|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 10:12 am
Aurfy Marius` Aurfy JEG HØRER PÅ POP!
HELE DAGEN!
.. rart jeg blir gal? talk2hand
Neeeei, Radio er kjedelig. D: men jeg tror ikke folka her hadde vært sååå glade om jeg spilte musikken min heller. Så enten meg eller kundene. o_O;; DITTO. Folk på skolen hører på "Ridin' Dørty" heeele tiden.. blir sprø. Jeg kommer nok ikke til å overleve russetiden.OMG! Jeg har hørt BESTE parodien på den. xD
"white and nerdy"
rofl rofl rofl
Gotta love it. cool
D'ekke meninga at du skal overleve russetia vøttø. Derfor er jeg sleip og hopper over den xD Orgialen er sånn... Bob, bob... Men Parodien bare eier! lol Sikkert en av de beste parodiene til weird al etter amish paradise! xd
Når det gjelder russe tider, så blir nå ikke jeg russ før om to år, men jeg har store onde planer! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 10:16 am
Gargis Ikke la dere lure. Aurfy er bokhandleren fra Kabul. Redigert: Høyre-plagget. Det må være BH-en. Støtter de store og løfter de små. BADAM-PSH! Beste analogien noensinne. Støtter de store og skjuler de små... Badam-psssh..? xd
|
 |
 |
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 11:52 am
Marius!
Hva synes du om henne? hun laget nettopp avi-art for meg, som ble seende slik ut [OC] *og* hun er rimelig. ^^
Dessuten kan vi alltids lage flere. xD Jeg bare digger henne. Hun er superkoselig og veldig flink. :B <3
Mulig vi bare kan ta crew? ; ) HCKANYWAYS. Jeg får et prisoverslag snart. Ok. Hvor mange er vi? La oss si 7 da. Om vi er 7 stykker så blir prisen: 3000 for håndfarget [som min] Og 3500 for CG. [jeg kommer iallefall til å legge til tips på den latterlige lave prisen xD]
Hvorfor er du ikke på MSN når jeg trenger å snakke med deg? mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 4:47 am
Det kalles ett liv? <3
Men ja, vi kan vel bare ta ett crew bilde i første omgang. Så kan vi få laget noen flere senere, spurte Sui hva hun ville ta for ett stort gruppebilde. Har ikke fått svar enda, men det er nok atskillig mer. Uansett, prisen er genial. Så bare si ifra hva du vil ha fra meg du. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 5:26 am
Mohahaha Pia nu kommer du aldrig komma undan från mig xDD >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 5:48 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 6:48 am
Gairo Mohahaha Pia nu kommer du aldrig komma undan från mig xDD >.< Hvem har sagt at jeg vil det?
xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 6:48 am
Så søt er han ikke altså. talk2hand
Jeg har bilder som kunne skremme en stein! xd
[baretullerRobin,duerkjempesøtdu.<3]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 6:58 am
Marius` Det kalles ett liv? <3
Men ja, vi kan vel bare ta ett crew bilde i første omgang. Så kan vi få laget noen flere senere, spurte Sui hva hun ville ta for ett stort gruppebilde. Har ikke fått svar enda, men det er nok atskillig mer. Uansett, prisen er genial. Så bare si ifra hva du vil ha fra meg du. ^^ Liv? Hva pokker er det for noe? D:
Jeg vil ha halen min? xp
Oki. Da bestiller jeg et crew-bilde såfort jeg får funnet noe jeg kan gå med. xD Har tråd i AT nå, kom innom og kle meg opp? xD <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 7:13 am
Aurfy Gairo Mohahaha Pia nu kommer du aldrig komma undan från mig xDD >.< Hvem har sagt at jeg vil det?
xp xDDD sant ^__^
när får man se dig nästa gång då? o_____O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 7:15 am
Aurfy Så søt er han ikke altså. talk2hand
Jeg har bilder som kunne skremme en stein! xd
[baretullerRobin,duerkjempesøtdu.<3] xP de bilderna vill jag se xDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 7:45 am
Aurfy Marius` Det kalles ett liv? <3
Men ja, vi kan vel bare ta ett crew bilde i første omgang. Så kan vi få laget noen flere senere, spurte Sui hva hun ville ta for ett stort gruppebilde. Har ikke fått svar enda, men det er nok atskillig mer. Uansett, prisen er genial. Så bare si ifra hva du vil ha fra meg du. ^^ Liv? Hva pokker er det for noe? D:
Jeg vil ha halen min? xp
Oki. Da bestiller jeg et crew-bilde såfort jeg får funnet noe jeg kan gå med. xD Har tråd i AT nå, kom innom og kle meg opp? xD <33 Det er noe du må finne ut på egenhånd. ^^
Oki, sender den som en gave. Da slipper vi trade greiene. Hvor er AT tråden din da?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 7:51 am
Gairo Aurfy Gairo Mohahaha Pia nu kommer du aldrig komma undan från mig xDD >.< Hvem har sagt at jeg vil det?
xp xDDD sant ^__^
när får man se dig nästa gång då? o_____OPappa flyttet jo, så jeg aner ikke. D:
Men jeg håper jeg får komme meg til Stockholm snart, bare mase litt på David eller André om jeg kan sove hos de. xD Evt hotell, men det er dyyyyyrt. D:
Så du ikke de bildene forresten? xD <3 Husker du når vi var på McD og tullet med de ballongene? xD masse geniale bilder derfra. ; )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 7:54 am
Marius` Aurfy Marius` Det kalles ett liv? <3
Jeg vil ha halen min? xp
Oki. Da bestiller jeg et crew-bilde såfort jeg får funnet noe jeg kan gå med. xD Har tråd i AT nå, kom innom og kle meg opp? xD <33 Det er noe du må finne ut på egenhånd. ^^
Oki, sender den som en gave. Da slipper vi trade greiene. Hvor er AT tråden din da?Jammen! Jeg er ikke vant med å finne ut noe på egenhånd! D:
Gavesystemet er nede, og nå fikk du også vite det. xD
Err .. i AT? xD Se etter nicket mitt, eller se på trådene mine? D: Jeg er for lat til å finne link, også må jeg løpe fordi jeg skal stenge. :3
har du en link til avataren du skal ha med i bildet forresten? Jeg sender beskjed til Gaara senere i dag om folkene til crew bildet og sånn. :3 Tenkte litt sånn "we're the bosses" aktig bilde. xD Det kan bli kos! Gleder meg til å se hva hun gjør ut av det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 27, 2006 7:57 am
Aurfy Jammen! Jeg er ikke vant med å finne ut noe på egenhånd! D:
Gavesystemet er nede, og nå fikk du også vite det. xD
Err .. i AT? xD Se etter nicket mitt, eller se på trådene mine? D: Jeg er for lat til å finne link, også må jeg løpe fordi jeg skal stenge. :3
har du en link til avataren du skal ha med i bildet forresten? Jeg sender beskjed til Gaara senere i dag om folkene til crew bildet og sånn. :3 Tenkte litt sånn "we're the bosses" aktig bilde. xD Det kan bli kos! Gleder meg til å se hva hun gjør ut av det. Jeg kan vise deg når vi er gode å fulle etter konserten. <3
Skal bli, jeg klarer nok å finne frem selv. Desverre er jeg mest sannsynlig for lat til å lage en outfit til deg.
Ooh.. Det blir bra ja. Her har du avataren jeg vil bruke. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|