|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 10:03 am
4-14 år ^^ Har inte bestämt riktigt än, men vissa saker kommer nog vara mer HighTech än annat. Så gott som helt upp till er, ju mer varierande karaktärer desto bättre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 1:59 pm
Du får gärna skriva in sånt där i första posten och så kan du skriva "har uppdaterat första posten"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 3:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 05, 2006 1:28 pm
Det är bara säga till när du vill låna GURPS boken. Fast det bör vara irl, är ju inte inne hela tiden om mna säger så... eller vad säger jag... jag menar jag är inne hela tiden! Men jag gillar prata irl . heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 4:06 am
Har den nu, och systemet verkar vara helt ok enligt vad jag vill ha ut av det, har inte kollat igenom hela än, men det kommer göras inom kort ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 3:06 am
Om du nu bestämt dig för att det kommer att bli av (istället för "kanske") så kan jag flytta upp dig till GM's i listan över rollspelare razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 6:02 am
Jag vill att det ska bli av, men om jag märker att jag inte kommer kunna göra det rättvist kommer jag att blåsa av eller skjuta upp det utan att tveka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 6:06 am
Har du tillräckligt stort självförtroende för att kunna säga att du kommer kunna göra det? Om du inte själv tror att du klarar av det så är det ju mycket tveksamt om det kommer bli av eftersom det är du själv som kommer driva dig. Såvida du inte ger ut lite mer info satt folk blir intresserade då kanske de också börjar driva dig lite.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 6:17 am
Jo jag vet, men jag ska vänta ett litet tag till innan jag ger ut info. Vill komma igång lite mer först.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 4:13 pm
Har inte haft tid att hålla på mer, men jag har tänkt mer runt det, men det är inte klart. Ska inte vara något problem att köra det i GURPS. Dock funderar jag på om man kanske ska kolla om det finns några passande supplement som mer ingående fixar runt temat jag vill ha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 4:14 pm
Legions_ Har inte haft tid att hålla på mer, men jag har tänkt mer runt det, men det är inte klart. Ska inte vara något problem att köra det i GURPS. Dock funderar jag på om man kanske ska kolla om det finns några passande supplement som mer ingående fixar runt temat jag vill ha.
Som är? O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 4:28 pm
Hemligt. gonk Det är bättre om ni inte vet, allt ni får veta är att ni är vanliga människor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 18, 2006 7:47 am
Efter lovet bör du fixa upp det här satt det blir en ordentlig rollspelstråd. Med det så menar jag: INFO! Det finns jätte mycket du kan ge ut utan att avslöja settingen. Det kallas missledande information, det kan faktiskt krydda stämningen då den riktiga settingen "avslöjas".
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 20, 2006 11:10 am
Jag vet, ska fixa lite mer med grejer, sen kommer jag att kunna ge ut ganska mycket info, och kanske till och med göra karaktärer. ^^ Trots det kommer det dröja ganska länge tills det att vi kommer kunna spela. Det är bara bra om jag har lite hum om vilka karaktärer som det ska vara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|