|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 2:32 am
Har noen litt verdifulle items, verdt under 100k, men har ellers ikke så mye sammenlignet med mange andre ^^
Ha det gøy Gargis!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 3:19 am
Gargis Jeg har 5,4k nu, og en del i objekter, men de gidder jeg ikke telle med. Men da er jeg ren og pen, sovepose og pute er pakket, farrisen står klar, har alt jeg trenger av papirer og penner, og vinen er også pakket. Så da stikker jeg til Gjøvik på årsmøte og fest. w00t Snakkes! Buksevann! :B KOSDEG! <3
[ALLESAMMENMÅKOMMENTEREHVORFINTBILDETER, OGATJEGFAKTISKERSØTEREENNTOMASPÅDET PLZ!] [Post 2 på Announcementen. SE PÅ DET!]
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 4:57 am
Allvis Er alle her steinrike i Gaia land ell? XO Ja. Ihvertfall oss som har vært her siden 2003-04.
Pia: Jeg tok meg den friheten å bruke det som forside bilde. <3 Jeg er superfornøyd med resultatet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 8:48 am
jeg er ikke stein rik... kanskje fordi jeg ikke er her så ofte som andre er... sweatdrop
jobber og lspper av for tiden... rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 10:57 am
Bildet på forsiden er råkult!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 1:29 pm
Marius` Allvis Er alle her steinrike i Gaia land ell? XO Ja. Ihvertfall oss som har vært her siden 2003-04.
Pia: Jeg tok meg den friheten å bruke det som forside bilde. <3 Jeg er superfornøyd med resultatet.Det var ganske genialt, sant? ^^ <3 MELIKE! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 14, 2006 3:17 pm
Ikke noe buksevann. Dårlig med bukser som ... øh ... ikke var i bruk.
Og jeg kom nettopp hjem. Ble ikke noe av overnattingen, gitt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 4:43 am
Aurfy Marius` Allvis Er alle her steinrike i Gaia land ell? XO Ja. Ihvertfall oss som har vært her siden 2003-04.
Pia: Jeg tok meg den friheten å bruke det som forside bilde. <3 Jeg er superfornøyd med resultatet.Det var ganske genialt, sant? ^^ <3 MELIKE! <3
^^ Blir enda kjekkere med flere av medlemmene også. Kanskje du kan få henne til å skrive "Det Norske Paradis" på tegningen også? Så passer den bra som logo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 5:27 am
Tegningen ble kjempefin! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 2:03 pm
*sparke liv* Hvor er folk? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 2:16 pm
Pia aka Aurfy: Jeg satt å snakket med Marius på MSN da han stappet opp en del av smilyene her fra gaia.... jeg har prøvd utallige måter å lagre dem slik at de ser normale ut når jeg putter dem på MSN, men de blir alltid dobbelt så store O.o. Kan du være så snill å fortelle meg hvordan jeg lagrer dem (redigerer dem) slik at jeg kan bruke de på MSN og vil se normale ut? *Legger seg på kneerne og ber om din kunskap* Jeg skal formatere PCen om ikke så lenge, så jeg får ikke beholt de fra Marius serlig lenge...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 8:14 pm
xDDDDD
Her sitter jeg med en gjeng med nerder også er det JEG som får spørsmålene? FLOTTFLOTT! xD <3
Altså .. Jeg aner ikke. xp Gjør som meg: Skaff deg venner som kan sakene sine. Og ta greiene fra de. xD Har en kammis som er genial på gif's, han som har laget de fleste tror jeg. Men det er jo bare å kontakte meg på msn når du har formatert, så kan du stjele de da? ^^
Hvordan du skal gjøre det selv vet jeg altså desverre ikke. ^^;;
@Marius: Ute på byen og fyller. xp I helgen iallefall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 10:55 pm
Jeg festet i helga, planlegger ''1 år på gaia''- tråd med venner og har ellers masse skolearbeid ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 7:48 am
Aurfy xDDDDD
Her sitter jeg med en gjeng med nerder også er det JEG som får spørsmålene? FLOTTFLOTT! xD <3
Altså .. Jeg aner ikke. xp Gjør som meg: Skaff deg venner som kan sakene sine. Og ta greiene fra de. xD Har en kammis som er genial på gif's, han som har laget de fleste tror jeg. Men det er jo bare å kontakte meg på msn når du har formatert, så kan du stjele de da? ^^
Hvordan du skal gjøre det selv vet jeg altså desverre ikke. ^^;;
@Marius: Ute på byen og fyller. xp I helgen iallefall.
Tror du at du kan spørre ham om hvordan han gjør det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 10:02 pm
Aurfy @Marius: Ute på byen og fyller. xp I helgen iallefall.
Jeg spurte på en mandag. mad Men ja.. jeg blir vel borte en del når jeg fyller 18 om noen måneder.
Charinje: Sånne tråder er alltid kjekke. ^^ Selv nærmer jeg meg tre år snart.. Syyykt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |