|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 1:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 1:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 1:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 1:55 am
Fyller man år så ska man väl ändå inte sitta vid datorn och tigga "presenter" på Gaia. Gör man det så är det antingen inte ens födelsedag, eller så är man en jätteensam person som inte blir uppvaktad av någon.
Jag är också en av dom som velat ha demonvingar på Gaia en längre tid, men jag vill isåfall att dom ska vara ett pris i en väldigt klurig och jobbig event. Inte donations-sak, det blir alltför många som har dom då, och det känns inte lika unikt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 1:56 am
Nightmare Asura Fyller man år så ska man väl ändå inte sitta vid datorn och tigga "presenter" på Gaia. Gör man det så är det antingen inte ens födelsedag, eller så är man en jätteensam person som inte blir uppvaktad av någon.
Jag är också en av dom som velat ha demonvingar på Gaia en längre tid, men jag vill isåfall att dom ska vara ett pris i en väldigt klurig och jobbig event. Inte donations-sak, det blir alltför många som har dom då, och det känns inte lika unikt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 1:59 am
ChiniChini Silence_P ChiniChini Silence_P Miradjii Silence_P Jag vill att gaia ska vara som f?ngef䲠ett 岠sen. inga fula spel o grejer o den gamla vanliga Layouten dom hade. o s堳ka det heta Go-Gaia.com inte gaiaonline.com Sant <_< Det var dessutom f䲲e n00bs och priserna p堤onationssakerna var inte helt obalanserade. >_>Precis.. n00bsen spelar ingen roll. jag vill bara ha layouten och de riktiga priiserna kvar. inga dryga inflationer o grejer >__> mmm.....Ver som helst s堳䧥r folk: "GE MIG GOLD !!!!! DET E MIG FքELSEDAG/JAG E NY PŠGAIA" jag e s場r?p堡llt scream s宴 har jag l䲴 mig ignorera.. man svarar helt enkelt inte p堥n s宠person. Helt r䴴, men det e bara s堪obbigt! stressed ?allt var man 䮠e s堳er man att personer skriver s塠 stressed stressed de är därför man hänger i svenska gillet. för här skriver man inte så. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 28, 2005 2:01 am
Silence_P ChiniChini Silence_P ChiniChini Silence_P Miradjii Silence_P Jag vill att gaia ska vara som f?ngef䲠ett 岠sen. inga fula spel o grejer o den gamla vanliga Layouten dom hade. o s堳ka det heta Go-Gaia.com inte gaiaonline.com Sant <_< Det var dessutom f䲲e n00bs och priserna p堤onationssakerna var inte helt obalanserade. >_>Precis.. n00bsen spelar ingen roll. jag vill bara ha layouten och de riktiga priiserna kvar. inga dryga inflationer o grejer >__> mmm.....Ver som helst s堳䧥r folk: "GE MIG GOLD !!!!! DET E MIG FքELSEDAG/JAG E NY PŠGAIA" jag e s場r?p堡llt scream s宴 har jag l䲴 mig ignorera.. man svarar helt enkelt inte p堥n s宠person. Helt r䴴, men det e bara s堪obbigt! stressed ?allt var man 䮠e s堳er man att personer skriver s塠 stressed stressed de är därför man hänger i svenska gillet. för här skriver man inte så. xp Det var därför som jag blev medlem blaugh heart Men jag tycker ändå att det e så jobbigt att se folk göra sånt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|