|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 1:14 pm
Ik kijk een soaps. Ik kijk bijna geen TV.. alleen naar Comedy Central xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 2:06 pm
Gw3nn0w Ik kijk een soaps. Ik kijk bijna geen TV.. alleen naar Comedy Central xD Dat is wreed biggrin That 70's show vindt ik zo leuk xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 2:21 pm
KisaraGirl Gw3nn0w Ik kijk een soaps. Ik kijk bijna geen TV.. alleen naar Comedy Central xD Dat is wreed biggrin That 70's show vindt ik zo leuk xd heart
Ga The Office kijken.. is echt humor. Hoe vaker je kijkt hoe cooler het word biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 2:22 pm
Gw3nn0w KisaraGirl Gw3nn0w Ik kijk een soaps. Ik kijk bijna geen TV.. alleen naar Comedy Central xD Dat is wreed biggrin That 70's show vindt ik zo leuk xd heart
Ga The Office kijken.. is echt humor. Hoe vaker je kijkt hoe cooler het word biggrin  Nee dat vindt ik eigenlijk niet echt leuk net als teachers en nog meer ander gezeik daaro xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 2:56 pm
KisaraGirl Gw3nn0w KisaraGirl Gw3nn0w Ik kijk een soaps. Ik kijk bijna geen TV.. alleen naar Comedy Central xD Dat is wreed biggrin That 70's show vindt ik zo leuk xd heart
Ga The Office kijken.. is echt humor. Hoe vaker je kijkt hoe cooler het word biggrin  Nee dat vindt ik eigenlijk niet echt leuk net als teachers en nog meer ander gezeik daaro xd heart
Teachers is saai The Office is vet biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 2:57 pm
Gw3nn0w KisaraGirl Gw3nn0w KisaraGirl Gw3nn0w Ik kijk een soaps. Ik kijk bijna geen TV.. alleen naar Comedy Central xD Dat is wreed biggrin That 70's show vindt ik zo leuk xd heart
Teachers is saai The Office is vet biggrin  Haha blaugh South Park is ook vet 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 3:19 pm
KisaraGirl Gw3nn0w Ik kijk een soaps. Ik kijk bijna geen TV.. alleen naar Comedy Central xD Dat is wreed biggrin That 70's show vindt ik zo leuk xd heart That 70's show is inderdaad wel leuk. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 2:29 am
Lizsel KisaraGirl Gw3nn0w Ik kijk een soaps. Ik kijk bijna geen TV.. alleen naar Comedy Central xD Dat is wreed biggrin That 70's show vindt ik zo leuk xd heart That 70's show is inderdaad wel leuk. 3nodding
Tis wel typisch Amerikaans xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 3:04 am
Gw3nn0w Lizsel KisaraGirl Gw3nn0w Ik kijk een soaps. Ik kijk bijna geen TV.. alleen naar Comedy Central xD Dat is wreed biggrin That 70's show vindt ik zo leuk xd heart That 70's show is inderdaad wel leuk. 3nodding
Tis wel typisch Amerikaans xD Vindt het wel meevallen xd ik vindt het echt grappig. vannacht was er XXL van dus alle eps van de hele week achter elkaar biggrin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 3:06 am
KisaraGirl Gw3nn0w Lizsel KisaraGirl Gw3nn0w Ik kijk een soaps. Ik kijk bijna geen TV.. alleen naar Comedy Central xD Dat is wreed biggrin That 70's show vindt ik zo leuk xd heart That 70's show is inderdaad wel leuk. 3nodding
Tis wel typisch Amerikaans xD Vindt het wel meevallen xd ik vindt het echt grappig. vannacht was er XXL van dus alle eps van de hele week achter elkaar biggrin heart
Okeej das leuk xD.. maar ik zie de helft altijd al 's avonds xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 3:24 am
Gw3nn0w KisaraGirl Gw3nn0w Lizsel KisaraGirl Gw3nn0w Ik kijk een soaps. Ik kijk bijna geen TV.. alleen naar Comedy Central xD Dat is wreed biggrin That 70's show vindt ik zo leuk xd heart That 70's show is inderdaad wel leuk. 3nodding
Okeej das leuk xD.. maar ik zie de helft altijd al 's avonds xD Ik niet ben dan of achter me pc of in de sportschool. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 3:25 am
KisaraGirl Gw3nn0w KisaraGirl Gw3nn0w Lizsel That 70's show is inderdaad wel leuk. 3nodding
Okeej das leuk xD.. maar ik zie de helft altijd al 's avonds xD Ik niet ben dan of achter me pc of in de sportschool. heart
ik ook achter pc.. maarjah ik heb vaak dan ook TV aanstaan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 3:40 am
Ja wij ook wel maar dan niet daarop xd Meestal op veronica ofzo. 3nodding
heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 17, 2007 4:58 am
KisaraGirl Ja wij ook wel maar dan niet daarop xd Meestal op veronica ofzo. 3nodding heart
Veronica is saai xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|