|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 12:20 pm
@ Sifri: Ohh dat is vervelend .. miss heb je niet de goede codecs geinstaleerd?
@ Caero: Oh hoeveel moet je er dan wel niet maken?
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 9:29 pm
@ Sifri: Je bent niet de enige xD
@ Caerolyna: wat moet je daar dan precies mee doen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:29 am
Bahhh ik ben nog super wazig en ik heb geen zin om ff naar school te gaan om een stageboekje te ontvangen gonk
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 2:36 am
KisaraGirl Bahhh ik ben nog super wazig en ik heb geen zin om ff naar school te gaan om een stageboekje te ontvangen gonk heart ben benieuwd of je het geregeld krijgt om bij jezelf stage te lopen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 4:59 am
Gw3nn0w KisaraGirl Bahhh ik ben nog super wazig en ik heb geen zin om ff naar school te gaan om een stageboekje te ontvangen gonk heart ben benieuwd of je het geregeld krijgt om bij jezelf stage te lopen Yup is geregeld biggrin Maar ik heb dus me mentor aangesproken over dat cijfer en het was van ja ik kan er nu niks mee want ik kan nergens bij en ik weet het ook .. terwijl hij gvd het persoon is die voor dat vak mij een cijfer moet geven. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 11:59 am
Bepaalde mensen zijn er niet wanneer je ze nodig hebt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:36 pm
Ja dat is vervelend als je ze nodig hebt sad Ik heb woensdag herkansing van wiskunde toets .. weet alleen niet of ik em nu wel haal sad want het is dus niet dezelfde toets.
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:41 pm
Ik heb ook wiskunde herkansing deze week sad Succes!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:47 pm
Ja dankje jij ook .. ik gaat wiskunde het enige vak waar ik ooit onvoldoendes bij haal .. snap ook niet wrm ik het heb in me opleiding .. net als natuurkunde .. die heb ik gelukkig gehaald biggrin en dat was nog een examen ook xd
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:51 pm
Wiskunde is ook mijn zwaktepunt, snap er nooit zoveel van. En natuurkunde al helemaal niet. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:54 pm
Ik ook niet hoor .. het was dat dat examen super makkelijk was en iedereen 1 punt extra kreeg. toen had ik een 7.1 biggrin
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:57 pm
Ja die leraar heeft het goed gedaan .. hij liep met ons het examen door voordat we het gingen maken en gaf tips .. een echte life saver die man. 3nodding
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 12:59 pm
KisaraGirl @ Sifri: Ohh dat is vervelend .. miss heb je niet de goede codecs geinstaleerd? heart ik heb er al iets op gevonden 4laugh nu erger ik me echter aan examens.. ik ben ze enorm hard.. beuh *loopt door de kamer met armen omhoog en al luid schreeuwen -kyaaaaaaa whee - *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 1:04 pm
KisaraGirl Ja die leraar heeft het goed gedaan .. hij liep met ons het examen door voordat we het gingen maken en gaf tips .. een echte life saver die man. 3nodding heart Zulke lerarens moet je hebben, in plaats van de leraren die niets oefenen in de les waardoor je een onvoldoende haalt voor je toets.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|