|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 6:32 am
coco koala die nieuwe items zijn egt leuk o-o oeeh Jah idd ^_^ Die zeemeermin stuff zijn vooral coowl ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 9:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 12:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 1:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 11:28 am
ik wil kwijt dat ik iets doms heb gezegd tegen een vriend en ik nu vrees dat die niet meer met me wil praten cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 3:39 pm
Sifri ik wil kwijt dat ik iets doms heb gezegd tegen een vriend en ik nu vrees dat die niet meer met me wil praten cry Wat heb je gezegt dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 28, 2007 11:29 am
^ ik denk dat ik toen overhoop zat met mezelf en zei dat ik niet meer op msn zou komen.. en dat die vriend toen vroeg of het aan hem loog, zei ik half en half.. dan is hij zo nja, kwaad weggelopen nadat hij "grof" zei .. ... nu .. ben ik zowat iedereen kwijt.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 29, 2007 3:08 pm
Sifri ^ ik denk dat ik toen overhoop zat met mezelf en zei dat ik niet meer op msn zou komen.. en dat die vriend toen vroeg of het aan hem loog, zei ik half en half.. dan is hij zo nja, kwaad weggelopen nadat hij "grof" zei .. ... nu .. ben ik zowat iedereen kwijt.. whee Als hij u ni geblockt heeft fzo,, k**t ge uitleggen wat ge bedoelde misschien?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 3:25 am
Ik wil kwijt dat ik EINDELIJK vakantie heb blaugh Kmoet alleen wel een heel frans gesprek in me hoofd zien te stampen...maarja daar begin ik wel aan op de laaste dag van de vakantie 3nodding (zoals altijd sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 3:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 9:03 am
Ik kan niet wachten tot zomervakantie eindelijk begint 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 9:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 09, 2007 10:43 am
Weet niet waar ik zin in heb
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 09, 2007 1:59 pm
Dat ik een beetje verslaafd ben aan een liedje xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 12, 2007 9:06 am
ik wil nu kwijt dat het me enorm irriteerd dat iemand me vergelijkt met haar beste vriendin. ik ben die totaal niet.. en ik haat t als ze op m'n scherm liggen mee te zien (>_<) (NIELS ZIE OP UW EIGEN SCHERM)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |