|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 02, 2006 10:50 pm
[C]hris Da var det LANet over, var gøy det, bortsett fra at jeg fikk bare ca 5 timer med søvn totalt... xd Kan lese om det i journalen min, der er det bilder også. Skrev det på engelsk, men jeg regner med dere skjønner hva som står der ettersom gaia er en engelsk/amerikansk side.
Her er linken til journalen: Om ByLAN Ser ut som du hadde det artig ^^ Masse cola!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 3:12 am
Charinje [C]hris Da var det LANet over, var gøy det, bortsett fra at jeg fikk bare ca 5 timer med søvn totalt... xd Kan lese om det i journalen min, der er det bilder også. Skrev det på engelsk, men jeg regner med dere skjønner hva som står der ettersom gaia er en engelsk/amerikansk side.
Her er linken til journalen: Om ByLAN Ser ut som du hadde det artig ^^ Masse cola! Tortillas. <3 Tenker at øynene dine var smertefulle etterpå, ja? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 9:15 am
Marius` Charinje [C]hris Da var det LANet over, var gøy det, bortsett fra at jeg fikk bare ca 5 timer med søvn totalt... xd Kan lese om det i journalen min, der er det bilder også. Skrev det på engelsk, men jeg regner med dere skjønner hva som står der ettersom gaia er en engelsk/amerikansk side.
Her er linken til journalen: Om ByLAN Ser ut som du hadde det artig ^^ Masse cola! Tortillas. <3 Tenker at øynene dine var smertefulle etterpå, ja? xd Varmet de i microen og stappet salat i dem... xd Men jeg måtte ha noe mat. Men øynene mine var ikke vonde, bare umulige å holde oppe. xp Glemte å si at vi hadde en gigabyte linje der siste dagen skule vi se om vi kunne sprenge den. eek Lastet ned GTO videre, gikk mye fortere enn her. Fikk meg et par nye spill på PCen også fra kompissene mine, blant annet GTA SA, C&C, og.. err... SWAT 4. Kommer sikkert på mer etter hvert...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 12:19 pm
Ikke helt mine typer spill, men uansett artig med gratis spill whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 2:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 03, 2006 4:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 1:17 am
Ikkeegentlig. :/ Vil du at jeg skal si at det ble bedre?
Ooh items. [-løpeogkjøpe-]
Også skal jeg kjøpe meg Doc. Martens i dag. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 2:14 am
De nye tingene er kule whee
Vel, tid for skole xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 4:52 am
Aurfy Ikkeegentlig. :/ Vil du at jeg skal si at det ble bedre?
Ooh items. [-løpeogkjøpe-]
Også skal jeg kjøpe meg Doc. Martens i dag. <3 Ikkeegentlig? <3 Får ta en titt på de nye itemene jeg også.. selv om jeg er blakk nå. Men det går bra.
Doc. Martens?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 6:06 am
var bare noen få ting som var noe, mest fra de 'drop dead and sexy' greiene.
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 8:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 1:22 pm
Minerva? Jeg digget de nye hodene.. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 9:41 pm
Pia: NOW I KNOW YOUR NAME! Håhååh! X)
Digger de nye pinsene heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 04, 2006 11:07 pm
Ja, hodene var artige xd Kult at de hadde ninja og pirat; må anskaffe meg dem
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 05, 2006 3:38 am
Hodene koster bare 150 gull, så det er jo strålende. Look into my big eyeeee! burning_eyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |