvem har søkt" greia også? xD
Du er nummer 221031.
Min main acc er nummer 480483. xD
Det tror jeg ikke.. glemmer nesten at den eksisterer av og til. Siden det er så sjeldent at folk faktisk søker seg inn hit.
Åh.. vel det er ikke så gale. Det er tross alt snart 5 millioner medlemmer her.. like mange som i HELE Norge. <3
Også håper jeg du blir frisk igjen snart da, aldri kjekt å være sykemeldt. Med mindre du nettopp har fått ett nytt spill eller noe.. ninja Haha. Det er feil. xp Hver gang jeg har sjekket i det siste så har det vært en ny person der! Sådetså! : D <3 Vi burde legge til en sånn "Hvor hørte du om Det Norske Paradis fra?"
Sant. rofl Du vet at Los Angeles County har nesten dobbelt så mange innbyggere som Norge? xD
Haha. Kanskje jeg burde kjøpe meg ett nytt spill. ninja
For ekte? Vel da skal ikke jeg klage. <3 Hvis du vil kan du få lage en slik tråd også.
Så klart, det bor jo tross alt en 350 millioner mennesker i USA. Yay.
Kjøp deg Kingdom Hearts II og Final Fantasy XII når det kommer. Eller Psychonauts som jeg nettopp kjøpte selv, det er det søteste spillet noengang. 4laugh
Dunkballz: Velkommen skal du være. wink Bra med en ny metal-elsker her på forumet. Du skal vel ikke på Unholy Alliance vel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 5:52 am
Dunkballz En AKTIV norsk åpen bar!? WHOA! ..Aktiv er vel opp til enhver. xD Men jeg prøver mitt iallefall! <3
Hei forresten! Og velkommen. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 5:56 am
Marius` For ekte? Vel da skal ikke jeg klage. <3 Hvis du vil kan du få lage en slik tråd også.
Så klart, det bor jo tross alt en 350 millioner mennesker i USA. Yay.
Kjøp deg Kingdom Hearts II og Final Fantasy XII når det kommer. Eller Psychonauts som jeg nettopp kjøpte selv, det er det søteste spillet noengang. 4laugh
Dunkballz: Velkommen skal du være. wink Bra med en ny metal-elsker her på forumet. Du skal vel ikke på Unholy Alliance vel? For ekte for sant. 3nodding Oki. whee Then I will. Tråd eller Sticky? o_O;;
Hehe, menalikevel. xp Ikke rart vi aldri kommer til å bli en verdensmakt. D: HEI PASS DERE ELLER SÅ INVADERER VI! - rofl Med de .. 5 tanksene der? rofl
Jeg vil ikke spille søtt. : ( Jeg vil spille kult! Også har jeg bare pc'en min. D: JEGVILHAWii! <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 7:25 am
Aurfy For ekte for sant. 3nodding Oki. whee Then I will. Tråd eller Sticky? o_O;;
Hehe, menalikevel. xp Ikke rart vi aldri kommer til å bli en verdensmakt. D: HEI PASS DERE ELLER SÅ INVADERER VI! - rofl Med de .. 5 tanksene der? rofl
Jeg vil ikke spille søtt. : ( Jeg vil spille kult! Også har jeg bare pc'en min. D: JEGVILHAWii! <33
Så bra. <3 Hm.. det passer vel som Sticky, eller?
Vi har jo noen marinejegere da.. mad Men men, jeg er ganske fornøyd med å ikke være verdensmakt. Da slipper vi alt tullet USA må stresse med hele tiden.
Wiiertøftja. Men PS2 gruser den selvsagt i bakken. Du kan skaffe deg Manhunt, eller GTA eller MGS. Hva som helst, det er helt utrolig mange kule spill på PS.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 8:03 am
Marius` Aurfy For ekte for sant. 3nodding Oki. whee Then I will. Tråd eller Sticky? o_O;;
Så bra. <3 Hm.. det passer vel som Sticky, eller?
Vi har jo noen marinejegere da.. mad Men men, jeg er ganske fornøyd med å ikke være verdensmakt. Da slipper vi alt tullet USA må stresse med hele tiden.
Wiiertøftja. Men PS2 gruser den selvsagt i bakken. Du kan skaffe deg Manhunt, eller GTA eller MGS. Hva som helst, det er helt utrolig mange kule spill på PS.Jada, det gjør den xD Tenkte det var greit å lage som tråd, så fikk du bestemme sjææææl. xD<3
rofl De får plass inni tanksene. xp Ja, det er sant. Tenk om hele verden skulle følge Norsk politikk på kloss hold. rofl
Jeg liker logikkspill og sånt. xD <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 8:10 am
Aurfy Gargis Ikke gråte. Var jo ikke vondt ment. D: G. Som i. En referanse. Vel, ja. G. awww. Vel. Fort deg å bli frisk. Ellers skal jeg skrive sinte leserbrev til avisa! razz God bedring! <3 Var det vel! D: Du er OND!!
Hahaha. Pass deg, du veit jeg har så mye dritt på deg at tilogmed Sverige ville blitt sjokkert. ninja
Jeg er ikke ond! Jeg er politiker. razz Fordi. Derfor. O: Du våger ikke! *snufse*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 9:07 am
Aurfy [C]hris Pia aka Aurfy: Jeg satt å snakket med Marius på MSN da han stappet opp en del av smilyene her fra gaia.... jeg har prøvd utallige måter å lagre dem slik at de ser normale ut når jeg putter dem på MSN, men de blir alltid dobbelt så store O.o. Kan du være så snill å fortelle meg hvordan jeg lagrer dem (redigerer dem) slik at jeg kan bruke de på MSN og vil se normale ut? *Legger seg på kneerne og ber om din kunskap* Jeg skal formatere PCen om ikke så lenge, så jeg får ikke beholt de fra Marius serlig lenge... Hopp Chris! Endelig har jeg fått snakket med Brett/X3R0N3 anngående de smileyene. ^^
Det han sa var:
I copied the 3nodding from Gaia. I got the GIF into ImageReady. Then transferred the GIF, which was broken into layers by IR, into photoshop. I took the low nod and moved it one pixel to the left, then to the right.
The size thing? I took them into ImageReady and changed the canvas size to AT LEAST 19 x 19 pixels.
Håper det gir litt innsikt for deg? ^^ Om ikke kan jeg be han om å utdype. <3 Det hjalp så sykt... At jeg ikke bare gjorde det istede for å prøve å komprimere dritten ved å legge hvitt rundt den! xd Tusen takk, Aurfy! Du er en engel! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 9:11 am
Velkommen til guilden foresten, Dunkballz! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 9:16 am
Gargis Aurfy Gargis Ikke gråte. Var jo ikke vondt ment. D: G. Som i. En referanse. Vel, ja. G. awww. Vel. Fort deg å bli frisk. Ellers skal jeg skrive sinte leserbrev til avisa! razz God bedring! <3 Var det vel! D: Du er OND!!
Jeg er ikke ond! Jeg er politiker. razz Fordi. Derfor. O: Du våger ikke! *snufse* Så Gargis har noen få dirty litle secrets han og ja... Overasker meg ikke. Alle har sine små dirty secrets. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 12:27 pm
Gargis Aurfy Gargis Ikke gråte. Var jo ikke vondt ment. D: G. Som i. En referanse. Vel, ja. G. awww. Vel. Fort deg å bli frisk. Ellers skal jeg skrive sinte leserbrev til avisa! razz God bedring! <3 Var det vel! D: Du er OND!!
Jeg er ikke ond! Jeg er politiker. razz Fordi. Derfor. O: Du våger ikke! *snufse* Ond .. Politiker .. Samme faen. xD
D: DUERDUM!
Jo, jeg våger. rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 12:29 pm
[C]hris Aurfy [C]hris Pia aka Aurfy: Jeg satt å snakket med Marius på MSN da han stappet opp en del av smilyene her fra gaia.... jeg har prøvd utallige måter å lagre dem slik at de ser normale ut når jeg putter dem på MSN, men de blir alltid dobbelt så store O.o. Kan du være så snill å fortelle meg hvordan jeg lagrer dem (redigerer dem) slik at jeg kan bruke de på MSN og vil se normale ut? *Legger seg på kneerne og ber om din kunskap* Jeg skal formatere PCen om ikke så lenge, så jeg får ikke beholt de fra Marius serlig lenge... Hopp Chris! Endelig har jeg fått snakket med Brett/X3R0N3 anngående de smileyene. ^^
Det han sa var:
Håper det gir litt innsikt for deg? ^^ Om ikke kan jeg be han om å utdype. <3 Det hjalp så sykt... At jeg ikke bare gjorde det istede for å prøve å komprimere dritten ved å legge hvitt rundt den! xd Tusen takk, Aurfy! Du er en engel! <3Yay! xD
Og ja. Gargis har et skap fullt av skjeletter. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|