|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 7:13 am
Gargis Jeg bedriver jobb. Dag ut og dag inn. Slitsomt, men jeg digger det. Og i den forbindelse vil jeg gjerne si at jeg nettopp har lært at Bruce Dickinson (vokalist i Iron Maiden) var aktiv i vårt britiske søsterparti; The Conservative Party. cool Jeg klarer bare ikke iron maiden... talk2hand Sorry, men han fyren passer liksom ikke inn der. Han kan synge, og instrumentalt er iron maiden bra, men tilsammen er det liksom noe som ikke gjør at jeg vil høre på dem...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 8:05 am
Vel. Smaken er som baken. Bare dritt.
HURRRRRR!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 9:13 am
Gargis Vel. Smaken er som baken. Bare dritt. HURRRRRR! Tror det er mer som dette: ''Smaken er som baken, den er delt i to deler...'' xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 12:12 pm
Altså. Det egentlige ordtaket stemmer jo ikke. Det finnes mer enn to forskjellige deler. Og den ene delen mener at den andre er dritt, derfor passer min versjon av ordtaket bedre, siden den ikke spesifiserer at smaksoppfatningen kun kan deles opp i to, og får med at en del mener at den andre delen er dritt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 12:51 pm
Riktig det Gargis.. Men ja, alle har sine preferanser. Selv liker jeg ikke Iron Maiden så godt generelt sett, så jeg skal ikke starte noe aksjon for å gi ham fyken eller noe.
Blir herrrlig med Bodom/Slayer/In Flames konsert. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 4:29 am
Y ELO U!
Jeg er tilbake fra mañana, mañana land! : D [noe ufrivillig]
Og oppdager at Gaia har innført et helt genialt idiotisk system. HVEM VIL VITE HVOR MYE GOLD DE FÅR FOR HVER ENESTE JÆVLA TING DE GJØR?! .. Ja, jeg vet jeg kan skru den av. Men faen da. rolleyes
dramallama
On the other hand. Jeg foreslår en clean-up i hovedforumet, da det er mange tråder som ikke blir rørt lenger og vi egentlig ikke har behov for. Sletting evt flytting til søppeldynga, the memories of threads long lost.
xp
|
 |
 |
|
|
|
Dangerous Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 6:20 am
Enig der ja.. relativt irriterende. Vil det si Spania?
Vel da skal du, min trofaste medarbeider, få oppgaven av å ta deg av trådene. Ja?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:02 am
Delegering er et tegn på en god leder. xp Evt en lat en.
Jaok, men bare til søpledynga da eller? ^^
Selvsagt vil det si Spania. dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:32 am
Du vet at jeg ikke er lat. <3
Men ja, er jo det vi har dynga til egentlig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 04, 2006 11:38 am
Visst pokker er du lat. Gidder ikke bli 18 før i Desember engang!
rofl
Jau. Holder på. xD Blir bare litt lost i trådene innimellom. Morsomt å mimre. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 1:35 am
Speaking of which. Du skal få lov å kjøpe alkohol til meg. <3
Ser bra ut nå, godt jobbet menig Pia. Håper Ego kommer tilbake snart.. *savnepå*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 8:12 am
Hvor er det egentlig blitt av han? Hvor er han? :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 1:43 pm
Marius` Speaking of which. Du skal få lov å kjøpe alkohol til meg. <3
Ser bra ut nå, godt jobbet menig Pia. Håper Ego kommer tilbake snart.. *savnepå* HÆHÆHÆHÆ!
..jaok. xD Sålenge det er øl/vin/rusbrus/helstikkerusbrusfaktisk :3 Fordi jeg gidder ikke leeche på andre folk til å kjøpe sprit for deg. razz
Men det kan vi ta seinere. :3
xD Yay! KUDOS! <33 Sikker på at han kommer tilbake a?[hintetilatvisekapteinsjobbenburdegåtilnoenandre] xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 05, 2006 10:38 pm
Aurfy HÆHÆHÆHÆ!
..jaok. xD Sålenge det er øl/vin/rusbrus/helstikkerusbrusfaktisk :3 Fordi jeg gidder ikke leeche på andre folk til å kjøpe sprit for deg. razz
xD Yay! KUDOS! <33 Sikker på at han kommer tilbake a?[hintetilatvisekapteinsjobbenburdegåtilnoenandre] xD Det går fint, jeg hadde ikke planlagt å bli fullstendig drita uansett. Men ja, senere. <33
Hm.. Du har ett poeng der. Tror nesten vi må overføre den jobben midlertidig. Any takers?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 06, 2006 12:27 am
Marius` Aurfy HÆHÆHÆHÆ!
xD Yay! KUDOS! <33 Sikker på at han kommer tilbake a?[hintetilatvisekapteinsjobbenburdegåtilnoenandre] xD Det går fint, jeg hadde ikke planlagt å bli fullstendig drita uansett. Men ja, senere. <33
Hm.. Du har ett poeng der. Tror nesten vi må overføre den jobben midlertidig. Any takers?Flottflottflott. De selger sikkert øl på konserten også. *håpehåpe*
Konsert er best med øl. :B
Haha. Nå får du slutte å delegere ALT da Marius. : P Det er du som må vurdere hvem som passer best til jobben. ^^
Uansett så er det ikke noe særlig mye å "moderere" her. xD Alle er jo så snille!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |