Senast jag såg honom så cosplayade han som lulu i FFX (länk till bild finns längst ner på sidan.) så JA!!
33%
[ 3 ]
Senast jag såg honom så Cosplayade han ett Lejon (bild länk finns längst ner i posten) så nej
22%
[ 2 ]
Han har fan mooglar på loftet
11%
[ 1 ]
han kan mindre än mig om FF så nue!!
0%
[ 0 ]
FF ... FöräldraFritt, ja jag tycker att hans mor borde ta bättre hand om honom, han kommer (om han inte reda har tagit) att ta skada av den behandling han får, han borde umgås mer med sina föräldrar.
11%
[ 1 ]
Det är så jobbigt att komma på tio jävla svar på en sådan seriös fråga
11%
[ 1 ]
Total Votes : 9
Newberg Captain
Posted: Wed Dec 20, 2006 2:31 pm
Jag tror seriöst att de skiter i att kolla denna tråden också... Förmodligen skiter de i FYI också.
Posted: Wed Dec 20, 2006 5:21 pm
Newberg
Jag tror seriöst att de skiter i att kolla denna tråden också... Förmodligen skiter de i FYI också.
antagligen ja. sweatdrop
nilP
Newberg Captain
Posted: Thu Dec 21, 2006 5:18 am
nilP
Newberg
antagligen ja. sweatdrop
Nu känner jag nästan att jag tappar suget... Aja forumet fungerar ju bra som en diskussions plats för oss som är ute på internet.
Edit: Skit i resten som stod här kände mig bara lite tvär -.-
Posted: Mon Dec 25, 2006 7:48 am
Hehehe. Har äntligen fixat datorn så jag hoppas att jag ska bli lite aktivare. : ) Och ja jag såg frågan. ^^
Qvark
nilP
Posted: Mon Dec 25, 2006 8:21 am
Qvark
Hehehe. Har äntligen fixat datorn så jag hoppas att jag ska bli lite aktivare. : ) Och ja jag såg frågan. ^^