Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Art / Fantasy event !! *GESLOTEN Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

zou je mee doen als het doorgaat
nee
23%
 23%  [ 3 ]
ja
76%
 76%  [ 10 ]
Total Votes : 13

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Sep 01, 2006 11:15 am

Eastvane
Ik vind het geen enkel probleem als er nog iemand ( of 2 personen) mee jureeren. Echter zoals idd al aanwerd gegeven mag er door jury leden ( ik was t ook niet van plan) geen werk worden ingezonden. Mocht hier toch een enorm bezwaar tegen zou zijn dan kon het nog eventueel de redenen toelichten ( dit wou ik eigenlijk toch wel doen vertellen waarom de winaar de winaar is.) maargoed wie zou dan eventueel willen mee doen als jury ? want ik wil natuurlijk nog wel contestants overhouden XD.

Ik wil wel jury zijn, anders zou ik toch niet hebben meegedaan.

Zolang je er duidelijk bij zet dat het ontwerp van iemand anders is vind ik het best. Ik heb ook geen problemen met de muziek op de achtergrond van Demo's, zolang er aan het einde maar gemeld wordt van wie het was, en niet een grote zin "Copyrighted Rob" oid..

@ XDmaster4: Het is voor zijn portofolio, een portofolio is werk dat je laat zien aan klanten, of bijvoorbeeld een school om te worden toegelaten. Zou dus stom zijn als je dan zou worden aangenomen omdat bv het ontwerp van dit stuk zo goed was. ^^
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 11:23 am

hmm, heb je zo'n slecht beeld van mij of is dat over t algemeen.... want in deze principes ben ik vrij duidenlijk: iedereen krijgt wat hij haar toekomt. Ik vind het wel zo ethish om mensen dus de credits te geven die ze verdienen en dus hun naam te vermelden. En deze persoon moet dan zelf bepalen of het een pseudoniem of echte naam word dat maakt mij niet uit... maar ik hoop dat je wat dat betreft een wat beter/goed beeld van mij krijgt want ik ben niet bepaald een sneaky b*****d die er met t werk van een ander vandoor gaat.

Digipyro

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Sep 01, 2006 11:31 am

Dat zeg ik ook helemaal niet, maar omdat het er gewoonweg niet bijstond in de eerste post was dat gewoon mijn eerste gedachte, en ook niet dat je het express oid zou doen, maar het gewoonweg niet vergeet, anders breng je jezelf ook in problemen : / Ik heb geen slecht beeld over je, ik ben gewoon gouw kritisch ^^ *En ben de hele dag ziek dus ook chagarijnig -_-*
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 11:39 am

het is wel goed dat je de vraag stelde OKP, dan is er gewoon duidelijkheid over.

Ik doe mee als artieste/ deelneemster, want ik vind het leuk om te ontwerpen XD Ik verwacht niet te winnen, want ik ben ECHT slecht in het ontwerpen van gebouwen. BUT WHO CARES!

En het mag best in portfolio, als er maar credit bij staat, zoals OKP zei. Je laat namelijk zien dat je van een plat vlak 3D k**t maken. Zou leuk zijn als je dan het 'orgineel' als bijlage doet, met erbij geschreven wie het heeft gemaakt ^_^ Dan kunnen ze het zien!

En natuurlijk zelf ook eigen ontwerpen in je portfolio opnemen, en je laat gelijk zien wat jij ook kan =D

kittyocean
Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Fri Sep 01, 2006 11:40 am

Eastvane, als je het zelf goed vind, kan je dan in je 1ste post bij de prijs ook het nieuwe zicht van Hotel ADPE erbij zetten? razz
War zullen we he,m dan btw posten? bij de regeltjes? blaugh
PostPosted: Fri Sep 01, 2006 11:42 am

ik had post 1 gereserveerd voor uitleg, 2 voor de resultaten en 3 voor the making off. waar die daarna word geplaats laat ik aan de admin(s)/gl over.
overigens zou ik denk ik nog wel meer contestants nodig moeten hebben als 1 v.d 5 al jury word.

Digipyro

Digipyro

PostPosted: Sat Sep 02, 2006 10:19 am

Oranjekorfbalpizza!, had jij ook aangeklikt dat je mee wou doen ? want er staat 7, want ik probeer btje uit te vinden hoeveel deelnemers we nou hebben. ik heb nl tot nu toe jou als jury getelt en dus niet als deelnemer.
PostPosted: Sat Sep 02, 2006 10:27 am

Eastvane
Oranjekorfbalpizza!, had jij ook aangeklikt dat je mee wou doen ? want er staat 7, want ik probeer btje uit te vinden hoeveel deelnemers we nou hebben. ik heb nl tot nu toe jou als jury getelt en dus niet als deelnemer.

Ik heb niet gestemd.

Oranjekorfbalpizza!

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Sun Sep 03, 2006 5:20 am

-is al begonnen-
ik had in een keer zo'n inspiratie dat ik al begonnen ben. maar het is een beetje groot project geworden xD ach ja, nu ik ziek thuis ben heb ik alle tijd om eraan te werken xD
PostPosted: Sun Sep 03, 2006 10:19 am

ik wil ook wel jurie zijn
ben niet egt heel geod in het ontwerpen van de dingen maarrr ik
vind wel leuk om jurie
ook al ben ik pas nieuw op de adpe

xXxmizxXx

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sun Sep 03, 2006 11:26 am

Zakou Nenharma
-is al begonnen-
ik had in een keer zo'n inspiratie dat ik al begonnen ben. maar het is een beetje groot project geworden xD ach ja, nu ik ziek thuis ben heb ik alle tijd om eraan te werken xD

Dat doe je goed, zo na de vakantie

Hoeveel deelnemers heb je nodig? 10?
PostPosted: Sat Sep 09, 2006 1:51 pm

KLinkt wel leuk smile *kwil wel mee doen, maar weet niet of ik de tijd maak om een tekening te gaan maken : maarjah wink we zien wel!
Het klinkt als een leuk idee smile

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Digipyro

PostPosted: Tue Sep 12, 2006 1:33 pm

Zijn er eigenlijk al mensen begonnen ??
PostPosted: Tue Sep 12, 2006 1:36 pm

Kitty Ocean is nog niet begonnen sad Maar dat komt deels door de pijn in haar arm die zo nu en dan komt. Ze heeft wel een idee!!!

Gaya_von_Dutch
Vice Captain

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Thu Sep 14, 2006 11:13 am

*Heeft ook idee*
ik wacht tot er word gezegtd at de wedstrijd begint blaugh
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff