|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 3:06 pm
EgoDoll Jeg får se hvor mye jeg bruker av tida mi her, vil ikke ta på meg å modde uten at jeg kan gjøra no vettugt med det smile selv om jeg ikke blir overrasket om jeg kommer til å bli her en del razz Jeg logger inn også må jeg velge no klær og opplegg, bære "hæ?!" også er tinga som var vært 300 gold i gode gammle dager vært over 50k og slik nå razz urgh xd noen som har no peiling på hvor mye 2003 jacked-up pants er verdt? razz Selvsagt, dette er det beste stedet i heeele Norge. <3 Og ja.. de buksene er vel oppe i over 400k nå. Solgte mine for å få kjøpt denne OMG hatten. dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 4:05 pm
Aurfy Ego:
Hørte på Cradle, like før jeg skulle høre på bandet ditt. Også trodde jeg at jeg fortsatt hørte på Cradle. xD
Det var litt skummelt.
Men veldig veldig bra musikk! <3 Melike. Knall biggrin skal du på unholy alliance?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 4:08 pm
Marius` EgoDoll Jeg får se hvor mye jeg bruker av tida mi her, vil ikke ta på meg å modde uten at jeg kan gjøra no vettugt med det smile selv om jeg ikke blir overrasket om jeg kommer til å bli her en del razz Jeg logger inn også må jeg velge no klær og opplegg, bære "hæ?!" også er tinga som var vært 300 gold i gode gammle dager vært over 50k og slik nå razz urgh xd noen som har no peiling på hvor mye 2003 jacked-up pants er verdt? razz Selvsagt, dette er det beste stedet i heeele Norge. <3 Og ja.. de buksene er vel oppe i over 400k nå. Solgte mine for å få kjøpt denne OMG hatten. dramallama Såpass ja smile men det er da ålreit å høre biggrin jeg er helt uttafor med dessa prisa nå jeg razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 4:50 pm
Litt Gaiatreff på Unholy alliance ve?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 10:38 pm
EgoDoll Marius` EgoDoll Jeg får se hvor mye jeg bruker av tida mi her, vil ikke ta på meg å modde uten at jeg kan gjøra no vettugt med det smile selv om jeg ikke blir overrasket om jeg kommer til å bli her en del razz Jeg logger inn også må jeg velge no klær og opplegg, bære "hæ?!" også er tinga som var vært 300 gold i gode gammle dager vært over 50k og slik nå razz urgh xd noen som har no peiling på hvor mye 2003 jacked-up pants er verdt? razz Selvsagt, dette er det beste stedet i heeele Norge. <3 Og ja.. de buksene er vel oppe i over 400k nå. Solgte mine for å få kjøpt denne OMG hatten. dramallama Såpass ja smile men det er da ålreit å høre biggrin jeg er helt uttafor med dessa prisa nå jeg razz Jeg kan gi deg prisanslag.. for en billig penge. o; Men ja, hvor har du fått deg billetter? Meg å Pia har i Seksjon 3; ståplasser. Wall of Death noen? <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 10:40 pm
Aurfy Gairo Aurfy Gairo Mohahaha Pia nu kommer du aldrig komma undan från mig xDD >.< Hvem har sagt at jeg vil det?
xp xDDD sant ^__^
när får man se dig nästa gång då? o_____OPappa flyttet jo, så jeg aner ikke. D:
Men jeg håper jeg får komme meg til Stockholm snart, bare mase litt på David eller André om jeg kan sove hos de. xD Evt hotell, men det er dyyyyyrt. D:
Så du ikke de bildene forresten? xD <3 Husker du når vi var på McD og tullet med de ballongene? xD masse geniale bilder derfra. ; ) jo just de jag. de sa du ju.
vågar du sova över hos dom dära pojkarna o___O xP
Nä. jag har inte fått några bilder TT__TT vill ha gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 10:41 pm
EgoDoll: skriver inte du musik? känner igen dig ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 5:32 am
Hvem er det som kommer på Unholy Alliance a? Hakke fått det med deg ^^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 28, 2006 6:54 am
Allvis Hvem er det som kommer på Unholy Alliance a? Hakke fått det med deg ^^;; Marius, Pia, Stian. Kommer du? <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 1:02 am
EgoDoll Aurfy Ego:
Hørte på Cradle, like før jeg skulle høre på bandet ditt. Også trodde jeg at jeg fortsatt hørte på Cradle. xD
Det var litt skummelt.
Men veldig veldig bra musikk! <3 Melike. Knall biggrin skal du på unholy alliance?Som Marius allerede har sagt 20 ganger, jupp. xD D: Tror han skal få meg til å moshe! D: D: D:
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 1:04 am
Gairo Aurfy Gairo Aurfy Gairo Mohahaha Pia nu kommer du aldrig komma undan från mig xDD >.< Hvem har sagt at jeg vil det?
xp xDDD sant ^__^
när får man se dig nästa gång då? o_____OPappa flyttet jo, så jeg aner ikke. D:
Men jeg håper jeg får komme meg til Stockholm snart, bare mase litt på David eller André om jeg kan sove hos de. xD Evt hotell, men det er dyyyyyrt. D:
Så du ikke de bildene forresten? xD <3 Husker du når vi var på McD og tullet med de ballongene? xD masse geniale bilder derfra. ; ) jo just de jag. de sa du ju.
vågar du sova över hos dom dära pojkarna o___O xP
Nä. jag har inte fått några bilder TT__TT vill ha gonk M-m, men jeg skal prøve på det da. <3
Hihi, egentlig ikke. xD Men hos David har jeg Anna til å passe meg da! xD <3333 Aw, jeg savner Anna. D: <3
Aw. Jeg skal se hva jeg får gjort. xD <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 1:06 am
Allvis Hvem er det som kommer på Unholy Alliance a? Hakke fått det med deg ^^;; Band eller folk? xD Band = In Flames - Slayer - Children of Bodom - Lamb of God - Thine Eyes Bleed.
[-gledeseg-] Selv om jeg har sett Slayer og CoB før .. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 1:13 am
Velkommen Cara Mia! : D
[ <3333 The Labyrinth! ]
You remind me of the babe. What babe? The babe with the power. What power? The power of woodoo. Who do? You do! Do what? Remind me of the babe!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 29, 2006 7:45 pm
Marius`: Jeg tenkte på hvilke band som kom jeg da XP Det spørs når konserten er. Er jo fremdeles i Militæret ennå gonk
Aurfy: Humm In Flames, Children of Bodom og Lamb of God står jeg fint over men hadde vært interresant å sett Slayer 3nodding Hakke hørt noe av de nye sangene ennå heller Dx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 30, 2006 4:36 am
Allvis Marius`: Jeg tenkte på hvilke band som kom jeg da XP Det spørs når konserten er. Er jo fremdeles i Militæret ennå gonk
Aurfy: Humm In Flames, Children of Bodom og Lamb of God står jeg fint over men hadde vært interresant å sett Slayer 3nodding Hakke hørt noe av de nye sangene ennå heller Dx Den 15 november. Er du ute av helvetet da? : D
Hehe, Slayer har jeg sett. Det er egentlig ikke sååå mye å se. Men jeg drar fordi "alle" andre gjør det, og fordi jeg trenger en ordentlig konsert i November. xD CoB er faktisk ganske bra live. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |