|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 7:22 pm
NightSRok Yello! I mean, hello! Finally, I'm back into the internet world. Haha, Well, I'm Shakira, known here as NightSRok(S-Rok a nickname of mine) and well, what can I say? I'm kinda sick but hoping to get better by tomorrow. Anything, you want to know about me, ask or imagine. blaugh Hello Shak and welcome!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 8:33 pm
damiancrx NightSRok Yello! I mean, hello! Finally, I'm back into the internet world. Haha, Well, I'm Shakira, known here as NightSRok(S-Rok a nickname of mine) and well, what can I say? I'm kinda sick but hoping to get better by tomorrow. Anything, you want to know about me, ask or imagine. blaugh Hello Shak and welcome!!!!! Hehe. I'm glad to be here. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 9:41 pm
NightSRok Yello! I mean, hello! Finally, I'm back into the internet world. Haha, Well, I'm Shakira, known here as NightSRok(S-Rok a nickname of mine) and well, what can I say? I'm kinda sick but hoping to get better by tomorrow. Anything, you want to know about me, ask or imagine. blaugh HELLO Shaki, welcome back
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 9:45 pm
Hola soy nuevo en este guildeo. rofl Me quiero incorporar a este nuevo sistema del cielo. Bueno y sin chancleta vieja vamos al tema soy un insecto con respecto al lo general asi que demen men una calida pero asquerosa bienvenida.
Gracias.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 9:49 pm
ADVENT ANGEL-ORD Hola soy nuevo en este guildeo. rofl Me quiero incorporar a este nuevo sistema del cielo. Bueno y sin chancleta vieja vamos al tema soy un insecto con respecto al lo general asi que demen men una calida pero asquerosa bienvenida. Gracias. Bienvenido, espero que la pases super wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 9:59 pm
yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD Hola soy nuevo en este guildeo. rofl Me quiero incorporar a este nuevo sistema del cielo. Bueno y sin chancleta vieja vamos al tema soy un insecto con respecto al lo general asi que demen men una calida pero asquerosa bienvenida. Gracias. Bienvenido, espero que la pases super wink Gracias! mira eres del casco?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 10:06 pm
ADVENT ANGEL-ORD yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD Hola soy nuevo en este guildeo. rofl Me quiero incorporar a este nuevo sistema del cielo. Bueno y sin chancleta vieja vamos al tema soy un insecto con respecto al lo general asi que demen men una calida pero asquerosa bienvenida. Gracias. Bienvenido, espero que la pases super wink Gracias! mira eres del casco? nop, donde queda eso?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 10:08 pm
yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD Hola soy nuevo en este guildeo. rofl Me quiero incorporar a este nuevo sistema del cielo. Bueno y sin chancleta vieja vamos al tema soy un insecto con respecto al lo general asi que demen men una calida pero asquerosa bienvenida. Gracias. Bienvenido, espero que la pases super wink Gracias! mira eres del casco? nop, donde queda eso? anyway de donde provienes? (nevermind the casco)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 10:19 pm
ADVENT ANGEL-ORD yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD Hola soy nuevo en este guildeo. rofl Me quiero incorporar a este nuevo sistema del cielo. Bueno y sin chancleta vieja vamos al tema soy un insecto con respecto al lo general asi que demen men una calida pero asquerosa bienvenida. Gracias. Bienvenido, espero que la pases super wink Gracias! mira eres del casco? nop, donde queda eso? anyway de donde provienes? (nevermind the casco) Puerto Rico, tu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 01, 2005 10:33 pm
yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD Hola soy nuevo en este guildeo. rofl Me quiero incorporar a este nuevo sistema del cielo. Bueno y sin chancleta vieja vamos al tema soy un insecto con respecto al lo general asi que demen men una calida pero asquerosa bienvenida. Gracias. Bienvenido, espero que la pases super wink Gracias! mira eres del casco? nop, donde queda eso? anyway de donde provienes? (nevermind the casco) Puerto Rico, tu? Bueno yo soy de "Riverstones"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 11:25 am
ADVENT ANGEL-ORD yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD yanaika17 ADVENT ANGEL-ORD Hola soy nuevo en este guildeo. rofl Me quiero incorporar a este nuevo sistema del cielo. Bueno y sin chancleta vieja vamos al tema soy un insecto con respecto al lo general asi que demen men una calida pero asquerosa bienvenida. Gracias. Bienvenido, espero que la pases super wink Gracias! mira eres del casco? nop, donde queda eso? anyway de donde provienes? (nevermind the casco) Puerto Rico, tu? Bueno yo soy de "Riverstones" whoops, se me cayo la inter anoche
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 2:01 pm
ADVENT ANGEL-ORD Hola soy nuevo en este guildeo. rofl Me quiero incorporar a este nuevo sistema del cielo. Bueno y sin chancleta vieja vamos al tema soy un insecto con respecto al lo general asi que demen men una calida pero asquerosa bienvenida. Gracias. Hola y biendenido !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 5:55 pm
gracias pero que significa "bien denido"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 8:32 pm
Hello!!! My name is Ashlee and my username of course is Nanashichan I am 16 I am obsessed with the Fatal Frame game series and the anime series Fushigi Yuugi! I seem to be peppy like Miaka from that show and I would like to enjoy my stay here!! So hello to all and I am such a n00b in this right now its not even funny. haha I babbled so badly. I could go for some Cheez-its. mmm rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 02, 2005 8:34 pm
NanashiChan Hello!!! My name is Ashlee and my username of course is Nanashichan I am 16 I am obsessed with the Fatal Frame game series and the anime series Fushigi Yuugi! I seem to be peppy like Miaka from that show and I would like to enjoy my stay here!! So hello to all and I am such a n00b in this right now its not even funny. haha I babbled so badly. I could go for some Cheez-its. mmm rofl Welcomee! 3nodding 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |