|
|
|
|
|
Sir Perfectly Insane Crew
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 5:59 am
Aurfy [C]hris Aurfy [C]hris Hvem: Marius Hvor: Hjemme hos ham stare Favorit forum: Det får bli GD det! Hvilket forum, på Gaia. xp
Som General Discussion - Chatterbox .. osv.
Hva snakker du om? mrgreen dramallama CHEATER! rofl
4laugh lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 11:18 pm
Hørte det fra: Har vært medlem lenge, men Aurfy minte meg på Guildet ^^ Hvordan: Jeg søkte på Norge i Guild forumet tror jeg. Forum jeg er mest i: Quest/charity forumene siden de fleste vennene mine henger der
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 30, 2006 7:09 am
Hvem dere hørte det av:
Aurfy heart Altså en fremmed. Hvordan: Hun fortalte med om guilden i profilen min med link og hele pakka
Hvilket forum dere er i, mest:
Mest i guilds, men også GCD og MF
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 31, 2006 7:56 am
Velkommen til Guilden Svart! ^^ Håper du blir en stund her med gjengen. Vi skal ikke gjøre deg noe.. enda.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 14, 2006 4:49 pm
Jeg var med å betalte for den smile Enkelt og greit xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 12:52 pm
ejg fordrar ikke å skrive engelsk, så jeg søkte etter en norsk guild smile og jeg fant jeg fant!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 5:49 pm
Jeg fikk invite 3nodding Rart å skrive norsk til en forandring.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 26, 2006 10:29 am
Jeg traff Stian i en eller annen tråd for lenge siden, så nevnte han denne guilden og inviterte meg. <3 Jeg er vel mest i WG, og jeg bare lurker GD, ED, og CB. Poster sjeldent.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 30, 2006 8:24 pm
Hvem dere hørte det av: jeg fikk en invite, takket være Jone =D (hadde ikke hørt om stedet før jeg ble invitert)
Hvilket forum dere er i, mest: Chatterbox..? er ikke mye i forums lengere.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 07, 2006 2:00 pm
hmm...av....søstra mi...pling...(kjent som anime fan girl.... rolleyes ) tror jeg...litt lenge siden....korthetshukommelse? lol
Jeg pleier å henge på chatterbox jeg xd og markedplace, dramallama kule steder a**! cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 14, 2006 1:54 pm
Jeg joinet Gaia sånn omtrent i går, og fikk invite fra Aurfy - som er en venn jeg har kjent siden vi ble kjent way-back-when da vi fnisende rullet rundt på slitne judomatter. xd
Jeg er enig med Nylu - jeg studerer i London, og det er koselig å skrive norsk til en forandring. (Djeez, Nylu, jeg studerer "Biomedical Sciences" og holdt på å sette kaffen i vranga - hvorfor har du en celle i signaturen din?? sweatdrop Jeg driver og har mareritt om sånne om natta! ^^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 16, 2006 9:58 am
Velkommen til Guilden da Engwannuiel (sp?)! Hvor fikk du det navnet fra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 1:43 pm
Marius` Velkommen til Guilden da Engwannuiel (sp?)! Hvor fikk du det navnet fra? Tusen takk. ^^ Erm, noe så avansert som en sånn alvenavngenerator. sweatdrop Det ble bare værende, det er et ganske trofast. lite nick. ^^ Jeg fikk det på omtrent samme tid som Pia fikk sitt Aurfael, tihi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 17, 2006 11:01 pm
Engwannuniel Marius` Velkommen til Guilden da Engwannuiel (sp?)! Hvor fikk du det navnet fra? Tusen takk. ^^ Erm, noe så avansert som en sånn alvenavngenerator. sweatdrop Det ble bare værende, det er et ganske trofast. lite nick. ^^ Jeg fikk det på omtrent samme tid som Pia fikk sitt Aurfael, tihi. Ooh, fancy. Har hatt en god del slike "generator" navn jeg også. Det Gaia navnet jeg hadde lengst kom fra en "Cute Japanese Name Generator", eller noe sånt. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 24, 2006 3:51 am
Hvem dere hørte det av: Søsteren min, Irmainge. Hvordan: Ved frokostbordet. "Bli med da, det er kjempegøy. Pliiiiis da........" Hvilket forum dere er i, mest: Et annet guild, og Picture Post forumet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |